Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3218943
Mieke L. schreef:Dries en Eelke! Dat wordt een win win situatie. Ik verheug me nu al op volgend jaar.
Dat zou ook een goeie combi zijn. Maar alleen als Dries in z'n gele zwembroek gaat. Anders maken we weer geen enkele kans.
#3218999
Kim_S schreef:Annemarie, Jomanda heeft gewonnen ;D

Nou ga ik echt naar bed. Trusten allemaal, was weer gezellig! :-*
Ha, dankjewel voor het melden! :) Ik las vanmorgen op Nu.nl wel dat Oekraïne gewonnen had, maar wist echt niet meer wat het was. En zonde van de tijd om het weer na te kijken. ::)
Even hier bijlezen en het werd duidelijk. :biggrin2: Blij dat ik niet opgebleven ben. :P


Mieke L. schreef:of samen in 1 grote gele zwembroek!
:o :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door BusKay
#3219030
Zojuist het commentaar gezien van Douwe Bob...

Meneer had een k*tavond gehad!!..

Zoals ik aan het begin van dit topic al schreef is DB mijn tiep niet en hier laat hij dat zien...

Een ander zou zeggen "Het was leuk om mee te doen" of "Een hele goede ervaring"

Voor mij is hij over het paard getild.. want wie is hij immers nog maar... een uk van 24...
Een sing-a-songwriter die DBSSW van Nederland heeft gewonnen en nu een beetje optreed..
#3219418
Tja, de gitarist van Douwe Bob draait al langer mee Buskay. Die heeft bijvoorbeeld ook bij Krezip gespeeld en mijn gevoel zegt dat hij ook meeschrijft aan de liedjes die Douwe Bob uitbrengt.

En ik vind het juist heerlijk dat hij gewoon zegt waar het op staat ipv zoetsappig te gaan doen en 'meedoen is belangrijker dan winnen' prietpraat.

Geruchten gaan dat dotan de inzending volgend jaar gaat verzorgen.
Kan er dan ook duidelijk worden gemaakt dat het blijkbaar een 'statement' zou moeten zijn?

Benieuwd waar het gehouden zal worden. Een land dat in staat van oorlog verkeerd is nou niet bepaald fijn om naar toe te moeten......
#3219430
Ik ga met dinky mee. Het klinkt natuurlijk wel zo lekker correct om "meedoen was belangrijker" te roepen, maar ga je naar een wedstrijd, dan ga je om te winnen of iig een top notering en als dat tegen de verwachtingen dan uitblijft dan baalt ieder normaal mens toch wel een beetje. En als je dan om een spontane reactie vraagt, dan kun je die van sommige mensen krijgen en anderen hebben wellicht al betere mediatraining gehad en vervallen in de cliches......oh het was zo leuk, zo leerzaam bla bla blaaaaaaaaaaaaaaa
Door BusKay
#3219449
Als het daar over gaat ben ik het met jullie alle drie eens. Ik ben wat dat betreft niet anders niet goed of iets zint mij niet dan zeg ik het rechtuit... Ik zeg dan vaak wel het waarom of dat het niet persoonlijk is...

Subtiel .... zou ik zeggen dat het wat flauw is... of niet mijn ding...

Aan de andere kant als iets super of geweldig goed is zeg ik het ook....

Niet altijd wordt mijn rechtuitwijze gewaardeerd maar iemand die mij dan langer kent weet wat hij aan mij heeft...
#3219453
BusKay schreef:Als het daar over gaat ben ik het met jullie alle drie eens. Ik ben wat dat betreft niet anders niet goed of iets zint mij niet dan zeg ik het rechtuit... Ik zeg dan vaak wel het waarom of dat het niet persoonlijk is...

Subtiel .... zou ik zeggen dat het wat flauw is... of niet mijn ding...

Aan de andere kant als iets super of geweldig goed is zeg ik het ook....

Niet altijd wordt mijn rechtuitwijze gewaardeerd maar iemand die mij dan langer kent weet wat hij aan mij heeft...
Wat mij betreft gaat het daarover. Iemand vraagt hoe je avond was en in deze vond Db zijn avond dus k*t en zei dat gewoon.
En over het algemeen waardeer ik rechtuitwijze meer dan voorgekauwde clichés maar dat neemt niet weg dat de rechtuitwijzende (waar ik mezelf ook onder schaar) soms beter even niks kunnen zeggen. (niet te zwaar aan tillen, ik doel dan op een apetrots iemand die vraagt hoe je haar nieuwe jurk vind...nah, soms zeg je dan maar beter niks :biggrin2: )
#3219482
Ik vond het een heel leuke, open/eerlijke reactie: de hele ervaring als totaal was geweldig, mede doordat het voelde als iets waar NL achter stond, het 'wij' gevoel als tijdens een EK/WK. En dat herkende ik, het songfestival liedje werd dit jaar (eindelijk eens) zonder enige gewenning mooi gevonden, geen enkele moeite met de performance en geen commentaar op de jurk ook ;) Vanuit dat aangename gevoel was zijn vertrouwen in het resultaat ook goed. Logisch. Als er al een hoop gemopper uit het eigen land is, ben je minder zeker over de waardering in de wedstrijd dan wanneer alles meteen heel enthousiast is ontvangen. En wie mee doet aan een wedstrijd doet dat in de hoop (een prijs) te winnen.. Als dat niet je inzet is, dan hoor je een land niet te vertegenwoordigen in een wedstrijd.
En als je onverwachts veel lager eindigt dan je had gehoopt en verwacht, dan is dat even flink slikken. Tuurlijk! Ik vind het klasse hoe hij er mee om gegaan is - niet aan de zuip, niks onsportiefs zeggen - en hoe snel hij zich heeft herpakt, genoten heeft van het warme onthaal in NL, zag wat ze allemaal wél bereikt hebben en dat dit ook geen geringe prestatie is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door