Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3213907
Mondeling examen Engels. Het is een presentatie met 4 en de samenwerking is niet bepaald vlot verlopen :( sta nu al helemaal te trillen :( Eerst nog tot op school geraken, voet valt wel redelijk mee, maar over is het zeker nog niet :(
#3213910
Straks naar de tandarts! Zaterdag en zondag een evenement op de hondenclub, sta ik zaterdag een tosti als soort van ontbijt naar binnen te werken denk ik ineens, wat zit er een hard stuk in die tosti? Is een kies voor de helft afgebroken! Nu had ik daar ook een wortelkanaal gehad dus doet niet zeer maar fijn is anders. Gelukkig was er een uitvaller....
Door eelke
#3213941
Poeh, *weekendjerustigaandoen* #mislukt. Vrijdag bandje kijken, zaterdag vroeg op om banken te sjouwen, zaterdagavond schuurfeest, zondag beetje bijkomen, en smiddags 'vergaderen' over het weekend weg.

Vandaag een dagje vrij. Zo maar even lekker met de guppen weg, en verder wasjes draaien, en opruimen, en nog even naar de osteopaat. Rare week. Morgen 1 dag werken, van 10 tot 9, en verder vrij. Staat verder vooral in het teken van voorbereiden op vrijdag, want wij zijn dan 2 nachten weg, en mijn zusje + gevolg komen dan in huis oppassen. En dan wil ik aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalles opgeruimd en gepoetst hebben :-X
Door eelke
#3213944
dinky89 schreef:Huis opgeruimd *check* nu nog boodschappen doen voor de verjaardagsvisite en paar uurtjes werken.
Jaloers! Dit zijn wel de momenten dat ik wel een beetje baal dat we toch best een groot huis hebben ::) tenminste, 4 slaapkamers waarvan 1 in gebruik, waardoor je 3 rommelkamers over kunt houden.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3213945
Tja, ik heb juist een te klein huis. Aangezien de visite alleen in woonkamer komt is de zooi verhuisd naar de slaapkamer, die ziet er niet uit ;D maar ergens anders is geen plek ;)
Door jasmijn
#3213961
Van ochtend wakker geworden door haku die helemaal uit zijn plaat ging tegen de glazen wasser die over de schutting was geklommen, doet die meneer elke week alleen nu was het luikje open dus ben ik maar naar beneden gegaan om de meneer van de kleine voetzoeker te bevrijden ::) :biggrin2:

Haku was heel boos op de meneer dat die zo maar in zijn tuin was geklommen, een echt brave waakhond is hij :cool:


Veder ben ik best brak van een k.u.t weekend :-X
Vriendlief amper gezien, bagger geslapen op het bed van mijn schoonouders en elke keer als ik buiten was hagelden het >:(

Vanavond komen mijn schoonouders een keer niet (normaal komen ze op maandag eten en bregen ze het eten mee :biggrin2: ) dus gaan we er een leuk avondje met zijn 2e van maken zonder iPads :biggrin2:

Zit nu te wachten tot het wat minder hard regend om rondje hondje te gaan doen, maar ik vrees dat we toch gewoon door de regen moeten want het ziet er niet naar uit dat het snel gaat stoppen :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door