Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3220082
Anne in Duitsland schreef:Oooooo, hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Ben echt superblij voor je (en voor haar)! Wat geweldig dat je haar hebt teruggekregen! Wat een opluchting!

Was ze ver van huis?
Ik durf het niet te zeggen, buuf ging de kinderen naar school brengen en toen zag ze haar op de parkeerplaats achter het hofje. Dus op de deur gebonst, waarop kindlief zei, moet je de buurman dan wel wakker maken? :biggrin2: Ik in de kleren geschoten en toen ineens zagen we elkaar en kwam ze op me af, luid mauwend. Toen terug gelopen naar huis en ze perste zich door 2 cm deuropening. De arme schat meteen maar wat te eten gegeven, ze stond direct bij haar vreetkleed, al zag ze er niet heel mager uit. Nu ligt ze boven te slapen. Ze zal wel moe zijn ::)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
#3220094
EliScooby schreef:Ik durf het niet te zeggen, buuf ging de kinderen naar school brengen en toen zag ze haar op de parkeerplaats achter het hofje. Dus op de deur gebonst, waarop kindlief zei, moet je de buurman dan wel wakker maken? :biggrin2: Ik in de kleren geschoten en toen ineens zagen we elkaar en kwam ze op me af, luid mauwend. Toen terug gelopen naar huis en ze perste zich door 2 cm deuropening. De arme schat meteen maar wat te eten gegeven, ze stond direct bij haar vreetkleed, al zag ze er niet heel mager uit. Nu ligt ze boven te slapen. Ze zal wel moe zijn ::)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Moe is ze vast en zeker. Laten we hopen dat ze het avontuur niet leuk vond en niet nog een keer de benen neemt. Of heb je de mogelijkheid een ren oid te bouwen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door