Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3218523
Kim_S schreef:Wij hebben gewoon een gat in de staldeur gezaagd. Probleem opgelost :cool: :biggrin2:


Dank je! Nu is Lotje boos dat Tos en BP bij jou wonen, en zij niet!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3218545
Hope schreef:Dank je! Nu is Lotje boos dat Tos en BP bij jou wonen, en zij niet!
Wij hebben al een Lotje. 2 is wat veel van het goede :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3218549
Kim_S schreef:Wij hebben al een Lotje. 2 is wat veel van het goede :biggrin2:
Lotje vind de stal waarschijnlijk niet goed genoeg. Nee, die wil binnen, bij de kachel, op een fluwelen kleedje. ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3218551
Hope schreef:Lotje vind de stal waarschijnlijk niet goed genoeg. Nee, die wil binnen, bij de kachel, op een fluwelen kleedje. ;D
Dat kunnen wij haar helaas niet bieden :'(
Door Lil
#3218937
Hope schreef:Lotje vind de stal waarschijnlijk niet goed genoeg. Nee, die wil binnen, bij de kachel, op een fluwelen kleedje. ;D
Ja kun je lachen, maar zo gaat dat. Whiskey was een wilde kat, mama had een manege gevonden om lekker droog te bevallen en de kittens groot te brengen. Dusssss ik neem dat skattie mee naar huis en het is de verwendste ooit geworden. Ze moest nog drie maanden inhalen of zo :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3218957
Lil schreef:Ja kun je lachen, maar zo gaat dat. Whiskey was een wilde kat, mama had een manege gevonden om lekker droog te bevallen en de kittens groot te brengen. Dusssss ik neem dat skattie mee naar huis en het is de verwendste ooit geworden. Ze moest nog drie maanden inhalen of zo :P :biggrin2:
k

Lotje is echt het meisje uit het nest. De enige dame ook, en dat heeft ze altijd laten merken. Daarom vind ik haar ook zo leuk.
Gaf ik alle kittens een stuk sardien, liet Lotje de graat liggen. Gaf ik ze een diamantduifje, bleef er een keurig stapeltje botjes over.
Het prinsesje miept en mauwt, ligt onder het dekbed van Nelson terwijl haar broer op muizenjacht is want buiten is het koud en krijg je vieze voetjes. Water drink je natuurlijk alleen uit de schone drinkbak van Nelson, binnen, niet uit een plastic bakje buiten. Dat is een prinses onwaardig natuurlijk. Echt, ik ben zo gek op haar!

Op Jimmy ook hoor, maar die is heel anders. Jimmy is stoer. Jimmy vangt muizen, vogels en kikkers, rent achter de bal aan die je voor Nelson hebt weggegooid en is het liefste de hele dag buiten.

Ik ben nog elke dag dankbaar dat Mies onze schuur heeft uitgekozen. Nooit katten gehad en ook nooit gewild omdat het me niks leek. Manlief wilde altijd graag katten maar ik zei altijd dat ik wel gewoon muizenvallen zou zetten. Katten leken me zo op zichzelf, zo saai. Maar ik ben echt gek op Jimmy en Lotje, ze zijn lief en komen vaak even een knuffel halen. Je kan heerlijk met ze lachen en Nelson vindt ze ook echt leuk. Ze moeten hier maar mooi lekker oud worde, die twee!
Door Lil
#3218958
Heerlijk duo!

Katten zijn best heel leuk ja haha. Later als ik weer tijd voor die doerakken heb komt er misschien wel weer eentje(of 2).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door