Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3229340
smulpaap schreef:Heel eerlijk ? Ik dacht of Angelique haar hoofd staat nog niet naar het forum ..... Of we lezen vandaag of morgen dat er pupsels gaan komen :biggrin2:
En er komen pupsels :D :D :D Heel erg leuk ! :-* :-* Vreugde mag ook wel weer eens
Het was beiden wel aan de orde :(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3229341
Hanny schreef:Eindelijk een keer weer pupjes. Daar was je dus voor naar Limburg gegaan, dat schreef je een keer.
Het wachten heeft ook lang genoeg geduurd. Ik hoop, dat alles nu helemaal gewoon goed mag gaan, daar zijn jullie wel aan toe.
Is papa bruinig, ik zie zo'n onduidelijke kleur.

Hanny

Daarvoor waren we idd naar Limburg. Een droog gedeelte nog wel :biggrin2: Papa is gewoon grijs, zal de lichtval oid zijn van de "snapshots". Wij gaan er maar vanuit dat alles goed gaat. :)
Door Borke
#3229362
Mooi, pups in de zomer. Jong leven en vreugde in huis. Geniet van de voorpret en het zijn er vast meer dan 2 :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3229379
Oo leuk puppies! :D
En nog wel van kattekind. Goed voor jullie dat het er geen 14 of zo gaan.worden :P
Dus nu nog maar een paar weekjes!
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3229425
Oh dat is wel heel leuk nieuws. Lekker een beetje drukte er bij, want volgens mij is het veel te rustig bij jullie thuis!
Gefeliciteerd :-*
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3229434
Oh hahaha, ik dacht ook huh? Katten? Ook gewoon niet goed gelezen natuurlijk....
Gefeliciteerd Angelique!
Stiekem hoop ik ook dat Kat diepe zakken heeft
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door