Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3463016
Dankjewel allemaal. Het gaat inmiddels goed met moeder en kind en ze mogen vandaag naar huis toe.
Laatst gewijzigd door Ronald op wo 13 sep 2023, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3463025
Wat heerlijk Ronald dat ze naar huis mag. Jan ze lekker in haar eigen omgeving verder bijkomen en gaan genieten.
Hij is echt een plaatje!! En hij heeft wel een beetje jouw neus.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3463035
Oh Ronald wat een knapperd! Heel fijn dat ze naar huis mogen.

Eigen geluksmomentje. Na heel veel gedoe en rondbellen kreeg ik net telefoon, Nina krijgt maandag buisjes!
Gebruikersavatar
Door Ina
#3463047
Kaela schreef: wo 13 sep 2023, 15:33 Oh Ronald wat een knapperd! Heel fijn dat ze naar huis mogen.

Eigen geluksmomentje. Na heel veel gedoe en rondbellen kreeg ik net telefoon, Nina krijgt maandag buisjes!
Jeeejjjjjj ..... dat is super !!
Als het dan toch moet, dan maar zo snel mogelijk zodat de dame zonder die ellendig oorpijn door kan.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3463050
Ina schreef: wo 13 sep 2023, 21:47 Jeeejjjjjj ..... dat is super !!
Als het dan toch moet, dan maar zo snel mogelijk zodat de dame zonder die ellendig oorpijn door kan.
We hebben alsnog bijna 10 weken moeten wachten. Ik ben zo blij dat het eindelijk zo ver is. Ze is sinds vorige week eindelijk eens niet ziek en dan is heel duidelijk hoeveel oorpijn ze standaard heeft. Haar trommelvliezen staan bol van de druk in haar oortjes. Ik zal zo blij voor haar zijn als dat over is! En ik heb vanaf maandag vakantie, dus dan kunnen we ook fijn wennen en hopelijk genieten dat het beter gaat.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3463051
Kaela schreef: do 14 sep 2023, 08:49 We hebben alsnog bijna 10 weken moeten wachten. Ik ben zo blij dat het eindelijk zo ver is. Ze is sinds vorige week eindelijk eens niet ziek en dan is heel duidelijk hoeveel oorpijn ze standaard heeft. Haar trommelvliezen staan bol van de druk in haar oortjes. Ik zal zo blij voor haar zijn als dat over is! En ik heb vanaf maandag vakantie, dus dan kunnen we ook fijn wennen en hopelijk genieten dat het beter gaat.
Ik voel met je mee, toen onze knul nog een ukkie was, was het ook constant hommeles :(
Het traject van darmen en oren (en longen) heeft hier ook een flinke wissel getrokken op zijn jonge jaren.
Maar de buisjes waren al een enorme verlichting, toen die er (met de bij ons gebruikelijke hindernissen ::) ) één keer in zaten werd hem die pijn in ieder geval bespaard :)

Hopelijk gaan jullie een heerlijke vakantieweek tegemoet ... lekker genieten en een zorg minder
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3463056
Kaela schreef: wo 13 sep 2023, 15:33 Oh Ronald wat een knapperd! Heel fijn dat ze naar huis mogen.

Eigen geluksmomentje. Na heel veel gedoe en rondbellen kreeg ik net telefoon, Nina krijgt maandag buisjes!
Wat fijn Karin. Hopelijk is Nina dan eindelijk van die pijn af!
Door Cathelijn
#3463064
Wat dus zelden gebeurt bij de Artesiens is nu dus wel gebeurd: bij de fokker van Ilan is een reu teruggekomen. Hij is net een jaar oud en ik ben vanmorgen kennis gaan maken. Over een paar weken komt hij naar huis. Het zal wel wennen zijn maar hij is hartstikke lief en ik ga ervoor. Met een lach en een traan (meerdere tranen eigenlijk).
Er zitten veel verschillende lijnen in zijn stamboom, oa Namara. En hij gaat Ollie heten:
Bijlagen
20230914_112530.jpg
20230914_112530.jpg (6.37 MiB) 3186 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door