Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3469837
Haha geweldige foto met de baas in de kennel :biggrin2:
Hopelijk valt het mee met de patiënt en is er bijvoorbeeld alleen een verrekking en geen gescheurde kruisband die geopereerd moet worden met de bijbehorende revalidatie.
Door hannabelgje
#3469842
Vanmorgen onderweg naar het werk een auto ongeluk gehad. Flink geschrokken en nu flink stijf en pijnlijk. Voorlopig ook geen auto meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3469843
hannabelgje schreef: ma 25 mar 2024, 11:07 Vanmorgen onderweg naar het werk een auto ongeluk gehad. Flink geschrokken en nu flink stijf en pijnlijk. Voorlopig ook geen auto meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
O bleh Hanna, wat naar! En onhandig ook, net nu je pupperd binnenkort gaat halen. Maar gelukkig ben je er met stijf en pijnlijk afgekomen en heb je geen ernstig letsel opgelopen (dat hoop ik althans). Beterschap en sterkte met de schrik en de ellende.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3469844
hannabelgje schreef: ma 25 mar 2024, 11:07 Vanmorgen onderweg naar het werk een auto ongeluk gehad. Flink geschrokken en nu flink stijf en pijnlijk. Voorlopig ook geen auto meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
O jemig, dat is schrikken!
Hoop dat je je snel wat beter voelt :-*
Door Siberienne
#3469846
hannabelgje schreef: ma 25 mar 2024, 11:07 Vanmorgen onderweg naar het werk een auto ongeluk gehad. Flink geschrokken en nu flink stijf en pijnlijk. Voorlopig ook geen auto meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Hè bah Hannah, wat naar. Stijf en pijnlijk, is dat ook je nek? Dan echt even rustig aan en desnoods naar je huisarts als er nog geen dokter gekeken heeft. Mocht je later klachten houden, dan is het wel goed om dit goed vastgelegd te hebben wat er gebeurd is en hoe je je voelt. En zorg voor een goed kussen / steun voor je hoofd vannacht.

Rustig aan en beterschap!
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3469849
Oei, arme meneer wijdbeens, hopelijk valt het mee :-*

Sterkte Hanna, een auto ongeluk is heftig, zowel mentaal als fysiek. Ik heb mezelf en Miel direct bij thuiskomst traumeel gegeven, dat hielp een hoop. Mocht je niet in een ambulance nagekeken zijn, ga dan ook echt nog even naar de huisarts en hou je nek icm misselijkheid en hoofdpijn in de gaten! Bij mij werkte voor m'n spieren een olie heel goed, tijgerbalsem oid, ik had deep blue van doterra. Nogmaals veel sterkte :-*
Door smulpaap
#3469854
hannabelgje schreef: ma 25 mar 2024, 11:07 Vanmorgen onderweg naar het werk een auto ongeluk gehad. Flink geschrokken en nu flink stijf en pijnlijk. Voorlopig ook geen auto meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Heel veel beterschap Hanna . Hopelijk geen letsel , doe voorzichtig hé
Door smulpaap
#3469855
Meneer de wildebras is onderzocht
Gisteren direct benchrust ingezet . Plus traumeel
En vandaag alleen naar buiten om z'n behoeften te doen . Het strenge regime heeft hem al goed gedaan . Hij kon vanochtend z'n knie weer belasten . Dus eerst maar het onderzoek afgewacht en weer in de bench
Gelukkig is er geen sprake van een gescheurde kruisband . De boel is wat verrekt . Woeste Willem mag nog twee weken in de bench , hij mag 5 tot 6 x daags 10 tot 15 minuten wandelen
En hij mag naar de fysio . Dit om na te gaan of het allemaal goed gaat . Zo niet dan weer controle bij de orthopeed . En we mogen door gaan met traumeel ipv NSAID . En drie weken wat extra Omega Drie .
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3469856
Fijn dat het inderdaad een verrekking lijkt te zijn ipv gescheurd smulpaap! Beterschap voor de patiënt :-*

Hannah, sterkte met het herstel na je ongeluk. Zowel lichamelijk als mentaal!
Gebruikersavatar
Door pike
#3469857
hannabelgje schreef: ma 25 mar 2024, 11:07 Vanmorgen onderweg naar het werk een auto ongeluk gehad. Flink geschrokken en nu flink stijf en pijnlijk. Voorlopig ook geen auto meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Balen Hanna dat is knap waardeloos. Sterkte en beterschap :-*
Gebruikersavatar
Door pike
#3469858
smulpaap schreef: ma 25 mar 2024, 21:45 Meneer de wildebras is onderzocht
Gisteren direct benchrust ingezet . Plus traumeel
En vandaag alleen naar buiten om z'n behoeften te doen . Het strenge regime heeft hem al goed gedaan . Hij kon vanochtend z'n knie weer belasten . Dus eerst maar het onderzoek afgewacht en weer in de bench
Gelukkig is er geen sprake van een gescheurde kruisband . De boel is wat verrekt . Woeste Willem mag nog twee weken in de bench , hij mag 5 tot 6 x daags 10 tot 15 minuten wandelen
En hij mag naar de fysio . Dit om na te gaan of het allemaal goed gaat . Zo niet dan weer controle bij de orthopeed . En we mogen door gaan met traumeel ipv NSAID . En drie weken wat extra Omega Drie .
Gelukkiig valt het mee. Evengoed ben je er wel weer even zoet mee. Twee weken bench zal hij wel niet zo leuk vinden.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3469866
Jeetje Hanna, dat is flink schrikken zeg. Ik hoop dat je er op termijn ook niets aan overhoud.
Zoals al gezegd, hou goed je nek in de gaten, daar kunnen klachten ook wat later opkomen, dus blijf daar even alert op.
Is de schade aan je auto te repareren?

Wat fijn dat er bij meneer wijdbeens niets gescheurd is zeg en het "maar" een verrekking is. Maar al met al ben je er goed ziet mee voorlopig. Succes met hem rustig houden.

Hier heeft Bobbie ergens met zijn neus in gezeten, waar weten we niet. Berenklauw staat hier niet dus dat is het niet. Dikkere neus bovenop en allemaal wondjes door het krabben. Dubbel vervelend want we zijn bij hem juist zover gekomen dat hij alles toelaat en dan nu dit zo dicht in de buurt bij zijn bek. We hebben bewust gekozen voor nog even geen dierenarts, maar gelijk een kraag gehaald (zo'n opblaasding) zodat hij er niet meer bij kan. En honingzalf smeren. Probeert hij dan ineens nog langs je broek te schuren, de slimmerd. Ik hoop echt dat het zo snel rustiger zal worden, want dierenarts is niet grappig zo, kan natuurlijk ook dan geen snuitje omdoen. En ik wil zo min mogelijk dwang bij hem, zijn neus insmeren laat hij nu nog goed toe.
Door Siberienne
#3469871
Charlie Angel schreef: di 26 mar 2024, 16:58 Jeetje Hanna, dat is flink schrikken zeg. Ik hoop dat je er op termijn ook niets aan overhoud. Afbeelding
Zoals al gezegd, hou goed je nek in de gaten, daar kunnen klachten ook wat later opkomen, dus blijf daar even alert op. Afbeelding
Is de schade aan je auto te repareren?

Wat fijn dat er bij meneer wijdbeens niets gescheurd is zeg en het "maar" een verrekking is. Maar al met al ben je er goed ziet mee voorlopig. Succes met hem rustig houden.

Hier heeft Bobbie ergens met zijn neus in gezeten, waar weten we niet. Berenklauw staat hier niet dus dat is het niet. Dikkere neus bovenop en allemaal wondjes door het krabben. Dubbel vervelend want we zijn bij hem juist zover gekomen dat hij alles toelaat en dan nu dit zo dicht in de buurt bij zijn bek. We hebben bewust gekozen voor nog even geen dierenarts, maar gelijk een kraag gehaald (zo'n opblaasding) zodat hij er niet meer bij kan. En honingzalf smeren. Probeert hij dan ineens nog langs je broek te schuren, de slimmerd. Ik hoop echt dat het zo snel rustiger zal worden, want dierenarts is niet grappig zo, kan natuurlijk ook dan geen snuitje omdoen. En ik wil zo min mogelijk dwang bij hem, zijn neus insmeren laat hij nu nog goed toe.
Beterschap voor Bobby! Als je toch naar de dierenarts zou moeten, zou het dan helpen als je foto’s maakt vantevoren zodat de dierenarts niet met zijn neus boven de neus van Bobby hoeft te hangen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door