Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathelijn
#3470291
Charlie Angel schreef: wo 10 apr 2024, 13:57 Ben heel benieuwd, hou je ons op de hoogte als je hem hebt?

En wat een geweldige knappe kleine bp meisjes zeg, super allemaal. Afbeelding
Nou de kleuren zijn al uitgezocht en de leverancier heeft hem al besteld. Hij was zelf ook helemaal enthousiast :biggrin2:.
De levertijd is ca 2 maanden.
Ik zal hem zeker showen straks :D
Door hannabelgje
#3470347
Ik was met Zoë nog steeds bij mijn osteopaat in Genk wat 5 kwartier rijden is voor mij. De dichtstbijzijnste osteo hier zit 15 minuutjes rijden van mij maar die had een patientenstop. Nu niet meer dus meteen een afspraak gemaakt. Ik vond het reuze gezellig in Genk maar helaas erg ver. Ik hoop dat ik met deze osteo ook goed door 1 deur ga kunnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door frodo quin
#3470356
Kaela schreef: wo 10 apr 2024, 13:13 Mijn kleine meisje was zo dapper bij de kno arts. Ze is nog net niet zover dat je dingen uit kan leggen. En ze heeft wel echt angst gekregen van alle keren in haar oren kijken.
We hadden geoefend met haar knuffel en haar eigen oren. En de arts was zo lief, die ging eerst uitgebreid Aapje zijn oren bekijken. Daar heb je dan tien jaar voor gestudeerd ;D. Daarna durfde Nina beter en ondanks dat ze huilen moest, nam ze ook momenten om te registreren wat er nou eigenlijk gebeurde. Ik heb goede hoop dat we het zo langzaam minder eng voor haar kunnen maken.

En de uitslag was goed genoeg om het even aan te kijken. Dus voor nu nog even niet een nieuwe ingreep op de planning. Hoe langer het duurt, hoe beter we haar kunnen voorbereiden en het uit kunnen leggen!
Ik sukkel al van baby af aan met mijn oren en een goede kno arts is dan echt super belangrijk. Je hebt er echt fijne, voorzichtige mensen tussen zitten met goede people skills, maar ook botterikken en lomperikken. Want als je iemand kan verwobden met in hun oor te kijken ben je echt lomp Deze klinkt wel als een fijne. Zal voor Nina haar beleving ook veel uitmaken.
Door frodo quin
#3470357
hannabelgje schreef: do 11 apr 2024, 22:22 Ik was met Zoë nog steeds bij mijn osteopaat in Genk wat 5 kwartier rijden is voor mij. De dichtstbijzijnste osteo hier zit 15 minuutjes rijden van mij maar die had een patientenstop. Nu niet meer dus meteen een afspraak gemaakt. Ik vond het reuze gezellig in Genk maar helaas erg ver. Ik hoop dat ik met deze osteo ook goed door 1 deur ga kunnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ik duim dat het klikt en een goede is.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3470378
hannabelgje schreef:Ik was met Zoë nog steeds bij mijn osteopaat in Genk wat 5 kwartier rijden is voor mij. De dichtstbijzijnste osteo hier zit 15 minuutjes rijden van mij maar die had een patientenstop. Nu niet meer dus meteen een afspraak gemaakt. Ik vond het reuze gezellig in Genk maar helaas erg ver. Ik hoop dat ik met deze osteo ook goed door 1 deur ga kunnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Dat scheelt wel een hoop aan reistijd en brandstof. Ik hoop dat er een goede klik is. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3470379
Mijn geluksmoment is van gisteren, eigenlijk zijn het er twee in willekeurige volgorde;
Ik heb gisteren mij zilverwerk gekregen, het is nog niet 100 % moeten nog wat aanpassingen gedaan, maar wat een enorme verlichting gaat dit geven. Ok het is wennen, maar echt!
En het was zo'n superfijne en gezellige dag, hoe je weer gewoon verder gaat waar je lange tijd terug bent gebleven!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3470380
Charlie Angel schreef: vr 12 apr 2024, 18:40 Mijn geluksmoment is van gisteren, eigenlijk zijn het er twee in willekeurige volgorde;
Ik heb gisteren mij zilverwerk gekregen, het is nog niet 100 % moeten nog wat aanpassingen gedaan, maar wat een enorme verlichting gaat dit geven. Ok het is wennen, maar echt!
En het was zo'n superfijne en gezellige dag, hoe je weer gewoon verder gaat waar je lange tijd terug bent gebleven!
Hè, fijn zeg!! Ben blij voor je (en ook voor de bebaarde redder in nood :biggrin2: ) dat het zo’n leuke dag was :-*
Door hannabelgje
#3470382
Charlie Angel schreef:Mijn geluksmoment is van gisteren, eigenlijk zijn het er twee in willekeurige volgorde;
Ik heb gisteren mij zilverwerk gekregen, het is nog niet 100 % moeten nog wat aanpassingen gedaan, maar wat een enorme verlichting gaat dit geven. Ok het is wennen, maar echt!
En het was zo'n superfijne en gezellige dag, hoe je weer gewoon verder gaat waar je lange tijd terug bent gebleven!
Lekker hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3470384
Charlie Angel schreef: vr 12 apr 2024, 18:40 Mijn geluksmoment is van gisteren, eigenlijk zijn het er twee in willekeurige volgorde;
Ik heb gisteren mij zilverwerk gekregen, het is nog niet 100 % moeten nog wat aanpassingen gedaan, maar wat een enorme verlichting gaat dit geven. Ok het is wennen, maar echt!
En het was zo'n superfijne en gezellige dag, hoe je weer gewoon verder gaat waar je lange tijd terug bent gebleven!
Heerlijk om te lezen! Hopelijk ga je weer beter in je vel zitten als je minder ongemak en pijn hebt straks!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3470388
Bedankt dames! Afbeelding
Over een week of 4 zouden als het mee zit mijn twee nieuwe kniebraces klaar moeten zijn, dan kan ik hopelijk weer wat fatsoenlijker lopen, al is het nog altijd met veel pijn, maar met veel minder dan zonder.
Dit is echt een begin, er zal nog heel veel pijn blijven, maar daar ga ik nu even niet aan denken.
Maar 1 ding is wel lullig, dat je een oudere man niet eens fatsoenlijk dwars kan zitten want hij kan harder lopen dan ik. Afbeelding
Hieronder een afbeelding van mijn zilverwerk, dit heb ik dan voor beide handen.AfbeeldingAfbeelding
Door Anne in Zweden
#3470390
Charlie Angel schreef: vr 12 apr 2024, 23:28 Bedankt dames! Afbeelding
Over een week of 4 zouden als het mee zit mijn twee nieuwe kniebraces klaar moeten zijn, dan kan ik hopelijk weer wat fatsoenlijker lopen, al is het nog altijd met veel pijn, maar met veel minder dan zonder.
Dit is echt een begin, er zal nog heel veel pijn blijven, maar daar ga ik nu even niet aan denken.
Maar 1 ding is wel lullig, dat je een oudere man niet eens fatsoenlijk dwars kan zitten want hij kan harder lopen dan ik. Afbeelding
Hieronder een afbeelding van mijn zilverwerk, dit heb ik dan voor beide handen.AfbeeldingAfbeelding
:2funny: :2funny: :2funny:

Volgende keer maar een vuist in zijn mond stoppen. Lekker voor z'n vullingen. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3470391
Is het de bedoeling dat je die juwelierszaak altijd draagt, ook bij het douchen en zo? Of hoe makkelijk kun je die aan- en uittrekken? Of kun je helemaal niets doen zonder die braces?

Volgens mij kun je een gouden carrière als rapper beginnen. Alleen nog een pet op, een zonnebril, wat gouden kettingen om je nek en een paar diamanten tanden en yeah! ;D
Door rosmin
#3470405
Wat fijn Charlie Angel dat je een mooie dag hebt gehad en je zilverwerk er is, ziet er kinky uit ;) Het vooruitzicht dat je andere braces er relatief snel komen geeft de burger weer wat moed :-* Het is je gegund.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door