Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3464666
Heerlijk he! :D
Hier hebben ze bijna nergens zo'n kleine karretjes. Gek he?
Als we er (vb op vakantie in nl :P ) tegenkomen blijven ze desnoods aan de ingang wachten tot ze er 1 bemachtigen. Zelfs bij iets grotere kinderen blijft het een absolute hit.
Tis dan bij die druktemakers van mij wel al een stuk minder schattig en voorbeeldig dan bij een dreumes. :biggrin2: Ik moet serieus opletten dat ze niemand omver racen. >:(
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3464673
pearlsofpassion schreef: zo 05 nov 2023, 09:32 Heerlijk he! :D
Hier hebben ze bijna nergens zo'n kleine karretjes. Gek he?
Als we er (vb op vakantie in nl :P ) tegenkomen blijven ze desnoods aan de ingang wachten tot ze er 1 bemachtigen. Zelfs bij iets grotere kinderen blijft het een absolute hit.
Tis dan bij die druktemakers van mij wel al een stuk minder schattig en voorbeeldig dan bij een dreumes. :biggrin2: Ik moet serieus opletten dat ze niemand omver racen. >:(
Haha die tijd komt hier ook nog wel, dat ze niet meer wegkomt met een glimlach en lonken met haar lange wimpers ;D
Hier zijn ook niet veel winkels die ze hebben. Best jammer.
Door hannabelgje
#3464683
Eindelijk onze aquavissekom gekocht. Het is de juwel rio 350 geworden van 121 cm. Mooie grote bak met veul water. We hebben nu een bakje van 45 liter. Toch andere tak van sport zeg maar.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door eelke
#3464690
hannabelgje schreef: zo 05 nov 2023, 14:24 Eindelijk onze aquavissekom gekocht. Het is de juwel rio 350 geworden van 121 cm. Mooie grote bak met veul water. We hebben nu een bakje van 45 liter. Toch andere tak van sport zeg maar.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ik wilde al gaan zeuren dat vissekommen zielig zijn, maar laat maar :biggrin2:
Door MillyMol
#3464720
Ik was even bang dat ik weer een kipje zou zijn kwijtgeraakt: vanmiddag kon ik haar nergens vinden. Ik baalde als een stekker.

Maar toen ik naar de buurvrouw liep om iets terug te brengen zag ik haar daar op haar dooie gemakje scharrelen tussen de andere kippen. :???: Ik heb nu vijf hennen, waaronder Willemien, en Willem.
De rest is terug naar haar.

Maar blijkbaar gaan ze graag bij elkaar op visite. Vorige week telde ik ineens weer zeven kippen bij het nachthok ipv zes en bleek één van de haantjes zijn weg terug gevonden te hebben naar zijn voormalige woonadres. ;D

Gelukkig is dat allemaal geen probleem. Ik heb de dame onder mijn arm genomen en al gezellig tokkelend mee terug genomen. :)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3464723
Kaela schreef: zo 05 nov 2023, 10:52 Haha die tijd komt hier ook nog wel, dat ze niet meer wegkomt met een glimlach en lonken met haar lange wimpers ;D
Hier zijn ook niet veel winkels die ze hebben. Best jammer.
Bij de gele supermarkt hier hadden ze destijds een gewoon supermarktkarretje waar op de voorkant een auto zat waar dan een kind in mee kan rijden. Heel leuk. Behalve als het ding al bezet is. :-X
Het heeft de kleine meneer een eerste lesje emancipatie opgeleverd. Die stond op een gegeven moment een meisje dat hem net voor was uit die auto te trekken terwijl hij riep:”Auto’s zijn NIET voor meisjes!”
Ik heb hem bij zijn elleboogje gepakt en gezegd:”O, zijn auto’s niet voor meisjes? Mag je lekker terug naar huis gaan lopen! ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3464733
Sonja schreef: wo 08 nov 2023, 00:25 Bij de gele supermarkt hier hadden ze destijds een gewoon supermarktkarretje waar op de voorkant een auto zat waar dan een kind in mee kan rijden. Heel leuk. Behalve als het ding al bezet is. :-X
Het heeft de kleine meneer een eerste lesje emancipatie opgeleverd. Die stond op een gegeven moment een meisje dat hem net voor was uit die auto te trekken terwijl hij riep:”Auto’s zijn NIET voor meisjes!”
Ik heb hem bij zijn elleboogje gepakt en gezegd:”O, zijn auto’s niet voor meisjes? Mag je lekker terug naar huis gaan lopen! ;D
;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3464915
Na ruim 2 weken te hebben doorgebracht in een ziekenhuiskamer was het goed gisteravond weer thuis te komen.
Mijn eigen bed is zoveel comfortabeler dan zo'n ziekenhuisbed. Dat alleen al sliep toch een stuk beter. En dan heb ik het nog niet over piepende infusen, hoestende medepatiënten en verpleegkundigen die tegen de tijd dat ik net in slaap was gevallen alweer naast mijn bed stonden om bloeddruk, temperatuur en saturatie te controleren.

Vandaag had de kleine man een schaatswedstrijd, dus lekker mee geweest naar de ijsbaan om hem aan te moedigen. Hij reed toch maar mooi een P.R.
Daarstraks lekker samen met hem onder een dekentje TV gekeken met een chippie erbij. :-*
Kleine dingen, maar wel de dingen die ik zo mis op de momenten dat het niet kan.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3464922
Dat zijn zeker fijne momenten Sonja :-* klinkt echt als quality time met de kleine man :cool: En gefeliciteerd met zijn pr!

Hier was mijn geluksmoment dat het behangen goed is gegaan. Slechts op een paar plekken dat je kan zien waar de ene baan stopt en de ander begint, voor het overige zijn de naden onvindbaar. Een professional had het waarschijnlijk niet beter kunnen doen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3464929
Klinkt idd als een heerlijk geluksmomentje Sonja. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen op de rest, dus sorry dat ik niet reageerde. Het is gewoon met geen woorden te bevatten.
Ik hoop dat je echt nog veel met je zoontje kan genieten. Dat je nog veel van hem mag zien. :-*


Wat fijn, Dinky, krijgen we ook nog een foto? :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door