Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3232142
Leuk hoor! Ik gok ook dat het mooie cappuccinokindjes worden; mijn schoonzus is getrouwd met een echt pikzwarte Togolees, en alle (vier) kinderen hebben een donker kleurtje, hoewel niet zo donker als hun papa. Je ziet het gemixte ook heel grappig terug in de haren: bij twee van de kinderen komt er Europees sluik haar uit de hoofdhuid, en na een centimeter barsten de krullen los. ;D
Door smulpaap
#3232146
Anne in Duitsland schreef:Leuk hoor! Ik gok ook dat het mooie cappuccinokindjes worden; mijn schoonzus is getrouwd met een echt pikzwarte Togolees, en alle (vier) kinderen hebben een donker kleurtje, hoewel niet zo donker als hun papa. Je ziet het gemixte ook heel grappig terug in de haren: bij twee van de kinderen komt er Europees sluik haar uit de hoofdhuid, en na een centimeter barsten de krullen los. ;D
Ja , grappig zoiets :biggrin2: Geen alledaagse kids dus
Ik heb alvast wat slabbetjes , rompertjes etc voor ze gekocht . In Surinaamse stijl :biggrin2:
Te duur om er veel van aan te schaffen natuurlijk , maar voor hun helemaal leuk om er een paar van te hebben

http://www.colouredgoodies.nl/c-3397235/rompertjes/
Door smulpaap
#3232149
Lizzy schreef:Wat een mooi stelletje :-* ! En wat een mooi kind :smitten:
Ja , om op te vreten :biggrin2: :-* :-* Rubina haar nicht heeft ook drie van die smurfjes . Echt schattig om te zien
Door Martine-Tom
#3232173
smulpaap schreef:Ja , grappig zoiets :biggrin2: Geen alledaagse kids dus
Ik heb alvast wat slabbetjes , rompertjes etc voor ze gekocht . In Surinaamse stijl :biggrin2:
Te duur om er veel van aan te schaffen natuurlijk , maar voor hun helemaal leuk om er een paar van te hebben

http://www.colouredgoodies.nl/c-3397235/rompertjes/
En dan komen er straks 2 Hollands-welvaren kindjes uit :biggrin2:

Voorpret van een Duo-Penotti is wel extra leuk lijkt me!!
Door Ingeborg58
#3232230
Haha dit kleuren dingetje speelt bij ons ook.
Aangezien ik zelf getrouwd was met een hele donkere Antiliaan is mijn zoon al een penotti.
Nu wordt hij papa samen met zijn oer Brabantse vriendin,dus de kleurspoeling is ook hier een grote verrassing!! :D
Door smulpaap
#3232319
Ingeborg58 schreef:Haha dit kleuren dingetje speelt bij ons ook.
Aangezien ik zelf getrouwd was met een hele donkere Antiliaan is mijn zoon al een penotti.
Nu wordt hij papa samen met zijn oer Brabantse vriendin,dus de kleurspoeling is ook hier een grote verrassing!! :D
;D Ook al ? :biggrin2: Nou , we zullen zien wat er tevoorschijn komt . Maakt het alleen maar extra spannend
Door smulpaap
#3249132
R. is opgenomen in het z-huis . Ze heeft 2 cm ontsluiting . men doet alles om de beide kleintjes nog even in mama haar buik te houden
De beide kindjes wegen nu 1500 gram , men hoopt dat ze nog 500 gram groeien voordat ze geboren worden , dat zou heel wenselijk zijn
Ze moet in ieder geval tot Woe in het z-huis blijven , dan bekijkt men of ze nog naar huis mag
Door smulpaap
#3249196
Ze zit nu op 28 weken . Maar het gaat verder goed hoor , men neemt natuurlijk geen enkel risico . En dan maar beter in het z-huis dan thuis .
Maar goed , elke week extra is meegenomen . Als de beide kindjes nog 500 gram groeien dan mag ze op natuurlijke wijze bevallen
Is dat niet het geval dan worden ze middels keizersnede gehaald natuurlijk
Dus maar hopen dat duo en penotti nog even braaf blijven waar ze zijn :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door