Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3360551
Ronald schreef:De zoveelste reorganisatie overleefd... Ik mag voorlopig blijven. :cool:
Je rittetik zou van minder te lijden hebben, fijn dat je mag blijven!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3360555
Kaela schreef:Je rittetik zou van minder te lijden hebben, fijn dat je mag blijven!
Dat gaat gelukkig steeds beter!

Ben nu gestopt met de medicatie voor de stent. Geen last meer van duizelingen of benauwdheidsaanvallen.
En toen ik dat bij de cardioloog meldde, was het antwoord: "Ja... dat horen we meer, maar het staat niet op de lijst met mogelijke bijwerkingen.".

Misschien toch maar een beetje meer onderzoek naar bijwerkingen doen?

En om even bij het topic te blijven: vanmorgen ben ik weer bij mijn tandenfee geweest. Volgende week nieuwe klappers!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3360696
Ik mag maandag aan een opleiding voor een nieuwe afdeling beginnen. Na veel minder leuke ontwikkelingen op het werk eindelijk weer eens iets waar ik heel erg blij van wordt! Ging wel razendsnel, vanmorgen wist ik nog van niets en morgen is opeens mijn laatste dag bij de afdeling waar ik dik 6 jaar gezeten heb :o
Door Siberienne
#3360710
Pauline schreef:De reisbescheiden voor ons tripje naar Londen binnen. Nog 2 weken: bra's in Londen here we come!!! :biggrin2: :D ;D
Dan gaan we bijna tegelijk :biggrin2:
Ik vertrek volgende week vrijdag, met mijn moeder naar mijn neef :) op bezoek.volgens mijn neef - die er tijdelijk woont- is de kerstmarkt in hyde park al prachtig :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3360711
Pauline schreef:De reisbescheiden voor ons tripje naar Londen binnen. Nog 2 weken: bra's in Londen here we come!!! :biggrin2: :D ;D
Ik zal de mensen in Londen wel even waarschuwen voordat je komt ;D (wij gaan 1 t/m 4 december naar londen)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3360920
Charlie Angel schreef:Veel plezier ervan en vooral welterusten! Afbeelding
Dank je! Hoop dat het wel een beetje gaat helpen om beter te slapen. Dat zou echt heel erg fijn zijn!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3360921
Eerst 4 kinderen (eigen tweeling en eigen kleuter, kleuternichtje er ook bij) geentertaind. Daarna alle4 in de bakfiets gezet en naar stad gegaan. En aangezien tweeling te zwaar is geworden om (dubbel) te dragen, ook tweelingbuggy dwars op de bagagedrager mee.
Ik kon alleen op slakkentempo in een kleine versnelling fietsen, maar het is me allemaal wel gelukt :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door