Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3467786
Heerlijk Hannabelgje, zo’n vooruitzicht. Laat de voorpret maar beginnen!

Eigen -heel groot- geluksmoment: mijn oudste dochter komt na bijna drie jaar eind deze maand een paar weken vanuit NZ naar NL! En omdat ze door alle corona toestanden rondom mijn emigratie en haar uitgestelde vertrek nog nooit hier is geweest komt ze voordat ze weer teruggaat ook een weekje naar Hongarije. FaceTime is een geweldige tool maar er gaat toch niets boven lijfelijk contact. Me very happy!
Door eelke
#3467787
Gefeliciteerd Hanna! Super leuk, eindelijk.
MillyMol schreef: di 06 feb 2024, 14:30 Heerlijk Hannabelgje, zo’n vooruitzicht. Laat de voorpret maar beginnen!

Eigen -heel groot- geluksmoment: mijn oudste dochter komt na bijna drie jaar eind deze maand een paar weken vanuit NZ naar NL! En omdat ze door alle corona toestanden rondom mijn emigratie en haar uitgestelde vertrek nog nooit hier is geweest komt ze voordat ze weer teruggaat ook een weekje naar Hongarije. FaceTime is een geweldige tool maar er gaat toch niets boven lijfelijk contact. Me very happy!
Ohhhh heerlijk! Wat fijn!
Door hannabelgje
#3467795
MillyMol schreef:Heerlijk Hannabelgje, zo’n vooruitzicht. Laat de voorpret maar beginnen!

Eigen -heel groot- geluksmoment: mijn oudste dochter komt na bijna drie jaar eind deze maand een paar weken vanuit NZ naar NL! En omdat ze door alle corona toestanden rondom mijn emigratie en haar uitgestelde vertrek nog nooit hier is geweest komt ze voordat ze weer teruggaat ook een weekje naar Hongarije. FaceTime is een geweldige tool maar er gaat toch niets boven lijfelijk contact. Me very happy!
Wat super zeg!

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door frodo quin
#3467817
MillyMol schreef: di 06 feb 2024, 14:30 Heerlijk Hannabelgje, zo’n vooruitzicht. Laat de voorpret maar beginnen!

Eigen -heel groot- geluksmoment: mijn oudste dochter komt na bijna drie jaar eind deze maand een paar weken vanuit NZ naar NL! En omdat ze door alle corona toestanden rondom mijn emigratie en haar uitgestelde vertrek nog nooit hier is geweest komt ze voordat ze weer teruggaat ook een weekje naar Hongarije. FaceTime is een geweldige tool maar er gaat toch niets boven lijfelijk contact. Me very happy!
Dat zal wel zijn. Je blijft toch altijd tegen een apparaat bezig. Geniet ervan!
Door smulpaap
#3467818
MillyMol schreef: di 06 feb 2024, 14:30 Heerlijk Hannabelgje, zo’n vooruitzicht. Laat de voorpret maar beginnen!

Eigen -heel groot- geluksmoment: mijn oudste dochter komt na bijna drie jaar eind deze maand een paar weken vanuit NZ naar NL! En omdat ze door alle corona toestanden rondom mijn emigratie en haar uitgestelde vertrek nog nooit hier is geweest komt ze voordat ze weer teruggaat ook een weekje naar Hongarije. FaceTime is een geweldige tool maar er gaat toch niets boven lijfelijk contact. Me very happy!
Ah wat ontzettend leuk dat jullie elkaar weer gaan zien
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3468170
We hadden onze nieuwe keuken af voordat Nina geboren werd. Aanvraag bij Liander gedaan voor 3 fase stoppenkast.

Vandaag komen ze dan eindelijk de situatie opnemen :D

Eigenlijk om te janken natuurlijk, maar goed, ze komen!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3468178
Kaela schreef:We hadden onze nieuwe keuken af voordat Nina geboren werd. Aanvraag bij Liander gedaan voor 3 fase stoppenkast.

Vandaag komen ze dan eindelijk de situatie opnemen :D

Eigenlijk om te janken natuurlijk, maar goed, ze komen!
Beter laat dan nooit is in deze dus erg betrekkelijk. Afbeelding
Door eelke
#3468482
Storing bij tv en internet. He vervelend, kan zijn natuurlijk. Verwachtte eindtijd; volgende week dinsdag. Holymoly een week zonder internet :o :o :o navraag bij een echt persoon bevestigde dat, en zocht al naar extra bundel voor telefoon enzo. Jemig.

Inmiddels, opgelost. 3 uur zonder internet (en 3 uur gedacht dat ik het een week niet zou hebben ;D ).

Dikke meevaller :D
Door eelke
#3468485
Ronald schreef: wo 21 feb 2024, 15:03 Pfff... dat zijn geen grappen meer, Eelke! Je bent vandaag de dag best wel afhankelijk van een goede internetverbinding.
Haha ja hé? Ik dacht nog, dat kan toch nieeeee, een week zonder, dat zal wel een typfoutje in de verwachte eindtijd zijn. Maar toen zei een medewerker dat het dus echt zo zou zijn. Oh nee!
En nu valt het alles mee.
Maar inderdaad, wat een opgeruimd huis zou ik hebben gehad na een week geen internet :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3468495
eelke schreef: wo 21 feb 2024, 15:13 Haha ja hé? Ik dacht nog, dat kan toch nieeeee, een week zonder, dat zal wel een typfoutje in de verwachte eindtijd zijn. Maar toen zei een medewerker dat het dus echt zo zou zijn. Oh nee!
En nu valt het alles mee.
Maar inderdaad, wat een opgeruimd huis zou ik hebben gehad na een week geen internet :biggrin2:
;D ;D alles spic en span ;D ;D
Maar een week geen internet zeg, dat zouden rechtzaken worden ;D ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3468672
Het is niet echt een geluksmomentje, eerder als een (kort) momentje. Ties heeft vandaag voor het eerst gemarkeerd, op een molshoop. "Ik kom ook in dit bos!" We gaan een nieuwe fase in.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door