Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BlissSpirit
#3461961
Kaela schreef: Ik heb serieus geen idee, maar ja anders had ik het ook niet gevraagd ;D En ik zit nogal in de mensenpuppie modus momenteel
Hahahaha, als je het geluid bij het filmpje aanzet, dan is het wel duidelijk Afbeelding. Mag hopen dat ze, als je als vrouw een echo laat maken, het niet hebben over kopje en pootjes Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pike
#3461974
BlissSpirit schreef: do 03 aug 2023, 13:49 Hahahaha, als je het geluid bij het filmpje aanzet, dan is het wel duidelijk Afbeelding. Mag hopen dat ze, als je als vrouw een echo laat maken, het niet hebben over kopje en pootjes Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk
;D ;D ;D maar met dat kloppend hartje ben je dan toch wel weer blij :biggrin2:

Eerlijk gezegd ben ik zelf ook heel erg slecht in echo's lezen. Ik kom niet veel verder dan "er zit wat in". Maar goed, zolang die dierenarts het maar kan zien :biggrin2:
Door BlissSpirit
#3461981
pike schreef: ;D ;D ;D maar met dat kloppend hartje ben je dan toch wel weer blij :biggrin2:

Eerlijk gezegd ben ik zelf ook heel erg slecht in echo's lezen. Ik kom niet veel verder dan "er zit wat in". Maar goed, zolang die dierenarts het maar kan zien :biggrin2:
Ja, dat is het belangrijkste Afbeelding
Gefeliciteerd en wens je heeeeeel veeeel geduld, maar natuurlijk ook voorpret.

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3462082
Vandaag bij de kinderarts geweest. Een nieuwe en het was een fijne. En het is nu officieel, onze afbouw van de medicatie is succesvol, Nina is over de reflux heen gegroeid!!!
Ze heeft ook een broodnodig groeispurt gemaakt. 3,2 cm in twee maanden tijd. Dat lukt mij alleen in de breedte ;D

We zijn heel blij. We hebben de oren nog te gaan, maar dit ellendige hoofdstuk is nu afgesloten! Joehoe!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3462083
Wat enorm fijn dat jullie dat hoofdstuk nu af kunnen sluiten Kaela!

Mijn geluksmoment van vandaag lijkt enigszins op die van jou, namelijk dat onze uk goed groeit (volgens mij betekent dat zo'n 2 cm per week :biggrin2: ) en voor het eerst het hartje van onze uk gehoord :cool:
Door Too
#3462084
dinky89 schreef: wo 09 aug 2023, 20:47 Wat enorm fijn dat jullie dat hoofdstuk nu af kunnen sluiten Kaela!

Mijn geluksmoment van vandaag lijkt enigszins op die van jou, namelijk dat onze uk goed groeit (volgens mij betekent dat zo'n 2 cm per week :biggrin2: ) en voor het eerst het hartje van onze uk gehoord :cool:
:o :o
Heb ik wat gemist???
Dut klinkt als een héél groot geluksmoment
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3462085
Too schreef: wo 09 aug 2023, 21:29 :o :o
Heb ik wat gemist???
Dut klinkt als een héél groot geluksmoment
Je hebt niks gemist, heb er hier op het forum nog niet eerder iets over geplaatst ;) Het besef begint nu ook pas echt in te dalen nu er een hele lichte bolling bij de buik begint te ontstaan :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3462086
Hoera voor Nina die geen reflux meer heeft! :D

En ukjes op echo’s, en kloppende hartjes, wat geweldig allemaal, gefeliciteerd!! Zowel voor de hondenpuppies als de mensenpuppies :-*

Hier een geluksmoment van de afgelopen 2,5 week: in ons eigen huisje in Zweden zijn met zijn 4-tjes en Atz. Wat is het hier toch heerlijk!
We hebben zo ontzettend genoten van de rust en de ruimte, de frisse lucht, de liefste buren van de wereld (echt iedereen in deze straat is lief!), we hebben gisteravond tijdens storm “Hans” gewoon binnen kunnen BBQ-en bij Anne en meneer Anne, en als toetje ook nog heerlijk met Mello en Aris en Chiqa en Moa geknuffeld :-*
Zelfs van het klussen in ons huisje (inclusief 4x op en neer naar IKEA op 1 uur en 45 min enkele reis :biggrin2: ) hebben we ontzettend genoten :smitten:

Morgenochtend verhuis ik naar het klaagtopic, want dan moeten we weer richting Duitsland :( . “Thuis” willen we het eigenlijk al niet meer noemen, dus we gaan morgen maar gewoon op een lange (werk)vakantie :biggrin2: :P
In oktober weer met gierende banden terug naar huis! :D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3462089
dinky89 schreef:Wat enorm fijn dat jullie dat hoofdstuk nu af kunnen sluiten Kaela!

Mijn geluksmoment van vandaag lijkt enigszins op die van jou, namelijk dat onze uk goed groeit (volgens mij betekent dat zo'n 2 cm per week :biggrin2: ) en voor het eerst het hartje van onze uk gehoord :cool:
Wat ontzettend leuk nieuws zeg, gefeliciteerd!! En een voorspoedige zwangerschap gewenst. Afbeelding

Wat fijn Karin dat is ook mooi nieuws! Afbeelding

Wat heerlijk Kim, wat enorm genieten. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pike
#3462090
dinky89 schreef: wo 09 aug 2023, 20:47 Wat enorm fijn dat jullie dat hoofdstuk nu af kunnen sluiten Kaela!

Mijn geluksmoment van vandaag lijkt enigszins op die van jou, namelijk dat onze uk goed groeit (volgens mij betekent dat zo'n 2 cm per week :biggrin2: ) en voor het eerst het hartje van onze uk gehoord :cool:
Wat een leuk bericht! Proficiat Dinky met je zwangerschap 😘
Door Tanna
#3462091
Kim_S schreef: wo 09 aug 2023, 21:42 Hoera voor Nina die geen reflux meer heeft! :D

En ukjes op echo’s, en kloppende hartjes, wat geweldig allemaal, gefeliciteerd!! Zowel voor de hondenpuppies als de mensenpuppies :-*

Hier een geluksmoment van de afgelopen 2,5 week: in ons eigen huisje in Zweden zijn met zijn 4-tjes en Atz. Wat is het hier toch heerlijk!
We hebben zo ontzettend genoten van de rust en de ruimte, de frisse lucht, de liefste buren van de wereld (echt iedereen in deze straat is lief!), we hebben gisteravond tijdens storm “Hans” gewoon binnen kunnen BBQ-en bij Anne en meneer Anne, en als toetje ook nog heerlijk met Mello en Aris en Chiqa en Moa geknuffeld :-*
Zelfs van het klussen in ons huisje (inclusief 4x op en neer naar IKEA op 1 uur en 45 min enkele reis :biggrin2: ) hebben we ontzettend genoten :smitten:

Morgenochtend verhuis ik naar het klaagtopic, want dan moeten we weer richting Duitsland :( . “Thuis” willen we het eigenlijk al niet meer noemen, dus we gaan morgen maar gewoon op een lange (werk)vakantie :biggrin2: :P
In oktober weer met gierende banden terug naar huis! :D
Wat heerlijk, Kim! Een goede beslissing geweest! En hoe denken de kinderen er inmiddels over?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3462093
Tanna schreef: do 10 aug 2023, 00:12 Wat heerlijk, Kim! Een goede beslissing geweest! En hoe denken de kinderen er inmiddels over?
Die vonden het ook heerlijk. Maar hier wonen is nog niet aan de orde voor ze. Wat ik begrijp, ze hebben alles in Duitsland opgebouwd nu, school, vriendinnen, etc. Dus voorlopig zullen het toch vakanties blijven.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3462102
dinky89 schreef: wo 09 aug 2023, 20:47 Wat enorm fijn dat jullie dat hoofdstuk nu af kunnen sluiten Kaela!

Mijn geluksmoment van vandaag lijkt enigszins op die van jou, namelijk dat onze uk goed groeit (volgens mij betekent dat zo'n 2 cm per week :biggrin2: ) en voor het eerst het hartje van onze uk gehoord :cool:
Ooooh hier wel een mensenpuppie! Gefeliciteerd Dinky! Zo’n bijzonder moment om voor het eerst het hartje te horen!
Door hannabelgje
#3462103
dinky89 schreef: Je hebt niks gemist, heb er hier op het forum nog niet eerder iets over geplaatst ;) Het besef begint nu ook pas echt in te dalen nu er een hele lichte bolling bij de buik begint te ontstaan :biggrin2:
Gefeliciteerd!

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door