Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hylos
#3219519
Mijn vakantiegeld en geld van de belastingdienst gaan allemaal direct terug naar de belastingdienst. Kreeg vorig jaar een heel leuk bedrag en nu moet ik het ineens allemaal terug betalen. :'( >:(
Door Borke
#3219529
Inge en Bono schreef:Ik reserveer alvast wat voor een wortelkanaalbehandeling >:(
Oh leuk zeg :o ja die mag ik ook nog :'(

Tandartsverzekering heb ik niet, ik heb een spaarpotje darvoor. Met mijn gebit is dt goedkoper dan een verzekering :biggrin2:
Door Lil
#3219534
Inge en Bono schreef:Ik reserveer alvast wat voor een wortelkanaalbehandeling >:(
Oei als je geluk hebt 350 euro en als je mijn laatste had dan 895 euro en een maand later alsnog extractie...

Succes!
#3219536
Een deel gaan we uitgeven in Ikea. Vriendinnetje (17jr) van dochterlief die sowieso hier van jongs af aan veel over de vloer komt is thuis niet meer welkom. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om haar op een kamer (begeleid) te laten wonen dus woont ze nu bij ons. Waar 6 wonen kunnen er ook makkelijk 7 wonen nietwaar? Dus in ieder geval een stapelbed kopen en wat kledingrekken en natuurlijk een kaptafel en weet ik veel wat voor wilde plannen ze nog meer hebben. Verder wil ik eindelijk weer een vaatwasser die het doet en zo zijn er nog wel meer dingen. We zien wel hoever we komen. Vakantie wordt het in ieder geval niet :biggrin2:
#3219538
Lil schreef:Oei als je geluk hebt 350 euro en als je mijn laatste had dan 895 euro en een maand later alsnog extractie...

Succes!
:o ik ga niet! ;D

Nee, geen tandartsverzekering. Nooit wat gehad, alleen controle, af en toe eens een fotootje, wat tandsteen verwijderen.....
Ik had al ff gegoogeld en kwam op zo'n 300-350 uit, auw.... Kon ik niet gewoon beginnen met een simpel gaatje ofzo. Ben tenslotte pas 35.... ;)
(Wil ik weten wat extractie is? :-\ )
Door Lil
#3219541
Inge en Bono schreef::o ik ga niet! ;D

Nee, geen tandartsverzekering. Nooit wat gehad, alleen controle, af en toe eens een fotootje, wat tandsteen verwijderen.....
Ik had al ff gegoogeld en kwam op zo'n 300-350 uit, auw.... Kon ik niet gewoon beginnen met een simpel gaatje ofzo. Ben tenslotte pas 35.... ;)
(Wil ik weten wat extractie is? :-\ )
Trekken... :P :-X
Door eelke
#3219543
Wauw Mieke! Groot hart én huis zeg!

Ik doe nooit iets speciaals. Meestal toch wel een gedeelte naar de spaarrekening en de rest komt gedurende de zomer wel op. Juist vanwege die spaarrekening hoeven we er geen gaten mee te vullen of speciale aankopen van te doen.
#3219547
eelke schreef:Wauw Mieke! Groot hart én huis zeg!
Dat hart klopt :biggrin2: maar huis is niet echt groot hoor. Het is een beetje behelpen maar ach we redden het omdat het hier toch een beetje een huishouden van Jan Steen is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door