Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3325384
Kaio schreef:Ik wordt vanochtend wakker, nee geen getik van regen. Wauw droog! :D :D :D
Daar voeg ik graag de zon en blauwe lucht aan toe :D Heerlijk, heb gelijk stuk meer energie :)
Door eelke
#3325391
Hier regen, en was het juist gisteren droog. Op zich ook een geluk, want meneer ging gisteren houtzagen en vandaag gaan we binnen opruimen dus dit is logischer.
Door Anne in Zweden
#3325407
Ik word zo blij als ik mijn 14 - jarige husky voor mij uit door de sneeuw zie ploegen. Ik was bezig op sneeuwschoenen een wandelspoor te maken door zo'n 80 cm sneeuw, en Scotch liep achter me. Blijkbaar ging ik niet snel genoeg, want hij haalde me in en begon zelf te ploegen. Zo 'n husky snapt ook gewoon hoe dat het beste gaat! Als een haas hopte hij door de sneeuw, en niet pootje voor pootje, zoals vrouwtje. :D

Afbeelding


Op de foto zijn we al bij minder diepe sneeuw aangekomen, onder de bomen.
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op vr 29 dec 2017, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Siberienne
#3325412
Anne in Zweden schreef:Ik word zo blij als ik mijn 14 - jarige husky voor mij uit door de sneeuw zie ploegen. Ik was bezig op sneeuwschoenen een wandelspoor te maken door zo'n 80 cm sneeuw, en Scotch liep achter me. Blijkbaar ging ik niet snel genoeg, want hij haalde me in en begon zelf te ploegen. Zo 'n husky snapt ook gewoon hoe dat het beste gaat! Als een haas hopte hij door de sneeuw, en niet pootje voor pootje, zoals vrouwtje. :D



Op de foto zijn we al bij minder diepe sneeuw aangekomen, onder de bomen.
Ah Anne, wat gaaf! Fijn hoor om dat zo te zien.

Ik heb eindelijk met keuken ‘heringericht’. We hadden er een nieuwe kast bij, dus de boel mocht anders over de kasten verdeeld. Hap snap wel wat gedaan maar vandaag even steiviger aangepakt. Doos met spullen die weg kan naar de kringloop, ik weet weer wat ik aan voorraad heb qua etenswaren en zelfs nog wat plek over her en der. Mijn kookboeken staan nu ook voor het grijpen in de keuken. Helemaal blij ermee!

Vanmorgen flink gewandeld, toen was het nog droog, nu lijkt de avond gevallen en koud en regen.
Gisteren was het ook droog, zelfs een kopje thee gedronken in de tuin in het zonnetje, nadat ik honden onthaard had en hondenhok schoongemaakt. Erg blij dat ik dat gisteren gedaan heb: daar is alles ook weer mooi schoon, droog en opgeruimd.

Uhm... het lijkt wel alsof ik behoefte heb aan opruimen :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3325423
Fabian kon vandaag weer lachen! Normaal is het een enorm blij ei, maar niet met een miljoen waterpokken. En omdat hij toch weer zn blije zelf weer wat had teruggevonden, tijgerde hij ook maar even vrolijk van het vloerkleed af.
Gisteren wilde hij al de oren van Sien beetpakken (Ot is bang van de kinders, die komt iedereen alleen een kusje geven als ze slapen). Dat lukte niet zo goed, dus Sien vond het aaien.
Door Eef+Stippels
#3325424
Anne in Zweden schreef:Ik word zo blij als ik mijn 14 - jarige husky voor mij uit door de sneeuw zie ploegen. Ik was bezig op sneeuwschoenen een wandelspoor te maken door zo'n 80 cm sneeuw, en Scotch liep achter me. Blijkbaar ging ik niet snel genoeg, want hij haalde me in en begon zelf te ploegen. Zo 'n husky snapt ook gewoon hoe dat het beste gaat! Als een haas hopte hij door de sneeuw, en niet pootje voor pootje, zoals vrouwtje. :D

20171229_115300.jpg

Op de foto zijn we al bij minder diepe sneeuw aangekomen, onder de bomen.
Wat genieten!! :D
Door Anne in Zweden
#3325433
koekje schreef:@Anne: fijn dat jullie zo blij zijn met sneeuw!
;D Dat klinkt als: "Hou die troep in godsnaam bij in Zweden, ik zit er niet op te wachten!" :biggrin2:

Ja, wij vinden sneeuw heerlijk. Het is even gratis fitnessen met de sneeuwschuiver iedere ochtend, maar je wordt er zo heerlijk wakker van! :D
Door Anne in Zweden
#3325438
Siberienne schreef:Ah Anne, wat gaaf! Fijn hoor om dat zo te zien.

Ik heb eindelijk met keuken ‘heringericht’. We hadden er een nieuwe kast bij, dus de boel mocht anders over de kasten verdeeld. Hap snap wel wat gedaan maar vandaag even steiviger aangepakt. Doos met spullen die weg kan naar de kringloop, ik weet weer wat ik aan voorraad heb qua etenswaren en zelfs nog wat plek over her en der. Mijn kookboeken staan nu ook voor het grijpen in de keuken. Helemaal blij ermee!

Vanmorgen flink gewandeld, toen was het nog droog, nu lijkt de avond gevallen en koud en regen.
Gisteren was het ook droog, zelfs een kopje thee gedronken in de tuin in het zonnetje, nadat ik honden onthaard had en hondenhok schoongemaakt. Erg blij dat ik dat gisteren gedaan heb: daar is alles ook weer mooi schoon, droog en opgeruimd.

Uhm... het lijkt wel alsof ik behoefte heb aan opruimen :biggrin2: :biggrin2:
O leuk, herinrichten en schuiven met spulletjes! En al die vrije ruimte! Hoewel de ervaring hier is dat die snel weer propvol staat... ::) :biggrin2:

Je ziet het op de foto niet, maar het gaat bergop, en het is zo heerlijk om te zien hoe m'n ouwe eigenwijze knakker daar doorheen hupt als een echte sneeuwhond! En dat voor een hus die in Portugal is geboren... :D
Door Siberienne
#3325977
Prachtige zonsopgang vanmorgen, zulke mooie kleuren in de lucht!

En ik heb net spontaan mijn bijkeuken (waarin ook het hondenvoer ‘klaarmaak’) onderhanden genomen, die is weer schoon, opgeruimd en slimmer heringericht, waardoor ik overal makkelijker bij kan en de kans dat ik weer de groentemix met biet omstoot een stuk kleiner is geworden ;D
Door Eef+Stippels
#3325983
Hier was het vanochtend ook heerlijk weer, en zonet een lekker zonnetje tijdens de wandeling :)
De meiden hebben genoten en liggen nu lekker te slapen.

Ik heb de kerstboom inmiddels opgeruimd. Laat de lente maar komen :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door