Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3208634
frodo quin schreef:
Maar neen, gewoon een doos frolic ofzo, dat is zonder twijfel het allerbeste voor je hond ;)
Dat moet wel want er ligt al 3 maanden van die stront hier vlakbij de deur en het is nog niet weg! Vertaal dat naar mijn hondje en dan wordt die vast heul erg oud met dat spul, goed geconserveerd zeg maar....
#3208635
Martine-Tom schreef:Ja! In de donkere dagen ook super handig...die lichtgevende rode drollen :cool:
Ja, handig hé dan moet je niet meer zoeken :)
constance.blokzijl schreef:
Dat moet wel want er ligt al 3 maanden van die stront hier vlakbij de deur en het is nog niet weg! Vertaal dat naar mijn hondje en dan wordt die vast heul erg oud met dat spul, goed geconserveerd zeg maar....
Ongetwijfeld, laten we met zijn allen maar de honden en katten lekker overzetten. Enneh, niet alleen de huisdieren hé dat voer is zo super gezond dat we er ook zelf maar beter mee beginnen :angel2: ;D
#3208670
Ik snap niet dat jullie niet bij de dierenarts goede voeding kopen, die hebben er een hele studie voor verricht!

Er is speciale voeding voor ieder type hond, maar ik weet niet wat ik onze kruizing moet voeren.
Van ellende geef ik maar vlees, maar als ik dat pootje van Wodka zie, dan ga ik toch twijfelen... :'(
#3208722
Raaf schreef:Hier beginnen ze altijd zo dol te rollen en ze vegen hun bekkies af aan de bank na het veroberen van hun vers vlees.....
Nu begrijp ik dat ze misschien gewoon ergens pijn hebben :-[ en ik dacht dat ik goed bezig was..... :???:


Hier hetzelfde, ik riep vanmiddag nog dat hij direct de dierenarts moest bellen, ging echt niet goed met Rakker, al kreunend met zijn kop over de vloerbedekking schuren......... :-X :-\ :-[ 'k schrok me een hoedje :P :P



en mijn vader snapte hem niet zo gauw, die dacht dat er echt iets met Rakker aan de hand was.........dan had ik wel anders geschreeuwd als nu ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door