Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kiraly
#3228056
Fijn weekend in Hongarije en sterkte met het verdriet om mazzel, hij heeft geboft met jullie. Vol liefde heb je hem opgevangen, heeft hij vast van genoten. Sterkte!
Door zurca
#3228068
Wat ontzettend verdrietig voor je...ook de manier waarop dit alles is gegaan.
Hoop dat het contact met je tante nu weer beter zal worden en sterkte met het verlies van "jouw" Mazzel :-* :-*
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3228091
Kaela schreef:
Dat betekend vooral dat jou tante heel erg goed wist hoe goed jij voor hem geweest bent en hoe dol je op hem was. En dat ze je geen verdriet wilde doen. Het is rot dat het dan juist wel extra verdriet doet, maar hopelijk troost deze gedachte je.

Sterkte!
+1
Ik denk precies hetzelfde!

Heel veel sterkte en ik hoop dat het contact weer beter verloopt met je tante!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3228220
zurca schreef:Wat ontzettend verdrietig voor je...ook de manier waarop dit alles is gegaan.
Hoop dat het contact met je tante nu weer beter zal worden en sterkte met het verlies van "jouw" Mazzel :-* :-*

Ik krijg er een rot en onbeduidend gevoel bij! Ik krijg namelijk net,nu ik ff wifi heb,een appje van mijn tante dat ze morgen gaat verhuizen en mij dat niet eerder wilde zeggen!! Dit voelt zo K!! Juist omdat ze vertelde dat anderen aandrongen..........triest!!

Het is hier bloedje heet,maar wel met 3 katten en een hond,zijn schatten :smitten:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3228454
Pffff, wat ontzettend ........ Zoveel voor Mazzel gedaan en dan voor je gevoel zo buitengesloten worden, erg oneerlijk. Tante heeft het vast met alle goede bedoelingen gedaan om jou geen rotgevoel te bezorgen, helaas zorgt deze manier er juist voor dat je er een rotgevoel van krijgt. Ze is je vast zo dankbaar voor alle goede zorgen die je aan Mazzel hebt besteed, en je hulp aan haar om hem zo gezond mogelijk te houden, dan is het moeilijk om mensen onder ogen te komen en je falen toe te geven. Want falen is het, als je voor je gevoel niet eens voor jezelf, laat staan je geliefde huisdier kunt zorgen. Jij hebt Mazzel alles gegeven wat je kon, dat mag je niet vergeten. Dit verhaal kent veel verliezers, maar dat heeft niets met jou te maken, jij bent een winnaar, al is het alleen maar omdat jij zonder ego je hebt ingezet om Mazzel én je tante te helpen.
Geniet lekker van de honden en poezen tijdens je vakantie!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door