Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3370120
Kaio schreef:;D

Maar bij zo'n vervangmodel zit ook geen enkele garantie vrees ik :-\
Gewoon een leasen: kun je om de zoveel jaar inruilen en sommige modelletjes komen met een zichtperiode... :whistling: :thumbup:
Gebruikersavatar
Door pike
#3370139
koekje schreef:Meneer komt binnen, duikt even in de koelkast. Vlak voordat hij weer de deur uitgaat, laat hij een scheet >:(
Ik begrijp dat sommigen meneer willen vervangen, maar is dat nu vanwege de duik in de koelkast of vanwege de scheet? Of alletwee? Mij ontgaat het verband tussen beide :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3370143
Pauline schreef:Als ik meneer om scheten moest vervangen bleef ik aan de gang...... ;D ;D ;D
;D ;D het lijkt epidemisch ;D ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3370148
pearlsofpassion schreef:Hier een klaag: er zijn bomen omgewaaid, maar die schuingezakte dode achter onze tuin die potentieel op onze afsluiting zou kunnen vallen, nog steeds niet.
Ik zou liever hebben dat hij weg is, nu ben ik steeds bang als het waait. Als hij dan toch moet vallen dan liever meteen, en dan natuurlijk wel liefst naast de afsluiting maar goed.
Kun je m geen duwtje geven tijdens een lekkere windvlaag? :biggrin2:
Kaio schreef:Op gut kom er net achter dat mijn paspoort in januari verlopen is ::) ehm :g: :doh:
Ah balen, kun je ze niet eens opzoeken. ;D Wel fijn dat je erachter komt voordat het zomer wordt, mocht je nog plannen hebben..
koekje schreef:Meneer komt binnen, duikt even in de koelkast. Vlak voordat hij weer de deur uitgaat, laat hij een scheet >:(
;D ;D Misschien geef je een kurk bij de voordeur... Minder rigoureus dan de opties die hier gedaan zijn ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3370154
Kaio schreef:
Op gut kom er net achter dat mijn paspoort in januari verlopen is ::) ehm :g: :doh:
Krijg je geen seintje van de gemeente als het gaat verlopen? In Purmerend was dat zo net als voor je rijbewijs.
Gebruikersavatar
Door pike
#3370155
sam28 schreef:Kun je m geen duwtje geven tijdens een lekkere windvlaag? :biggrin2:
Heb je het nu over de man met de scheet? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3370172
pike schreef:Krijg je geen seintje van de gemeente als het gaat verlopen? In Purmerend was dat zo net als voor je rijbewijs.
Blijkbaar niet :biggrin2:
Nou nee ik woon nog zelfs in het buitenland met NL paspoort .
Dus moet eerst maar eens erachter aan gaan bellen hoe of wat nu .

sam28 schreef:


Ah balen, kun je ze niet eens opzoeken. ;D Wel fijn dat je erachter komt voordat het zomer wordt, mocht je nog plannen hebben..
;D heb wel al een vakantie begin mei en ga bijna dagelijks de grens over :P

Eindelijk gaat mijn voetblessure wat beter, flikker ik zojuist weer mega op mijn plaat , voorover op mijn knie en duim :-X :-X en dan deed pijn . Die knie gaat nog dik worden vrees ik . En voel mijn rug ook lekker ::)
Oli bleef op afstand met grote ogen staan kijken en Fozzy heeft maar tig keer tegen me aan gekoprold. Ben nu ook een moddermonster ;D
En gewoon he mijn veter van de ene schoen was achter een haakje van de ander blijven hangen :-X
Door Anne in Zweden
#3370180
Kaio schreef:Blijkbaar niet :biggrin2:
Nou nee ik woon nog zelfs in het buitenland met NL paspoort .
Dus moet eerst maar eens erachter aan gaan bellen hoe of wat nu .



;D heb wel al een vakantie begin mei en ga bijna dagelijks de grens over :P

Eindelijk gaat mijn voetblessure wat beter, flikker ik zojuist weer mega op mijn plaat , voorover op mijn knie en duim :-X :-X en dan deed pijn . Die knie gaat nog dik worden vrees ik . En voel mijn rug ook lekker ::)
Oli bleef op afstand met grote ogen staan kijken en Fozzy heeft maar tig keer tegen me aan gekoprold. Ben nu ook een moddermonster ;D
En gewoon he mijn veter van de ene schoen was achter een haakje van de ander blijven hangen :-X
Als je in Duitsland staat ingeschreven, zul je met een beetje pech naar de Nederlandse ambassade in Berlijn moeten om een nieuw paspoort te krijgen. :-X Maar hopelijk hebben ze voor grensgangers een alternatieve regeling.
Gebruikersavatar
Door pike
#3370191
Anne in Zweden schreef:Als je in Duitsland staat ingeschreven, zul je met een beetje pech naar de Nederlandse ambassade in Berlijn moeten om een nieuw paspoort te krijgen. :-X Maar hopelijk hebben ze voor grensgangers een alternatieve regeling.
:o dat meen je niet, dat zou pas echt een klaag zijn :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3370201
nee gelukkig niet, ik kan ook in een grensgemeente in NL terecht tegenwoordig (ook als ie verlopen is heb ik nagevraagd :biggrin2: )
Want ja Berlijn mag ik nog een hotelovernachting erbij pakken ook :o
Door Anne in Zweden
#3370202
Kaio schreef:nee gelukkig niet, ik kan ook in een grensgemeente in NL terecht tegenwoordig (ook als ie verlopen is heb ik nagevraagd :biggrin2: )
Want ja Berlijn mag ik nog een hotelovernachting erbij pakken ook :o
O fijn, da's een hele opluchting! Ik moest destijds wel naar Berlijn, maar ik woonde in Leipzig, dat was te doen in één dag op en neer.
Door eelke
#3370242
Je gaat lekker zeg, Kaio, topweek! :-X

Auto-airco-soap wordt vervolgt. Gisteren gebracht voor check onder druk, nadat ze de eerste keer nog geen diagnose konden stellen. Airco inderdaad lek, dus onderdeel besteld en dan kunnen we hem maken. Top. Garantieaanvraag is gedaan. Oké, ook top, geen idee wat het nu inhoud maar oké.

Word ik eind van de middag gebeld, het bestelde onderdeel is kapot binnen gekomen. Ze konden mijn auto zonder dat onderdeel weer in elkaar zetten zodat ik er in ieder geval mee kan rijden, en dan kan ie volgende week voor de derde keer terug... pfff...

En dan weet ik nog steeds niet hoe het zit met de garantie. Dat onderdeel valt wel onder garantie (zo lek als een mandje was ie) maar de vloeistof bv dan weer niet, normaal gesproken. Ze gingen toch kijken wat ze daar mee kunnen doen...

Maar al met al weet ik dus nog niet hoeveel het me gaat kosten, én moet mijn auto voor een derde keer terug. Voor de garage ook niet tof natuurlijk, want die zijn er gisteren voor niks aan aan het sleutelen geweest, dus al met al, gedoe!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door