Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3462514
Vanmiddag bericht gekregen dat gisteravond de pupjes allemaal probleemloos zijn geboren. :circle:

Vier teefjes en drie reutjes. Dat wordt straks “wie van de drie” :biggrin2:
Door smulpaap
#3462516
pike schreef: di 29 aug 2023, 20:24 Vanmiddag bericht gekregen dat gisteravond de pupjes allemaal probleemloos zijn geboren. :circle:

Vier teefjes en drie reutjes. Dat wordt straks “wie van de drie” :biggrin2:
Oh wat leuk ! Ik ben een tijdje niet actief geweest
Dus : Welk ras ?
En nu is het vreselijke aftellen begonnen :biggrin2:
Door smulpaap
#3462539
pike schreef: di 29 aug 2023, 21:43 Never change a winning team: Basset Fauve de Bretagne.
Nog 8 weekjes maar ::)
https://www.youtube.com/shorts/9pbPry0l8K4
Ah leuk . Toch weer het oude vertrouwde ras
Ik kan me nog een uitspraak herinneren
Er komt hier geen Fauf meer in :biggrin2:
Maar herkenbaar is het wel , ik heb soms ook momenten waarop ik denk , die takketerrier :biggrin2: Dat eeuwig koppige monster . Maar ja , zonder Fauf leven ? Nee hé? Toch niet ?
Gebruikersavatar
Door pike
#3462541
smulpaap schreef: di 29 aug 2023, 22:14 Ah leuk . Toch weer het oude vertrouwde ras
Ik kan me nog een uitspraak herinneren
Er komt hier geen Fauf meer in :biggrin2:
Maar herkenbaar is het wel , ik heb soms ook momenten waarop ik denk , die takketerrier :biggrin2: Dat eeuwig koppige monster . Maar ja , zonder Fauf leven ? Nee hé? Toch niet ?
Heb ík dat gezegd?? Echt niet! Toffe peren waren het :biggrin2: Geen hond meer dat heb ik wel gezegd, ik zag het echt niet meer zitten na het drama met Malbec. Maar ja, zonder hond, nee, dat is toch ook maar niks. Dus toch maar weer de knoop doorgehakt. En vanmiddag kwam de blijde boodschap, live op het scherm :D
Door - pien -
#3462547
pike schreef: wo 30 aug 2023, 00:26 Heb ík dat gezegd?? Echt niet! Toffe peren waren het :biggrin2: Geen hond meer dat heb ik wel gezegd, ik zag het echt niet meer zitten na het drama met Malbec. Maar ja, zonder hond, nee, dat is toch ook maar niks. Dus toch maar weer de knoop doorgehakt. En vanmiddag kwam de blijde boodschap, live op het scherm :D
Ik meen me ook te kunnen herinneren dat je dat hebt gezegd.
Veel voorpret en succes met wachten :biggrin2:

Vanmorgen kreeg ik, na ruim 6 weken hier, een heuse kwispel van Brammetje toen ik beneden kwam :groupwave2:
Door zurca
#3462589
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie pup, Pike :biggrin2: Wat een heerlijk vooruitzicht, straks weer een hond in huis :-*

Pien, wat schattig. Begint hij verder ook al te "ontdooien "?
Door - pien -
#3462631
zurca schreef: wo 30 aug 2023, 17:40 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie pup, Pike :biggrin2: Wat een heerlijk vooruitzicht, straks weer een hond in huis :-*

Pien, wat schattig. Begint hij verder ook al te "ontdooien "?
Een klein beetje, eerst kwam hij niet in de zithoek en nu wel, hij volgt me vaak door het huis en de tuin (o jee als ik de voordeur open moet doen, dan moet eerst de kamerdeur dicht anders loopt Joep zo de straat op maar dan zit Brammes er tussen met z'n grote harses want die moet mij achterna lopen, en hij loopt beroerd maar wat kan hij ineens hard als hij ergens heen wil ;D )
En sinds gister heb ik heerlijke 'koekjes' ontdekt waarvoor hij wél in beweging komt en oefen ik 'hier' en het werkt!
Hij krijgt alle tijd die hij nodig heeft om te ontdooien, het gaat erom dat hij een comfortabele ouwe dag heeft en dat mag op zijn manier (mits gezellig en veilig :)
Door zurca
#3462639
- pien - schreef: do 31 aug 2023, 12:20 Een klein beetje, eerst kwam hij niet in de zithoek en nu wel, hij volgt me vaak door het huis en de tuin (o jee als ik de voordeur open moet doen, dan moet eerst de kamerdeur dicht anders loopt Joep zo de straat op maar dan zit Brammes er tussen met z'n grote harses want die moet mij achterna lopen, en hij loopt beroerd maar wat kan hij ineens hard als hij ergens heen wil ;D )
En sinds gister heb ik heerlijke 'koekjes' ontdekt waarvoor hij wél in beweging komt en oefen ik 'hier' en het werkt!
Hij krijgt alle tijd die hij nodig heeft om te ontdooien, het gaat erom dat hij een comfortabele ouwe dag heeft en dat mag op zijn manier (mits gezellig en veilig :)
Kleine stapjes vooruit dus. Hij heeft een geweldig plekje gekregen bij jou en Joep :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door