Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3227233
PLientje schreef:Die wasmand is idd handig!

In mijn oude woning (appartement) stond de droger altijd (zomer en winter) op het inpandige balkon, daar hadden we nauwelijks last van vliegen.

Nu in ons huis heb ik 2x de droger aangehad. 1x binnen en 1x buiten. Beide keren rampzalig met de vliegen. Het lijkt dus ook wel plaats gebonden.
Dat denk ik ook. Wij wonen vlak bij een biologischekalkoenfarm. Daar barst het natuurlijk van de vliegen, en als die dan een keer drogende kippennekjes ruiken, dan zijn ze er als de eh, kippen bij natuurlijk. Verandering van spijs... ::)
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3227235
Ik woon in een apartement en heb de droger altijd in de douche staan (mocht er iets in de fik vliegen, dan dooft het omdat er niks brandbaars in de douche is).
Nooit last van vliegen gehad.
En als ik 's avonds ga douchen, is het heerlijk warm. :D

Ik vraag me af of die vliegen tegen de luchtstroom van de droger in kunnen vliegen om bij het vlees te komen?
Door Anne in Zweden
#3227236
Border Bandit schreef:Ik woon in een apartement en heb de droger altijd in de douche staan (mocht er iets in de fik vliegen, dan dooft het omdat er niks brandbaars in de douche is).
Nooit last van vliegen gehad.
En als ik 's avonds ga douchen, is het heerlijk warm. :D

Ik vraag me af of die vliegen tegen de luchtstroom van de droger in kunnen vliegen om bij het vlees te komen?
Blijkbaar. Ik tref er ook altijd een paar in de droger zelf aan, hoewel de meeste door de ruimte zoemen als vleermuizen from hell. >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door