Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathelijn
#3468901
Ik heb eindelijk wat meer voorouders gevonden van mijn vaders kant. En we dachten dat mijn overgrootouders als eersten hier naar het dorp kwamen, maar zijn oma en haar familie kwam hier al vandaan. Liggen de rootes toch dieper dan we dachten. Erg leuk.
Door frodo quin
#3468946
Emma heeft vandaag voor het eerst kunnen spelen. Blij dat ze was en Quin ook :D

Haar pootje is nog verre van genezen, maar dat ze er goed op kan staan is toch al een hele vooruitgang. Weliswaar met hoge dosis pijnstilling.
Door Anne in Zweden
#3468956
Vandaag wakker geworden met regen die zachtjes tegen het raam tikte. Dat is een geluid dat ik al sinds begin november niet meer heb gehoord. Zo knus! (Vooral als je nog niet hoeft op te staan maar je nog lekker even in je dekbed mag wikkelen. En vooral als de regen voorbij is wanneer je eindelijk opstaat :biggrin2: )
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3468958
Uhm. Het was zeg maar de bedoeling dat wij van continu regen hier strakjes eindelijk naar de sneeuw kunnen hè ::)
Hoop wel dat het dan niet 2 weken regent daar :P
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3468959
Geluksmomentje hier: met de puber naar het bosje aan het eind van de straat gelopen, een uur lekker saampjes wandelen zonder regen, en zonder ook maar iemand tegen te komen :D
Door Anne in Zweden
#3468962
Kim_S schreef: vr 01 mar 2024, 13:43 Uhm. Het was zeg maar de bedoeling dat wij van continu regen hier strakjes eindelijk naar de sneeuw kunnen hè ::)
Hoop wel dat het dan niet 2 weken regent daar :P
Dat hoop ik ook. :biggrin2:

De weersverwachting tot half maart is overdag net boven het vriespunt, 's nachts net of flink eronder. Momenteel dooit het , dus ik durf niets meer te beloven. ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3468963
Anne in Zweden schreef: vr 01 mar 2024, 15:03 Dat hoop ik ook. :biggrin2:

De weersverwachting tot half maart is overdag net boven het vriespunt, 's nachts net of flink eronder. Momenteel dooit het , dus ik durf niets meer te beloven. ::)
Ach, hoeven we deze keer geen spijkerbanden zullen we maar zeggen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3469091
Eigenlijk geluksmoment van gisteren: De foto's ontvangen van onze fotoshoot met Linde. Zijn erg mooi geworden :D Heel blij dat mijn zusje er mee kwam om dat als kraamcadeau te geven, weet niet of ik het anders ook had gedaan.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3469098
Van het weekend rare pijn in mijn arm, tintelingen. Vandaag toch maar even de huisarts gebeld.
Ik kon gelijk komen, mocht alleen niet zelf rijden.

En het was dus geen hartinfarct maar een beknelde spier...

Ik ga straks een biertje nemen!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3469099
Ronald schreef: ma 04 mar 2024, 16:51 Van het weekend rare pijn in mijn arm, tintelingen. Vandaag toch maar even de huisarts gebeld.
Ik kon gelijk komen, mocht alleen niet zelf rijden.

En het was dus geen hartinfarct maar een beknelde spier...

Ik ga straks een biertje nemen!
Nou daar zou ik zelfs een biertje op nemen, en ik haaaat bier ;D
Fijn Ronald!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door