Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hylos
#3220957
Kaela schreef:Een vrij duur prutsvliegtuig :P

Ik kon het verschil niet horen, maar de komende tijd gaan ze kennelijk met JSF's en F16's vliegen om het verschil in geluid(soverlast) te onderzoeken. Dus we mogen er even fijn van genieten!
Ik vond het wel wat minder scherp klinken. Of zo. Geen idee hoe ik dat uit moet leggen. :biggrin2:
Ach, lawaai maakt het toch.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3221143
Hylos schreef:Ik vond het wel wat minder scherp klinken. Of zo. Geen idee hoe ik dat uit moet leggen. :biggrin2:
Ach, lawaai maakt het toch.
En dan zit jij er nog een stuk dichter op.

Ik ga vrijdag denk ik maar eens op Leeuwarden werken. Waarom weet ik niet, maar het kan zo maar zijn dat ik ineens verdwaal daar... ::)
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3221145
Ronald schreef:En dan zit jij er nog een stuk dichter op.

Ik ga vrijdag denk ik maar eens op Leeuwarden werken. Waarom weet ik niet, maar het kan zo maar zijn dat ik ineens verdwaal daar... ::)
We wonen inmiddels in Stiens maar zitten precies onder de aanvliegroute naar de baan van Jelsum. Dus wat dat betreft zijn we er weinig mee opgeschoten. Al maakt dalen wel iets minder herrie dan stijgen. De ruiten trillen er iig niet van :biggrin2:
Ik las dat de test verplaatst is, is het nu vrijdag dan?
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3221265
Heerlijk, eindelijk weer eens een vrije ochtend. Wij laten ons huis grondig verbouwen (ik, want de zeeman is varen), het ritme bestaat uit aannemers, loodgieters, elektricien, stucadoor, tegelzetter en nog een zwik mensen over de vloer. Boren, timmeren, veel stof en het mooiste is.. we zijn nog lang niet klaar. Boven de badkamer alles eruit, alles nieuw erin. En straks beneden de vloer eruit, vloerverwarming erin en ipv laminaat stroeve plavuizen zodat de hond niet uit kan glijden en het makkelijk schoon te houden is.

Vanmorgen dus lekker genoten op de Waalsdorpervlakte, veel wild gezien, hele kleine vosjes en vreselijk veel nijnen. :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3221275
Els&Flow schreef:Heerlijk, eindelijk weer eens een vrije ochtend. Wij laten ons huis grondig verbouwen (ik, want de zeeman is varen), het ritme bestaat uit aannemers, loodgieters, elektricien, stucadoor, tegelzetter en nog een zwik mensen over de vloer. Boren, timmeren, veel stof en het mooiste is.. we zijn nog lang niet klaar. Boven de badkamer alles eruit, alles nieuw erin. En straks beneden de vloer eruit, vloerverwarming erin en ipv laminaat stroeve plavuizen zodat de hond niet uit kan glijden en het makkelijk schoon te houden is.

Vanmorgen dus lekker genoten op de Waalsdorpervlakte, veel wild gezien, hele kleine vosjes en vreselijk veel nijnen. :smitten:
Heb je dalijk wel een geheel nieuw huis bijna! Met alles zoals jij dat wilt! :D Toch leuke vooruitzichten he voor als het eenmaal klaar is ;)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3221287
Kaio schreef:Heb je dalijk wel een geheel nieuw huis bijna! Met alles zoals jij dat wilt! :D Toch leuke vooruitzichten he voor als het eenmaal klaar is ;)
Zeker weten!! Dit is een heerlijk huis, maar er moest het nodige aan gebeuren dus de keus was of verhuizen of verbouwen. Het is verbouwen geworden.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3221302
Hylos schreef:We wonen inmiddels in Stiens maar zitten precies onder de aanvliegroute naar de baan van Jelsum. Dus wat dat betreft zijn we er weinig mee opgeschoten. Al maakt dalen wel iets minder herrie dan stijgen. De ruiten trillen er iig niet van :biggrin2:
Ik las dat de test verplaatst is, is het nu vrijdag dan?
Nope. De "belevingsvluchten" zijn nu gepland op donderdag. Maar op vrijdag zal er best ook nog wel gevlogen worden. En anders dan staan ze daar wel :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3221310
Hylos schreef:We wonen inmiddels in Stiens maar zitten precies onder de aanvliegroute naar de baan van Jelsum. Dus wat dat betreft zijn we er weinig mee opgeschoten. Al maakt dalen wel iets minder herrie dan stijgen. De ruiten trillen er iig niet van :biggrin2:
Ik las dat de test verplaatst is, is het nu vrijdag dan?
Stiens heb ik ook nog gewoond. Mooi dorp met een heerlijk zwembad dat in die tijd net nieuw was :)
Ik heb de straaljagers daar altijd een stuk minder 'irritant' gevonden dan de traumaheli's die ik tegenwoordig over mijn huis heb vliegen ::)
Door Nynke
#3221360
Afgelopen zondag hebben Mayla en ik een agilitywedstrijd meegedaan samen met Barbara en Oy. Het was erg leuk, hoewel Mayla en ik bijna laatste waren, het is ook zo'n eigenwijze k*ttekop !! Daarbij ben ik reuze onhandig :P Maar we hebben veel lol gehad. Barbara en Oy liepen 3 foutloze ronden, die gingen keigoed.

Verder mogen Mayla en ik vanaf a.s.maandag meetrainen met de gevorderden, daar word ik wel blij van. Hoewel we dan van de beste in de groep ineens de slechtste worden ::)

Nog ruim 2 weken, dan mag ik weer naar de podotherapeut, hopen dat er nu steunzolen gemaakt worden waarmee ik pijnvrij kan lopen :-\ :-\

Verder is het leven goed.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door