Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3469508

Anne in Zweden schreef: Eh? ;D

Wat een ellende, Tanna (en Sjliek)! Dat je dat veertig jaar hebt volgehouden, inderdaad. :-X Maar goed, veel keuze had je waarschijnlijk ook niet. :(

Ik hoop ook dat het uitkomst biedt, PoP. Het leven is echt te kort voor zulk ge@&!!# met je menstruatie.
Echt hè, wat ben jij wakker. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ik bedoel natuurlijk Pop, heb het aangepast. Maar gelukkig blijft het zichtbaar in jouw citaat. Afbeelding
En weet je wat het erge is, zo gaat het de hele dag. Zeg steeds dingen die niet kloppen, leuke uitwerking van instorten. Ik kan nu rustig een tafel stoel noemen en het dan niet doorhebben. Dit als voorbeeld.
Door hannabelgje
#3469510
Lekker naar het park geweest met mutsie. Als ik twijfels had of ze het karretje wel leuk vindt, toen ze zag dat die ook mee ging begon ze als een idioot te blaffen. Lekker ding. Over 2 weken hoop ik dat ze 15 wordt. Mensen kijken raar naar een hond in een karretje, maar zo kunnen we toch nog langer wandelen. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door - pien -
#3469512
Charlie Angel schreef:
Echt hè, wat ben jij wakker. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ik bedoel natuurlijk Pop, heb het aangepast. Maar gelukkig blijft het zichtbaar in jouw citaat. Afbeelding
En weet je wat het erge is, zo gaat het de hele dag. Zeg steeds dingen die niet kloppen, leuke uitwerking van instorten. Ik kan nu rustig een tafel stoel noemen en het dan niet doorhebben. Dit als voorbeeld.
Knuffels voor jou Afbeelding
Laatst gewijzigd door - pien - op do 14 mar 2024, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - pien -
#3469514
Anne in Zweden schreef:
Aris, Mello, Moa en Chiqa zijn ervan overtuigd dat die doos verkeerd geadresseerd is. >:( ;D
Errug hè, zo veel Afbeelding
Laatst gewijzigd door - pien - op do 14 mar 2024, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#3469516
Charlie Angel schreef: do 14 mar 2024, 14:29 Echt hè, wat ben jij wakker. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ik bedoel natuurlijk Pop, heb het aangepast. Maar gelukkig blijft het zichtbaar in jouw citaat. Afbeelding
En weet je wat het erge is, zo gaat het de hele dag. Zeg steeds dingen die niet kloppen, leuke uitwerking van instorten. Ik kan nu rustig een tafel stoel noemen en het dan niet doorhebben. Dit als voorbeeld.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: Merk je wel dat het wat beter wordt? Ik hoop het. :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3469517
Charlie Angel schreef: do 14 mar 2024, 14:29 Echt hè, wat ben jij wakker. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ik bedoel natuurlijk Pop, heb het aangepast. Maar gelukkig blijft het zichtbaar in jouw citaat. Afbeelding
En weet je wat het erge is, zo gaat het de hele dag. Zeg steeds dingen die niet kloppen, leuke uitwerking van instorten. Ik kan nu rustig een tafel stoel noemen en het dan niet doorhebben. Dit als voorbeeld.
:-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3469524
Anne in Zweden schreef: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: Merk je wel dat het wat beter wordt? Ik hoop het. :-*
Nee, wordt nog niets beter.
Ik moet echt compleet en volledig rust houden, maar dan moeten de omstandigheden ook meewerken. Therapeut zegt ook dat ik echt alles doe maar dat die omstandigheden mij tegenwerken.
Maar het moet wel echt gaan veranderen want dat gedoe in mijn hoofd vond ik best griezelig.
Mijn geheugen is slecht, ben ook dingen kwijt. Die woorden dus en zo nog een paar van die dingen.
De therapeut hoopt dat als ik over twee weken mijn silversplints krijg en dan nog wat weken wachten en dan mijn kniebraces dat het dan geestelijk iets beter zal gaan. Omdat er ook gewoon veel te veel pijnprikkels zijn die ik niet kan verwerken.
Ikzelf weer het even niet meer, ik hoop alleen maar dat het wel beter zal worden want ik vond alleen eds wel genoeg. Voel mij soms net een klein kind als ik gewoon niet op woorden kan komen.
En het is ook zo raar, je gaat jaren altijd door, doet alles wat moet en meer, leeft met iedereen mee om je heen als er wat is enz. En nu als ik dingen gedaan heb dan is het al teveel, dan ben ik beroerd, draaierig en misselijk. Ben gewoon tot niets meer in staat en als er dan toch wat moet, dan wordt je gelijk beroerd.
We zijn even weggeweest en dat was heel fijn, dan hoeft er niets, geen afspraken en ik sliep daar geweldig. En dan ben je weer thuis en dan lukt het gewoon weer niet meer.
Door smulpaap
#3469530
Charlie Angel schreef: do 14 mar 2024, 18:50 Nee, wordt nog niets beter.
Ik moet echt compleet en volledig rust houden, maar dan moeten de omstandigheden ook meewerken. Therapeut zegt ook dat ik echt alles doe maar dat die omstandigheden mij tegenwerken.
Maar het moet wel echt gaan veranderen want dat gedoe in mijn hoofd vond ik best griezelig.
Mijn geheugen is slecht, ben ook dingen kwijt. Die woorden dus en zo nog een paar van die dingen.
De therapeut hoopt dat als ik over twee weken mijn silversplints krijg en dan nog wat weken wachten en dan mijn kniebraces dat het dan geestelijk iets beter zal gaan. Omdat er ook gewoon veel te veel pijnprikkels zijn die ik niet kan verwerken.
Ikzelf weer het even niet meer, ik hoop alleen maar dat het wel beter zal worden want ik vond alleen eds wel genoeg. Voel mij soms net een klein kind als ik gewoon niet op woorden kan komen.
En het is ook zo raar, je gaat jaren altijd door, doet alles wat moet en meer, leeft met iedereen mee om je heen als er wat is enz. En nu als ik dingen gedaan heb dan is het al teveel, dan ben ik beroerd, draaierig en misselijk. Ben gewoon tot niets meer in staat en als er dan toch wat moet, dan wordt je gelijk beroerd.
We zijn even weggeweest en dat was heel fijn, dan hoeft er niets, geen afspraken en ik sliep daar geweldig. En dan ben je weer thuis en dan lukt het gewoon weer niet meer.
Ik snap je gevoel hoor . Juist het geestelijke is beangstigend. Woordvindings problemen , slecht geheugen , je zo nutteloos en dom voelen . Want ooit was het toch wel normaal ? En in jouw geval de pijnprikkels en nog bij .
Ik was ten tijde van mijn Burnout net zo . In je eigen dorp , dichtbij huis verdwalen en geen woord meer uit kunnen brengen . Of bij de bedrijfsarts .het bezoek zat er op . Ik liep te dwalen over de gang , kon de lift niet vinden , en kon het ook niet vragen omdat ik niet op het woord lift kon komen . Dat vond ik het meest frustrerend. En ja , wat jij ook al beschrijft , we zullen doorgaan . Terwijl de pijp allang al geheel leeg was .
Echt meis , ik hoop zo dat je snel je silversplints krijgt . En dat je dan weer een tikkeltje beter in je vel gaat zitten . Je verdient het lieverd . Dikke knuffel :-*
Door Tanna
#3469534
pearlsofpassion schreef: do 14 mar 2024, 06:43 Wat vreselijk Tanna! :o
Zo erg heb ik het nooit gehad.
Mijn moeder had er ook.wel veel last van. Die bleef een week per maand ziek thuis. Ook niet doenbaar he.
Bij haar bracht het spiraal uiteindelijk verlichting.. maar dan was ze ook al 45.
Maar wat jij beschrijft is gewoon onmenselijk.
Dat jij dat 40 jaar volgehouden hebt. Wow. :o
Met het gebruik van de pil was het wat beter vol te houden en op den duur slikte ik die ook permanent. Wat achteraf bezien niet zo verstandig was, zeker niet met de geschiedenis van hartziekte in onze familie. Maar ja, er moest ook gewerkt worden natuurlijk. Begrip was er absoluut niet moet ik zeggen, dat is wel jammer geweest.
Door Siberienne
#3469538
smulpaap schreef: do 14 mar 2024, 19:57 Ik snap je gevoel hoor . Juist het geestelijke is beangstigend. Woordvindings problemen , slecht geheugen , je zo nutteloos en dom voelen . Want ooit was het toch wel normaal ? En in jouw geval de pijnprikkels en nog bij .
Ik was ten tijde van mijn Burnout net zo . In je eigen dorp , dichtbij huis verdwalen en geen woord meer uit kunnen brengen . Of bij de bedrijfsarts .het bezoek zat er op . Ik liep te dwalen over de gang , kon de lift niet vinden , en kon het ook niet vragen omdat ik niet op het woord lift kon komen . Dat vond ik het meest frustrerend. En ja , wat jij ook al beschrijft , we zullen doorgaan . Terwijl de pijp allang al geheel leeg was .
Echt meis , ik hoop zo dat je snel je silversplints krijgt . En dat je dan weer een tikkeltje beter in je vel gaat zitten . Je verdient het lieverd . Dikke knuffel :-*

Ik ook. Paniek in de supermarkt omdat ik ineens iets niet kon vinden. Geen boek meer kunnen lezen. Auto langs de weg zetten omdat ik de weg naar huis niet meer wist.

Echt heel naar.

Om meer te begrijpen wat er gebeurde met me - en het ook makkelijker wat los te kunnen laten heb ik heel veel gehad aan de boeken van Carien Karsten.

En echt Angelique, het wordt beter. Als je jezelf nu de rust gunt. En toegeeft en binnen je grenzen blijft. Dit is een tijd om echt alleen voor jezelf te zorgen. :-*

Ik gebruik trouwens nog steeds de Yoga Nidra meditaties, daar hoef je niks anders voor te ‘kunnen’ dan liggen. Er zijn er een aantal te vinden op YouTube.

Gun jezelf de tijd die je nodig hebt, en echt er heel veel mentaal herstel mogelijk. Bijna niet voor te stellen als je zo in het dal zit, ik weet het…
Door frodo quin
#3469539
Charlie Angel schreef: do 14 mar 2024, 18:50 Nee, wordt nog niets beter.
Ik moet echt compleet en volledig rust houden, maar dan moeten de omstandigheden ook meewerken. Therapeut zegt ook dat ik echt alles doe maar dat die omstandigheden mij tegenwerken.
Maar het moet wel echt gaan veranderen want dat gedoe in mijn hoofd vond ik best griezelig.
Mijn geheugen is slecht, ben ook dingen kwijt. Die woorden dus en zo nog een paar van die dingen.
De therapeut hoopt dat als ik over twee weken mijn silversplints krijg en dan nog wat weken wachten en dan mijn kniebraces dat het dan geestelijk iets beter zal gaan. Omdat er ook gewoon veel te veel pijnprikkels zijn die ik niet kan verwerken.
Ikzelf weer het even niet meer, ik hoop alleen maar dat het wel beter zal worden want ik vond alleen eds wel genoeg. Voel mij soms net een klein kind als ik gewoon niet op woorden kan komen.
En het is ook zo raar, je gaat jaren altijd door, doet alles wat moet en meer, leeft met iedereen mee om je heen als er wat is enz. En nu als ik dingen gedaan heb dan is het al teveel, dan ben ik beroerd, draaierig en misselijk. Ben gewoon tot niets meer in staat en als er dan toch wat moet, dan wordt je gelijk beroerd.
We zijn even weggeweest en dat was heel fijn, dan hoeft er niets, geen afspraken en ik sliep daar geweldig. En dan ben je weer thuis en dan lukt het gewoon weer niet meer.
Heel herkenbaar. Ik denk dat ik zelf het lastigste vindt dat het niet betert. Je kan een deel van de druk van het leven wegnemen, maar niet alles en als er dan veel op je bord ligt wat je er niet afkrijgt, want je kan zelfs geen stom document invullen.

Veel sterkte :bigarmhug:
Door - pien -
#3469552
pike schreef: vr 15 mar 2024, 08:11 Ties is jaloers, hij had gisteren maar vier zakjes in de doos :biggrin2:
Dit waren ook vier zakjes hoor, waarvan twee een beetje groot :biggrin2:
Als Joep per dag een konijnenoor-met-haar krijgt merk ik dat z'n poep wat verbetert.
En hij doet er lekker lang mee, bij Brammes was 'ie in een scheet en een zucht verdampt. Die kreeg er 2 per dag, het was de enige kauwsnack die goed viel bij 'm, hij vond het zóoo lekker!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door