Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3221617
Thessa en Shanti schreef:Bedankt!
Ik heb er ontzettend veel zin in, ondanks alles vrije tijd en ondanks dat ik zo relax de examens inging is er een hele last van mijn schouders gevallen nu het voorbij is en ik er de komende weken niks meer aan kan veranderen.

Heel begrijpelijk, en logisch. Je hebt gedaan wat je kon (en meer) dus nu lekker genieten van de vakantie! :)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3221733
Thessa en Shanti schreef:Bij ons stond het rooster inderdaad online, de eerste jaren stonden de aanpassingen op een aparte pagina met het dagrooster maar sinds dit jaar werd dat automatisch in magister gewijzigd.

Net gezellig met mijn moeder uit eten geweest om het einde van mijn examens te vieren en volgende week gaan we op vakantie naar Zweden. :D
Geniet lekker van je vrijheid, even niets doen........ wanneer krijg je de uitslag????
Gebruikersavatar
Door Dian
#3221734
kira schreef:Wij een schoolbord met krijt in de aula. Mijn nichtje krijgt nu iedere morgen om acht uur een email met het rooster van die dag. Nooit tussen uren zonde want ik vond de tussenuren het allerleukst van de middelbare school

Hier kreeg je ook een rooster per halfjaar en dat werd aangehouden met de wijzigingen op een bord (achter plexi-glas, waarom toch??? :g: :g: :g: ) Tot aan de datum waarop je de uitslag van het examen kreeg, bleven wij in het ongewisse...... ach, had ook wel iets :D :D
Door Lil
#3221766
Geniet van je verdiende vakantie!

Ik voel mij oud.... Een Nokia 3310 kreeg ik toen ik de auto van pa in de prak reed op mijn 19e. Lesroosters veranderde eigenlijk nooit. Uitval stond op het whiteboard idd! Examenuitslagen stonden in 2000 wel al op internet, woei modern hahaha
Door wijkje
#3221861
Fijn dat het voorbij is..Nu wachten op de uitslag ! Maar denk vast dat het goed komt..

Ik voel mij nu ook opeens oud..Het is voor mij heel wat jaren geleden dat ik op de middelbare school eindexamen heb gedaan..Of zeg maar niet :-[ Soms nog wel beetje spijt dat ik mijn Atheneum niet heb afgemaakt in mijn eindexamenjaar..
Door Lil
#3221868
eelke schreef:Lil heb jij in 2000 examen gedaan? Ik dacht dat jij een stuk ouder was? Ik in 2004...mavo weliswaar. Nah ja, vmbo tl.
Ben 35 hahaha. In 2001 p hbo en 2002 p uni en 2006 de bul en meteen een baan.

Als je naar honden kijkt... Boris zou nu 15 geweest zijn dus ik woonde nog thuis toen ik mijn eerste eigen hond kreeg in 2001. Was amper 20 jaar toen.
Door Lil
#3221872
eelke schreef:Nou da's dan toch 8 jaar ouder inderdaad, maar wel maar 4 jaar verschil met examen doen? Nou ja, het zal wel :biggrin2:
Vwo is 6 jaar en ik ben toen ik van school ben gewisseld blijven zitten dus dat is 7 jaar middelbare school. Ik ben een late leerling, want ben in de winter geboren dus mag je pas in september daarna naar school. Dan heb je idd 4 jaar verschil.
Door Martine-Tom
#3221873
Lil schreef:Ben 35 hahaha. In 2001 p hbo en 2002 p uni en 2006 de bul en meteen een baan.

Als je naar honden kijkt... Boris zou nu 15 geweest zijn dus ik woonde nog thuis toen ik mijn eerste eigen hond kreeg in 2001. Was amper 20 jaar toen.
En wanneer dan middelbare school afgerond? Ik in 96 de mavo dus dat moet dan ergens rond die tijd zijn geweest :P
Door Lil
#3221876
Martine-Tom schreef:En wanneer dan middelbare school afgerond? Ik in 96 de mavo dus dat moet dan ergens rond die tijd zijn geweest :P
Twee Posts eerder lezen hahaha
Door eelke
#3221878
Lil schreef:
Vwo is 6 jaar en ik ben toen ik van school ben gewisseld blijven zitten dus dat is 7 jaar middelbare school. Ik ben een late leerling, want ben in de winter geboren dus mag je pas in september daarna naar school. Dan heb je idd 4 jaar verschil.
Ja dat verklaart! Ik ben van juli dus een beetje een vroege. Was op mn 19 klaar met mbo en gestart met mn eerste baan.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3221883
Fijn dat alles achter de rug is! Nu lekker genieten van je vrijheid en straks in Zweden! Hele fijne zorgeloze,welverdiende vakantie!
Door Lil
#3221895
Martine-Tom schreef:Die stonden er nog niet toen ik tikte :biggrin2:

Jawel ik heb vrijdag al getypt dat in 2000 de examenuitslagen al op internet stonden haha
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door