Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3226826
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag..

Fijne dag :) :circle: :circle: :circle: :circle: :circle: :circle: :circle: :circle: :circle: :circle: :circle: :circle: :circle: :circle: :circle: :circle: :circle: :circle: :circle: :circle: :circle:
Laatst gewijzigd door *Marga* op za 18 jun 2016, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3226827
Van harte gefeliciteerd met je 29ste verjaardag. Namens ons allemaal een hele fijne dag toegewnest en dat je maar lekker verwend mag worden door iedereen die van je houdt :-*

Blommen volgen later, een ipad blomt niet zo lekker. :)
Door Lizzy
#3226835
Ahhh, lief, dank je :-*

Ik ben vanmorgen al weer enorm verwent door Leo! Ik had natuurlijk de microscoop al voor m'n verjaardag gekregen. Dus eigenlijk mocht hij helemaal geen kado meer voor me kopen...... Heeft ie toch gedaan, mijn liefste :biggrin2:

Ik kreeg dit boek:

Afbeelding

Wow. Wat een giga gaaf boek. Zo compleet. Ik vind dat ZO lief he, hij heeft nou werkelijk nul komma nul met het fokken van honden en bedenkt dan toch om zoiets voor me te kopen :smitten:

En de plaat Black Star van David Bowie. Voor in de auto, zei hij er subtiel bij (oftewel, hoef je niet perse thuis te draaien :biggrin2: ).
Door Lizzy
#3226836
Hihihi, ik heb gewoon twee topics :) . Dank je wel Marga, ik zal de twee topics proberen samen te voegen (ik weet niet eens of ik dat nog kan met dit 'nieuwe' forum software).
Door Lizzy
#3226837
Mmmm, het samenvoegen gaat wel maar gaat niet helemaal goed. Het lijkt nu of Marga het topic van Angelique heeft geopend... Nou ja, ze zijn samengevoegd :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3226838
Gefeliciteerd Lizzy!
Fijne dag, maar dat zal wel lukken met zo'n vent thuis!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door