Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door san :)
#3216203
Hij trekt idd niet scheef. En zit heel comfortabel volgens mij. Alleen bij mijn swiffers breekt t haren af bovenop. Maar so be it. Ze gaan toch niet meer naar show ofzo


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Hope
#3216219
Lil schreef:Mooi tuig! Je ziet wel dat het op maat is; zit overal precies op de juiste plek.

En die wei.... Hier is er eentje jaloers ;) ;D


Dank je! Ik vond het opmeten echt een gedoe. Baas, wat doe je? Baas, kan ik helpen? Baas, zal ik dat meetlint opeten? Baas, ik kan ook op mijn rug liggen, dat meet misschien wel handiger... ;D ;D ;D
Maar het was ook wel fijn dat we niet tig tuigjes hebben hoeven passen en verstellen in de winkel.

De wei is heerlijk. Nu kan het nog, straks komen de schapen erop en dan is het weer over met de pret voor Nelson. Maar ach, de tuin is ook groot genoeg om te rennen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3216396
Bedankt voor de foto's (ook voor san :))en extra informatie!

Ik vroeg me al af waarom het op de rug als soort kruis loopt en niet gewoon rechtdoor, maar als een osteopaat zegt dat het de druk beter verdeelt, zal dat de reden vast zijn. :)

Ik zal me er eens verder in verdiepen. Zeker omdat Bandit rugklachten heeft (gehad).

Ik vind hem echt heel netjes zitten bij Nelson!!
Haha, opmeten zal hier ook ongeveer zo gaan als jij beschrijft..... ;D
Door judith1967
#3216453
Border Bandit schreef:Bedankt voor de foto's (ook voor san :))en extra informatie!

Ik vroeg me al af waarom het op de rug als soort kruis loopt en niet gewoon rechtdoor, maar als een osteopaat zegt dat het de druk beter verdeelt, zal dat de reden vast zijn. :)

Ik zal me er eens verder in verdiepen. Zeker omdat Bandit rugklachten heeft (gehad).

Ik vind hem echt heel netjes zitten bij Nelson!!
Haha, opmeten zal hier ook ongeveer zo gaan als jij beschrijft..... ;D

Als je het opmeten lastig vind kant je het ook door haar laten doen.
Moet je natuurlijk wel in haar buurt wonen.

Ik heb het opgemeten en een dag later weer en toen heb ik het nog een keertje samen met mijn man ook nog eens opgemeten
Toen wisten we zeker dat we het goed opgemeten hadden en toen pas besteld
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3216483
judith1967 schreef:Als je het opmeten lastig vind kant je het ook door haar laten doen.
Moet je natuurlijk wel in haar buurt wonen.

Ik heb het opgemeten en een dag later weer en toen heb ik het nog een keertje samen met mijn man ook nog eens opgemeten
Toen wisten we zeker dat we het goed opgemeten hadden en toen pas besteld
Hengelo is een ietsie pietsie te ver weg voor mij.

Maar een goed idee: 3 x opmeten en een gemiddelde nemen! :biggrin2:

San, ik zal voor het definitieve bestellen inderdaad contact met de eigenaresse opnemen. Even voor de zekerheid, het is toch zo'n 50 euro waar het over gaat. ;)

Bedankt voor de tips!
Ik zit nu helemaal in/door Hope's topic. :-[
Gebruikersavatar
Door Hope
#3216529
Border Bandit schreef:Hengelo is een ietsie pietsie te ver weg voor mij.

Maar een goed idee: 3 x opmeten en een gemiddelde nemen! :biggrin2:

San, ik zal voor het definitieve bestellen inderdaad contact met de eigenaresse opnemen. Even voor de zekerheid, het is toch zo'n 50 euro waar het over gaat. ;)

Bedankt voor de tips!
Ik zit nu helemaal in/door Hope's topic. :-[
Contact opnemen kan je zeker doen. Bij mij kwam ze erachter dat er 1 maat niet echt paste bij de andere twee en ze had gelijk. Ik had drie keer gemeten over twee dagen. Een halve doos paardenkoekjes armer haha, maar ik had te ver naar achteren gemeten. Dankzij haar advies nu gelukkig toch een perfect tuig!
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3216756
Hope, mag ik vragen voor welke dingen je gekozen hebt?
- bandbreedte 25 mm?
- voering: softshell of waterafstotend?
- geen handvat?

Ik vind sommige dingen lastig om voor te stellen, vandaar. ;)
Dan kan ik a.h.v. jouw foto's zien hoe het er in het echt uitziet. :)

Ik dacht eerst om de tekst NIET AFLEIDEN erop te laten zetten, maar Bandit's haren zijn 10 cm, dus die vallen over de tekst heen... ::)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3216843
Border Bandit schreef:Hope, mag ik vragen voor welke dingen je gekozen hebt?
- bandbreedte 25 mm?
- voering: softshell of waterafstotend?
- geen handvat?

Ik vind sommige dingen lastig om voor te stellen, vandaar. ;)
Dan kan ik a.h.v. jouw foto's zien hoe het er in het echt uitziet. :)

Ik dacht eerst om de tekst NIET AFLEIDEN erop te laten zetten, maar Bandit's haren zijn 10 cm, dus die vallen over de tekst heen... ::)
Hoi!
Ja, bandbreedte heb ik 25 mm, voering softshell. Ik heb geen handvat. Waar de ring zit kan je net een hand tussen krijgen, dat vind ik meer dan genoeg.
De tekst kan je, als je dat vraagt in je bestelling (bij opmerkingen, ik heb daar gevraagd om een extra ring op de voorkant) vast ook wel op de rugzijde laten zetten. Of op het stukje waar de ring zit. Ik zou, als die tekst jullie kan helpen, zeker even vragen naar de mogelijkheden!
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3216866
Border Bandit schreef:Hope, mag ik vragen voor welke dingen je gekozen hebt?
- bandbreedte 25 mm?
- voering: softshell of waterafstotend?
- geen handvat?

Ik vind sommige dingen lastig om voor te stellen, vandaar. ;)
Dan kan ik a.h.v. jouw foto's zien hoe het er in het echt uitziet. :)

Ik dacht eerst om de tekst NIET AFLEIDEN erop te laten zetten, maar Bandit's haren zijn 10 cm, dus die vallen over de tekst heen... ::)


Dali zijn tuigje is ook 25mm en met softshell gevoerd. Groen op wit/oranje gestippeld is denk iets duidelijker te zien dan zwart op mooie zwarte Nelson.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3216885
Spikkelneus schreef:Dali zijn tuigje is ook 25mm en met softshell gevoerd. Groen op wit/oranje gestippeld is denk iets duidelijker te zien dan zwart op mooie zwarte Nelson.

Door de witte letters op de donkere band valt het heel erg op. Zijn haar valt er vrijwel niet overheen.
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3216928
Hope schreef:Door de witte letters op de donkere band valt het heel erg op. Zijn haar valt er vrijwel niet overheen.
Zo bedoelde ik het niet. Meer voor iemand anders die ook zo´n tuigje overweegt om te kijken hoe het er precies uitziet. Dat zie je beter bij kleurverschillen dan bij zwart op zwart en dan ook nog van een foto, omdat zwart nou eenmaal een lastige foto-kleur is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door