Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathelijn
#3470218
Charlie Angel schreef: di 09 apr 2024, 09:28 Ik wist niet dat dit kon, maar wat superfijn voor je zeg!! En hoe lang duurt het dan voordat je ermee op pad kunt? Echt super voor je!
Ja het is echt super fijn dat dit bestaat. Mijn werkgever doneerde net het laatste bedrag en dus gaat mijn handbike er ook echt komen! Ik weet nog niet hoe lang de levertijd is. De leverancier krijgt nu de order en dan zal ik er eerst een keer heen moeten om te passen ed en dan zal ik wel horen hoe lang het duurt :) .
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3470238
Mijn geluksmoment is dat mijn kleine meid het gisteren goed heeft gedaan eerste dag op de opvang en ze de avond ook vlot in slaap kwam (in tegenstelling tot vorige week zaterdag na drukke dag en ze de avond overstuur was). Ook vandaag is ze gewoon weer goed te pas. Trots op de kleine meid :cool:
Door smulpaap
#3470263
dinky89 schreef: di 09 apr 2024, 15:46 Mijn geluksmoment is dat mijn kleine meid het gisteren goed heeft gedaan eerste dag op de opvang en ze de avond ook vlot in slaap kwam (in tegenstelling tot vorige week zaterdag na drukke dag en ze de avond overstuur was). Ook vandaag is ze gewoon weer goed te pas. Trots op de kleine meid :cool:
Heel fijn Dinky . En een geruststellend gevoel denk ik ?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3470269
dinky89 schreef: di 09 apr 2024, 15:46 Mijn geluksmoment is dat mijn kleine meid het gisteren goed heeft gedaan eerste dag op de opvang en ze de avond ook vlot in slaap kwam (in tegenstelling tot vorige week zaterdag na drukke dag en ze de avond overstuur was). Ook vandaag is ze gewoon weer goed te pas. Trots op de kleine meid :cool:
Een hele mijlpaal! Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Goede opvang is goed waard!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3470285
Mijn kleine meisje was zo dapper bij de kno arts. Ze is nog net niet zover dat je dingen uit kan leggen. En ze heeft wel echt angst gekregen van alle keren in haar oren kijken.
We hadden geoefend met haar knuffel en haar eigen oren. En de arts was zo lief, die ging eerst uitgebreid Aapje zijn oren bekijken. Daar heb je dan tien jaar voor gestudeerd ;D. Daarna durfde Nina beter en ondanks dat ze huilen moest, nam ze ook momenten om te registreren wat er nou eigenlijk gebeurde. Ik heb goede hoop dat we het zo langzaam minder eng voor haar kunnen maken.

En de uitslag was goed genoeg om het even aan te kijken. Dus voor nu nog even niet een nieuwe ingreep op de planning. Hoe langer het duurt, hoe beter we haar kunnen voorbereiden en het uit kunnen leggen!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3470286
Knappe Nina! En wat een fijne arts om zo de tijd te nemen om eerst naar de oren van aapje te kijken. Die had de arts vast nog niet tijdens de opleiding gezien :biggrin2:
Ook fijn dat er nog geen nieuwe ingreep nodig is. Hopelijk kan Nina op die manier ervaren dat ziekenhuis niet altijd naar hoeft te zijn :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3470287
Cathelijn schreef: Ja het is echt super fijn dat dit bestaat. Mijn werkgever doneerde net het laatste bedrag en dus gaat mijn handbike er ook echt komen! Ik weet nog niet hoe lang de levertijd is. De leverancier krijgt nu de order en dan zal ik er eerst een keer heen moeten om te passen ed en dan zal ik wel horen hoe lang het duurt :) .
Ben heel benieuwd, hou je ons op de hoogte als je hem hebt?

En wat een geweldige knappe kleine bp meisjes zeg, super allemaal. Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door