Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3458708
Ronald schreef:Ik ben gisteren bij een vergadering van mijn nieuwe team aangeschoven. Normaal ben ik vrij op donderdag en vrijdag en dat houd ik ook zo, maar voor de eerste week wilde ik me toch even (digitaal) laten zien.

Leuke reacties gehad! Ik ben echt blij met mijn nieuwe team!
Lekker hoor Ronald!

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door smulpaap
#3458713
Tibbies schreef: do 06 apr 2023, 13:37 Vandaag was mijn geluksdag. Na 8 weken, groen licht gekregen om weer op gewone schoenen te lopen. Alles is netjes aan elkaar gegroeid. Ik ben zo blij dat ik 2 voeten tegelijk heb laten doen. Na 6 jaar op semi orthopedische schoenen met steunzolen te hebben gelopen. Over 6 weken wel een voetafdruk laten maken om te kijken of er eventueel nog steunzolen nodig zijn. Orthopeed heeft goede hoop dat dat ook niet meer nodig is.
Wat ontzettend fijn voor je :)
Door smulpaap
#3458715
Ronald schreef: vr 07 apr 2023, 11:50 Ik ben gisteren bij een vergadering van mijn nieuwe team aangeschoven. Normaal ben ik vrij op donderdag en vrijdag en dat houd ik ook zo, maar voor de eerste week wilde ik me toch even (digitaal) laten zien.

Leuke reacties gehad! Ik ben echt blij met mijn nieuwe team!
Wat leuk Ronald . Dat is dus een goede keuze geweest
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3458981
Eerste keer weer meegedaan met paardrijles. Voelde vandaag ook als echt rijden. Toen ik een tijdje terug probeerde hoe het ging voelde het nog alsof mijn lijf niet zo kon wat ik wilde. Vandaag ging dat veel beter.

Ik had mezelf voorgenomen om voorlopig niet fanatiek te zijn en vooral te ontspannen. En mijn paardje vandaag reageerde daar onwijs fijn op. Mijn motto wordt: meer met minder, want ik wil vaak teveel mijn techniek inzetten voor resultaat. Teveel sleutelen. En vandaag gaf direct goede feedback, minder is meer!

Nu morgen maar mijn spierpijn doorstaan. Over twee weken mag ik weer!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door