Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3230764
Fijn dat je thuis bent... maar zo te lezen ben je nog heeeeel brak... Ahhh :-* ! Sterkte. Ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen!!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3230846
Lil schreef:en hoe is het nu?
Klootjes... Kan gewoon niks zonder buiten adem te raken of pijn te hebben maar ik wil geen trombose meer! Dus loop ik af en toe de tuin ff in ed..en dan weer snel liggen of zitten anders wordt ik nog misselijk ook.
Valt me vies tegen
Door Lil
#3230854
Wat vervelend! Heb je geen medicatie? Zowel tegen de trombose als tegen de operatie ongemakken?
Door Too
#3231111
Sterkte Ellen enne luister voorlopig maar even naar je lijf!!

Hebben ze je medicatie tegen de trombose gegeven of moet het op de 'gewone manier' goed gaan?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3231250
me and my boys schreef:Klootjes... Kan gewoon niks zonder buiten adem te raken of pijn te hebben maar ik wil geen trombose meer! Dus loop ik af en toe de tuin ff in ed..en dan weer snel liggen of zitten anders wordt ik nog misselijk ook.
Valt me vies tegen

Lieve Ellepel,

Je hebt 4...vier...ja vier hele dagen geleden een hele pittige operatie gehad en daar ben je niet binnen zoveel dagen helemaal of half van hersteld. Zoals ik het lees was jouw operatie vele malen ingewikkelder e.d. dan de mijne en ook ik kon de 1ste week amper op mijn benen staan zonder het idee te hebben binnen 2 minuten om te vallen. Hou vol en neem je rust en denk aan hoe je er over 3 weken bijloopt, dat geeft de burger moed :-* Zo'n narcose gaat je nou eenmaal niet in de kouwe kleren zitten. :(
Ik neem aan dat je een buikwond hebt?

Dikke kus :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3231264
Angelique schreef:Lieve Ellepel,

Je hebt 4...vier...ja vier hele dagen geleden een hele pittige operatie gehad en daar ben je niet binnen zoveel dagen helemaal of half van hersteld. Zoals ik het lees was jouw operatie vele malen ingewikkelder e.d. dan de mijne en ook ik kon de 1ste week amper op mijn benen staan zonder het idee te hebben binnen 2 minuten om te vallen. Hou vol en neem je rust en denk aan hoe je er over 3 weken bijloopt, dat geeft de burger moed :-* Zo'n narcose gaat je nou eenmaal niet in de kouwe kleren zitten. :(
Ik neem aan dat je een buikwond hebt?

Dikke kus :-*
Nope van onderen gedaan....
Weet nu mn grenzen, vanmorgen teveel gedaan en kreeg steken die t licht uit mn ogen namen..dat doe ik dus niet meer!
Maar van dat hangen/zitten krijg ik weer last van mn rug en heupen zo n gedoe..
Heb nu wel homeopathie ter ondersteuning en hoop dat dat wat qaat doen.
Ik weet t, wil te veel, te snel, heb geen geduld en ben een wiebelkont..
Maar goed op mn grenzen gewezen door mn eigen stomme actie en dat zal ik zeker voorlopig ff uit mn hoofd laten
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door