Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3229860
Ik werd eens aangesproken in het park door een man die vroeg (terwijl één van mijn honden aan het kakken was) is dat alles van vandaag?
Ik (enigszins verbaasd), inderdaad, dat is alles van vandaag! Waarop hij begon te vertellen over zijn werk waarvoor hij onderzoek had verricht naar de voeding en ontlasting van wolven. Daarna hebben we een goed en interessant gesprek over vlees en kak gevoerd.... ::)
En dit alles was dus 'af te lezen' aan een (hele mooie) drol!!
*Heb er alleen geen foto van gemaakt.... :biggrin2: *
#3229866
Nou da's kunst met een hoofdletter K :biggrin2:

Zo liep ik eens met iemand samen op terwijl ik een poepzakje in mn handen had en dat "tikte" met lopen tegen de huls van de flexlijn. Zegt de mevrouw waarmee ik liep ineens "wat hoor ik toch voor getik?!" Ze viel bijna achterover toen ik zei dat, dat de keutels van 1 van de honden waren. Ze kon niet geloven dat het bijna knikkertjes waren....haar hond had van die zachte flatsen ::)
#3229891
zurca schreef:Nou da's kunst met een hoofdletter K :biggrin2:

Zo liep ik eens met iemand samen op terwijl ik een poepzakje in mn handen had en dat "tikte" met lopen tegen de huls van de flexlijn. Zegt de mevrouw waarmee ik liep ineens "wat hoor ik toch voor getik?!" Ze viel bijna achterover toen ik zei dat, dat de keutels van 1 van de honden waren. Ze kon niet geloven dat het bijna knikkertjes waren....haar hond had van die zachte flatsen ::)
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Bij ons ligt het eerste pad in het bos helemaal vol met schijt. En hopen, zo smerig :-X . Ik snap wel dat mensen dat laten liggen :-X (ik snap dat natuurlijk niet). Heel soms kakken mijn honden ook op het pad. Dan piek ik het met de zool van mijn schoen zo de berm in. Daar vallen mensen ook altijd stijl van achterover :biggrin2: (zeker als ik daarna mijn schone en droge schoenzool laat zien).
#3229893
Lizzy schreef:;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Bij ons ligt het eerste pad in het bos helemaal vol met schijt. En hopen, zo smerig :-X . Ik snap wel dat mensen dat laten liggen :-X (ik snap dat natuurlijk niet). Heel soms kakken mijn honden ook op het pad. Dan piek ik het met de zool van mijn schoen zo de berm in. Daar vallen mensen ook altijd stijl van achterover :biggrin2: (zeker als ik daarna mijn schone en droge schoenzool laat zien).
:biggrin2:
Als ik geen zakje bij me heb ruim ik het op met een papieren zakdoek en als de nood echt aan de man is dan pluk ik een groot blad ofzo om het daarmee even verder de kant in te kunnen gooien.

Ik zal nooit vergeten dat wij met Tous op een hondenmeeting kwamen, daar werden poepzakjes uitgedeeld. Ik kreeg een halve pendaalemmerzak in mijn handen gedrukt zo groot. Ik had echt zoiets tjeeeee moet daar voor een hele week in? Tot ik er achter kwam wat sommige honden kunnen produceren :-X :biggrin2: ::)
#3229895
Lizzy schreef:;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Bij ons ligt het eerste pad in het bos helemaal vol met schijt. En hopen, zo smerig :-X . Ik snap wel dat mensen dat laten liggen :-X (ik snap dat natuurlijk niet). Heel soms kakken mijn honden ook op het pad. Dan piek ik het met de zool van mijn schoen zo de berm in. Daar vallen mensen ook altijd stijl van achterover :biggrin2: (zeker als ik daarna mijn schone en droge schoenzool laat zien).
Hahahaha ja herkenbaar!
Mijn Border staat altijd met zijn kont tegen de boom aan, wil zijn drol het liefst er tegenaan plakken.
Maar ja een barfdrol plakt niet.... ::)
#3230042
Ramses1 schreef:Hahahaha ja herkenbaar!
Mijn Border staat altijd met zijn kont tegen de boom aan, wil zijn drol het liefst er tegenaan plakken.
Maar ja een barfdrol plakt niet.... ::)
Oooh, is dat ras-gerelateerd, dat boompoepen?? Ik pluk ook wel eens een blaadje om de drolletjes van het pad weg te gooien, of met mijn schoen.. Opruimen vind ik op zich geen probleem, maar hier moet je dan ruim een halfuur met een zakje blijven lopen en dat vind ik wel vervelend.. Dus bij gebrek aan vuilnisbakken verdwijnt hier hetgeen (want het meeste dropt meneer zelf tussen de struiken) tussen de struiken ;)
#3230480
Monique77 schreef:Toevallig had ik vandaag de camera weer eens mee, en toen Sjors (zoals altijd) OP iets aan het poepen was dacht ik gelijk
"Oh ja, foto voor BP" (hoe erg kan het zijn met me hé ;D )

Netjes in de lucht, hangend op wat groen !

Afbeelding
Die verdient een mooie plek in je woonkamer :biggrin2:
#3230624
Fenixjuh schreef:Oooh, is dat ras-gerelateerd, dat boompoepen?? Ik pluk ook wel eens een blaadje om de drolletjes van het pad weg te gooien, of met mijn schoen.. Opruimen vind ik op zich geen probleem, maar hier moet je dan ruim een halfuur met een zakje blijven lopen en dat vind ik wel vervelend.. Dus bij gebrek aan vuilnisbakken verdwijnt hier hetgeen (want het meeste dropt meneer zelf tussen de struiken) tussen de struiken ;)
Haha ja wie weet! Hij deed het al als pup. Soms staat hij tegen een boom te piesen en komt er iets interessants langs dan zet hij zijn andere poot ook tegen de boom en staat dan in een soort van 'handstand' met beide achterpoten tegen de boom. Helaas steeds te kort om er een foto van te maken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door