Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3333507
Ik vind dat ook echt niet kunnen hoor Fozzy, zijn ze nu helemaal betoeterd! :biggrin2: :biggrin2:

Ik vind het een lastige klaag, want ik ben zo gek op dit weer, maar door de EDS vind ik het ieder jaar minder grappig worden. Elk gewricht in mijn lichaam, inclusief mijn nek doet vreselijk zeer, brand en zit vast. Lijk wel een beginneling met typen ook, want mijn vingers doen niet wat ze moeten doen. 1 troost, met dit weer (sub)luxeren mijn gewrichten niet zo snel. ::)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3333573
Nog 2 dagen in de bungalow; en dat is fijn want het is binnen ook kkkkouddd, hoger dan 19 lukt echt niet meer, de verwarming loeit aan 1 stuk.... Lola loopt dus ook met een fleece aan continu... En ik heb het zelf ook koud!
Door Too
#3333747
Sta je net klaar: jas,dikkedas,tas,sleutels,fiets...gaat sporten niet door >:(

Nu zit ik in een iets te koud huis,na een iets te karig ontbijt, te wachten tot het tijd is om naar een andere les te gaan.. :P
Echt heel slim ben ik niet ;D ;D
Door - pien -
#3333748
Too schreef:Sta je net klaar: jas,dikkedas,tas,sleutels,fiets...gaat sporten niet door >:(

Nu zit ik in een iets te koud huis,na een iets te karig ontbijt, te wachten tot het tijd is om naar een andere les te gaan.. :P
Echt heel slim ben ik niet ;D ;D
;D ;D ;D
Door Too
#3333749
- pien - schreef:;D ;D ;D

Ja lach maar..het leven van de sportende mens is helemaal niet zo makkelijk :biggrin2:
Door - pien -
#3333750
Too schreef:Ja lach maar..het leven van de sportende mens is helemaal niet zo makkelijk :biggrin2:
Nee, vertel mij wat :biggrin2:
Trainer is met vakantie en ik moet deze week alleen oefeningen doen :-[ Not ;D
Helpt ook niet dat meneer pien thuis is, dus 'alles is anders' en ik had nog geen matje (is nu binnen via MP) en 'de week vliegt voorbij' enzo :P
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3333760
hannabelgje schreef:Zoë haar water in de slaapkamer was bevroren. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
:o :D


Meneer heeft gisteren twee elektrische kacheltjes meegenomen voor de slaapkamer. Normaal vind ik het niet erg, maar met mijn zieke hoofd is die kou helemaal niet fijn en het was maar 7 graden daar. Scheelt wel! Desondanks slaap ik nog steeds met een buff op mijn hoofd. ;D
Echt, heel charmant. Maar ja, als je ziek bent ben je sowieso niet charmant. :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3333764
Charlie Angel schreef:Ik vind dat ook echt niet kunnen hoor Fozzy, zijn ze nu helemaal betoeterd! :biggrin2: :biggrin2:

Ik vind het een lastige klaag, want ik ben zo gek op dit weer, maar door de EDS vind ik het ieder jaar minder grappig worden. Elk gewricht in mijn lichaam, inclusief mijn nek doet vreselijk zeer, brand en zit vast. Lijk wel een beginneling met typen ook, want mijn vingers doen niet wat ze moeten doen. 1 troost, met dit weer (sub)luxeren mijn gewrichten niet zo snel. ::)
Ik ben sowieso niet dol op dit weer , kou dat gaat nog maar die wind :-X n het schokeffect wordt ik ook niet vrolijk van. Maar mijn lichaam heeft er dan gelukkig geen last van anders dan dat ik door de kou wel mijn nek verkeerd kan aanspannen en zo, en gewoon niet blij wordt omdat ik het te koud heb. Maar dat is dan niks in vergelijking met wat jij voelt. :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3333765
-Annemarie- schreef::o :D


Meneer heeft gisteren twee elektrische kacheltjes meegenomen voor de slaapkamer. Normaal vind ik het niet erg, maar met mijn zieke hoofd is die kou helemaal niet fijn en het was maar 7 graden daar. Scheelt wel! Desondanks slaap ik nog steeds met een buff op mijn hoofd. ;D
Echt, heel charmant. Maar ja, als je ziek bent ben je sowieso niet charmant. :P :biggrin2:
Nee dat is meestal niet charmant, een rode clownsneus waar continue iets uitloopt, schele ogen van de hoofdpijn, regelmatig blaffen en noem maar op :biggrin2:
Beterschap!

Fozzy heeft zijn zin weer ::) , heeft weer buiten geslapen, maar ja dat hoort voor hem bij het geluksmomentje thuis :biggrin2:
Door - pien -
#3333826
-Annemarie- schreef::o :D


Meneer heeft gisteren twee elektrische kacheltjes meegenomen voor de slaapkamer. Normaal vind ik het niet erg, maar met mijn zieke hoofd is die kou helemaal niet fijn en het was maar 7 graden daar. Scheelt wel! Desondanks slaap ik nog steeds met een buff op mijn hoofd. ;D
Echt, heel charmant. Maar ja, als je ziek bent ben je sowieso niet charmant. :P :biggrin2:
Kun je je bed niet naast de Aga zetten :P
Ik moest even googlen wat een buff was :???:
Beterschap :-*
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3333951
Gister voor het eerst weer gewerkt... het waren maar 4,5 uurtjes, maar ik was helemaal gesloopt.... nu was het ook erg druk (eigenlijk een normale vrijdag, dus heel druk), dus alleen kassa gedraaid (ik sta ook alleen maar; omdat ik op een pallet sta, want ik ben iets te klein voor achter de kassa, dus ik kan niet zitten).....
Ook nog ‘s avonds uit eten geweest..... vandaag weer 4 uurtjes gewerkt, iets minder moe, heb ook andere dingen kunnen doen.... maar is wel weer ff wennen zo.... zo zie je maar hoe snel je iets lichamelijk niet meer gewend bent.... nu vrij t/m woensdagochtend......
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3333958
Too schreef:Ja lach maar..het leven van de sportende mens is helemaal niet zo makkelijk :biggrin2:
Ik zeg spierrrrrrpijn! Het leven van de sportende mens is nogal eens dramatisch!

Ik wilde vandaag sporten afzeggen wegens aanhoudende hoofdpijn en stramme schouders. Had ik de mazzel dat de trainer zelf de les al af had gezegd wegens niet fit. Rot voor hem, maar scheelt mij wel een les. Ik hoop volgende week wel weer te kunnen, vooral omdat dat zou betekenen dat ik eindelijk van die rothoofdpijn af zou zijn dan.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3334173
Het gaat niet zo hard als ik zou willen.
Afgelopen weekend naar mijn zus geweest. Normaal gesproken is dat een ritje van 5 kwartier, gezellig koffie drinken en zo en dan weer terug.
Dit keer moest ik op de terugweg het stuur overgeven (gelukkig had ik nog een chauffeur bij me).

Op mijn werk waren ze ook niet blij. Ik was even langs geweest, maar mijn commandant heeft gezegd dat ik de volgende keer voor maximaal 2 uur welkom ben....

Grrrrrr....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door