Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3316187
Rocco is al jaren bij ons en dit is nog nooit gebeurd: sinds hij cbddruppels krijgt is hij aan het spelen :D Rocco is een apart gevalletje, lichamelijk is hij graag dichtbij, kruipt altijd tegen je aan, ligt in je nek als het even kan, stopt z'n neus onder je shirt, maar geestelijk is hij 'afwezig'...
Ik was bij Gabi en Joep met de cbddruppels begonnen, bij Gabi werkt het goed (in combinatie met pijnstilling), Joep werd er 'hitsige Harry' van dus die krijgt het niet meer.
Maar Rocco, die aan het piesen was sinds Gabi bij ons is, krijgt sinds 2 weken ook druppels en hij is gestopt met piesen, en loopt ineens rond met Eend, terwijl Eend, ooit van iemand gekregen, al een paar maanden ergens zwerft en niemand er naar omkijkt...
Een aantal keer per dag loopt Rocco met Eend in z'n bek heen en weer, hij slaapt met z'n koppie op Eend, ik moet Eend weggooien, we moeten samen sleuren met Eend, echt fantastisch ;D Ik kan nog niet zeggen of 'ie al meer 'bereikbaar' is maar het lijkt of 'ie beter in z'n velletje zit :smitten:
Door smulpaap
#3316198
Wij kregen net een filmpje . Onze kleinzoon (11 maanden ) loopt zelfstandig :-* Nooit gedacht , zijn zusje is altijd haantje de voorste , in alles
Tijdens het lopen hoorden we ... papa , papa :biggrin2:
Echt zo schattig :-* :-*
Door Tanna
#3316310
Ik had vandaag ons huis willen delen op Barfplaats, in de hoop dat dat zou helpen met de verkoop. Zover is het niet gekomen, in nog geen 10 uur tijd hadden we kijker 1 met een bod, kijkers 2 met een bod en kijkers 3 met een bod dat ver boven de vraagprijs lag! Als alles verder goed verloopt hebben we ons huis dus al verkocht!
Door smulpaap
#3316315
Tanna schreef:Ik had vandaag ons huis willen delen op Barfplaats, in de hoop dat dat zou helpen met de verkoop. Zover is het niet gekomen, in nog geen 10 uur tijd hadden we kijker 1 met een bod, kijkers 2 met een bod en kijkers 3 met een bod dat ver boven de vraagprijs lag! Als alles verder goed verloopt hebben we ons huis dus al verkocht!
Ja , het is eindelijk de goede tijd weer he ? Zou super zijn zeg !
Hier in de wijk gaan de huizen ook weer als warme broodjes , zo verkocht .

Jolige Julia was ook heel gelukkig . Freedom :D :D :D :D De storm hielp er goed in mee . Kolder in de kop en heerlijk gereld met een vriendin in het zand .... pak me dan als je kan
Eindelijk weer los :biggrin2:
Door - pien -
#3316316
Tanna schreef:Ik had vandaag ons huis willen delen op Barfplaats, in de hoop dat dat zou helpen met de verkoop. Zover is het niet gekomen, in nog geen 10 uur tijd hadden we kijker 1 met een bod, kijkers 2 met een bod en kijkers 3 met een bod dat ver boven de vraagprijs lag! Als alles verder goed verloopt hebben we ons huis dus al verkocht!
Dat is geweldig!

Vanmiddag zou ik met een vriendin met haar 2 honden uit Rusland naar een weitje gaan in het dorp (losloopgebiedje) maar het is bereweer hier dus uitgesteld tot volgende week.
De mannen zijn gister naar het bos geweest, alle 3 los :smitten:. Ik heb Joep (de weglopert) af en toe geroepen en er een snoepje in gestopt en het werkte goed. Vaak wil hij achter een hondje aan en is dan niet meer bereikbaar maar het ging goed dit keer. Gabi komt niet voor een snoepje maar houdt me goed in de gaten, Rocco komt natuurlijk wél als ik een snoepje heb ;D
Het enige jammere was dat er niet meer zoveel kastanjes lagen... Zelfs bij de boom die niet naast het pad staat en waar ik stiekem op hoopte dat er daar nog veel lagen, waren ze allemaal op. Die boom zag er ook al erg kaal uit...Maar ik heb nog wat kastanjes, eikels (met dop) en beukenootjes (met hoedje) kunnen vinden :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3316328
Tanna schreef:Ik had vandaag ons huis willen delen op Barfplaats, in de hoop dat dat zou helpen met de verkoop. Zover is het niet gekomen, in nog geen 10 uur tijd hadden we kijker 1 met een bod, kijkers 2 met een bod en kijkers 3 met een bod dat ver boven de vraagprijs lag! Als alles verder goed verloopt hebben we ons huis dus al verkocht!

super! dat moet goedkomen! Alvast gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3316334
Tanna schreef:Ik had vandaag ons huis willen delen op Barfplaats, in de hoop dat dat zou helpen met de verkoop. Zover is het niet gekomen, in nog geen 10 uur tijd hadden we kijker 1 met een bod, kijkers 2 met een bod en kijkers 3 met een bod dat ver boven de vraagprijs lag! Als alles verder goed verloopt hebben we ons huis dus al verkocht!
Dat is echt super zeg, dat moet gewoon goedkomen!
Door Tanna
#3316368
Bedankt allemaal! We hebben vanmiddag het bod officieel geaccepteerd. Ik heb via de laptop op 'accepteren' en mijn lief, die voor de APK in de garage was riep door de telefoon JOEPIE!!, zo hebben we het toch samen gedaan. We hebben het via Makelaarsland gedaan, volgens mij is het echt doorslaggevend geweest dat we meteen dezelfde dag de bezichtigingen konden doen en we ons huis zo konden aanprijzen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3316392
oo wauw dat is lekker snel verkocht! Fijn gevoel is dat :)


Oude bokkepok (wordt al bijna 11) op mijn verjaardag meegenomen om te zwemmen :
IMG_0680.JPG
IMG_0680.JPG (7.97 MiB) 1833 keer bekeken
:smitten: zo mooi dat ie het nog kan
IMG_0688.JPG
IMG_0688.JPG (8.16 MiB) 1833 keer bekeken
IMG_0694.JPG
IMG_0694.JPG (7.09 MiB) 1833 keer bekeken
altijd geweldig hoe leuk hij het vindt.
Door Zuzanna
#3316394
Tanna schreef:Bedankt allemaal! We hebben vanmiddag het bod officieel geaccepteerd. Ik heb via de laptop op 'accepteren' en mijn lief, die voor de APK in de garage was riep door de telefoon JOEPIE!!, zo hebben we het toch samen gedaan. We hebben het via Makelaarsland gedaan, volgens mij is het echt doorslaggevend geweest dat we meteen dezelfde dag de bezichtigingen konden doen en we ons huis zo konden aanprijzen.

Wauw, gefeliciteerd zeg! Wat super dat het zo snel verkocht is!
Door Tanna
#3316396
Kaio schreef:oo wauw dat is lekker snel verkocht! Fijn gevoel is dat :)


Oude bokkepok (wordt al bijna 11) op mijn verjaardag meegenomen om te zwemmen :
IMG_0680.JPG
:smitten: zo mooi dat ie het nog kan

IMG_0688.JPG
IMG_0694.JPG
altijd geweldig hoe leuk hij het vindt.
Oh, geweldig! Wat een lol heeft ie!
Door Zuzanna
#3316430
Flink zitten stressen op het werk vandaag, er wilde een berekening niet lukken waar een strakke deadline op zit. Op hoop van zege terwijl mijn vriend al stond te wachtenom me op te pikken, nog iets geprobeerd, om thuis te kunnen kijken of het gelukt is (berekening duurt 30 minuten als het niet lukt, anderhalf tot 2,5 uur als het wel lukt).
Onderweg naar huis langs een dierenwinkel gegaan die dicht gaat, de eigenaren gaan met pensioen. Twee kong speeltjes en een halsbandje voor Ziva gekocht voor de helft van de prijs.
Even naar de da om te wegen, ze is weer een klein beetje afgevallen (moest ook), en toen naar huis. Daar de laptop aan gezet om de berekening te checken en.... GELUKT!
Grote opluchting, want ik heb het al druk genoeg dit weekend.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door