Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3316492
Kaela schreef:Al een paar nachten goed geslapen, vannacht zelfs 11 uur lang. Heerlijk!
Dat gaat gelukkig de goede kant op dus. Hopelijk blijft het zo!
Door hannabelgje
#3316526
Vandaag de eerste hoopers les met Penny, de corgi puber van mijn vriendin. Mijn vriendin doet dezelfde cursus met haar oudste teefje. Het ging super goed. Toch wel eens fijn om met een "normaal" functionerende hond een cursus te doen, hoeveel ik ook van mijn Zoë houd. En wat we leren in de les ga ik thuis doen met Zoë.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3316535
Tanna schreef:Ik had vandaag ons huis willen delen op Barfplaats, in de hoop dat dat zou helpen met de verkoop. Zover is het niet gekomen, in nog geen 10 uur tijd hadden we kijker 1 met een bod, kijkers 2 met een bod en kijkers 3 met een bod dat ver boven de vraagprijs lag! Als alles verder goed verloopt hebben we ons huis dus al verkocht!
Hoop dat het vervolgtraject net zo voorspoedig verloopt! :-*
Door Tanna
#3316734
eelke schreef:Joep kotste op het vloerkleed terwijl ik toch vandaag van plan was het kleed met de stoomreiniger te behandelen.
Joep, Hoofd Planning & Control! ;D ;D
Door Tanna
#3316739
Siberienne schreef:Ja he! Vond ik ook al.

@Tanna heb je dat badkamer mozaïek zelf gemaakt? Echt gaaf!
Ja, helemaal zelf! Mijn lief heeft het voegwerk gedaan, de douchebak gemetseld en betegeld en van het bad de yellow submarine gemaakt, inclusief patrijspoort en periscoop. Het wastafelblad hebben we samen gemaakt. Een grote mal, daar sierzand, schelpen en zeesterren in en vervolgens diverse lagen giethars. Een paar dagen terug zeiden we nog dat we in het nieuwe huis een neutrale, witte badkamer gaan maken, maar de kans is best groot dat ik toch weer ga mozaïeken :biggrin2: :biggrin2: .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door