Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3364261
Ritje huisartsenpost, derde keer longontsteking voor Eddie in 2018. Hopen dat 2019 beter gaat verlopen.

Woensdag heeft hij nog 12 km in een kleine 2 uur gelopen, het blijft zo bizar om mee te maken hoe iemand binnen een paar uur zo ziek kan worden.
Door Mandarijn
#3364263
hannabelgje schreef:Voor Zoë alprazolam gehaald en daar moest ik gisteren al mee beginnen. Ze wordt er extreem onrustig van en dat is nu juist niet de bedoeling. Dus maar weer mee gestopt. Nu maar weer uitzingen morgenavond. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ik zou eens kijken naar Sileo voor Zoë. Is een nieuw medicijn voor vuurwerkangst
Door hannabelgje
#3364272
Mandarijn schreef: Ik zou eens kijken naar Sileo voor Zoë. Is een nieuw medicijn voor vuurwerkangst
Dit jaar ga ik niet meer experimenteren. Komende donderdag heeft ze een afspraak voor een apk. Dan maar even overleggen wat de mogelijkheden zijn voor volgend jaar. Ook bij Sileo is de bijwerking onrustig gedrag. Zoë reageert blijkbaar anders op dit soort middelen. Vandaar waarschijnlijk dat rustgevende voedingssupplementen zo goed werken bij haar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Mandarijn
#3364277
hannabelgje schreef:Dit jaar ga ik niet meer experimenteren. Komende donderdag heeft ze een afspraak voor een apk. Dan maar even overleggen wat de mogelijkheden zijn voor volgend jaar. Ook bij Sileo is de bijwerking onrustig gedrag. Zoë reageert blijkbaar anders op dit soort middelen. Vandaar waarschijnlijk dat rustgevende voedingssupplementen zo goed werken bij haar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ik heb voor deze oud en nieuw nog alprazolam. Mijn DA zei dat ze het nu niet meer mogen voorschrijven bij dieren. Dus voor volgend jaar moet ik misschien een alternatief vinden en misschien wordt Sileo dat wel, vandaar mijn reactie op je bericht. Zag het ook meer iets voor de volgende jaarwisseling
Door hannabelgje
#3364282
Mandarijn schreef: Ik heb voor deze oud en nieuw nog alprazolam. Mijn DA zei dat ze het nu niet meer mogen voorschrijven bij dieren. Dus voor volgend jaar moet ik misschien een alternatief vinden en misschien wordt Sileo dat wel, vandaar mijn reactie op je bericht. Zag het ook meer iets voor de volgende jaarwisseling
Ik heb nog wel alprazolam voor je. Lol. Ik heb nog 11 pillen van 0.5 mg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door eelke
#3364287
hannabelgje schreef:Ze krijgt al een week of 2 puur nervo. Dat helpt ook wel een stuk. Daar gaan we maar gewoon mee door.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Volgens mij verergeren de klachten eerst bij pammetjes? Of is dat alleen bij anti depressiva's? Het klinkt wel zo, met daarom het advies 2 dagen van te voren al beginnen. Maar ja, als ze dan ook te vroeg beginnen met klappen hang je al natuurlijk.

Het gaat hier ook al flink te keer. Lekker in de gangetjes achter ons huis. Ik had bedacht binnen te gaan schilderen, nou mijn lijntjes zijn niet zo straks als dat ze normaal zijn >:( ik word er zo zo zo chagrijnig van.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3364290
eelke schreef:Volgens mij verergeren de klachten eerst bij pammetjes? Of is dat alleen bij anti depressiva's? Het klinkt wel zo, met daarom het advies 2 dagen van te voren al beginnen. Maar ja, als ze dan ook te vroeg beginnen met klappen hang je al natuurlijk.

Het gaat hier ook al flink te keer. Lekker in de gangetjes achter ons huis. Ik had bedacht binnen te gaan schilderen, nou mijn lijntjes zijn niet zo straks als dat ze normaal zijn >:( ik word er zo zo zo chagrijnig van.
Nee, pammetjes doen gelijk wat ze moeten doen. Wij kregen Oscar (en mijzelf toen ik dit jaar naar de tandarts moest :cool: ) snel rustig mee. Je zit alleen met afbouwen als je ze wat langer geeft, te plotseling stoppen is niet handig.

Hier is het nog betrekkelijk rustig, maar bij elke knap ben ik blij dat er niemand in huis meer panisch van is.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3364295
Keel doet pijn. :-\
En niet zo'n beetje.
Voor de derde keer op rij na 1 dag rust. 1 dag is het niet echt pijn te noemen, maar zeurend en de dag erop kan je weer niet slikken voor een dag of 5-6.
Hoelang kan dat zo blijven? Meneer en de kindjes hebben ook steeds last. Oudste kindjes hebben beide al een AB-kuur gehad, maar het doet gewoon cirkeltjes in huis heb ik de indruk. :-X
Vorige week hadden we het allemaal tegelijk dus ik had goede hoop dat we er nu allemaal tegelijk ook vanaf zouden raken. Maar bam, vanavond weer pijn om tegen het plafond te plakken. :'(
Door hannabelgje
#3364301
Inge en Bono schreef:Sterkte met en voor Zoë, Hanna :-*
Een vriendin is voor mij Puur onrust gaan halen. Nu kan ik Puur nervo en Puur onrust samen geven. Dat schijnt ook aardig goed te helpen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Siberienne
#3364303
Kaela schreef:Nee, pammetjes doen gelijk wat ze moeten doen. Wij kregen Oscar (en mijzelf toen ik dit jaar naar de tandarts moest :cool: ) snel rustig mee. Je zit alleen met afbouwen als je ze wat langer geeft, te plotseling stoppen is niet handig.

Hier is het nog betrekkelijk rustig, maar bij elke knap ben ik blij dat er niemand in huis meer panisch van is.

Tenzij je dus een paradoxale reactie krijgt zoals bij Zoë. Kan bij mensen ook. Dat ze onrustiger worden van een pammetje ipv rustiger. Bij mensen zie je dat vooral bij ouderen trouwens
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3364312
Siberienne schreef:Tenzij je dus een paradoxale reactie krijgt zoals bij Zoë. Kan bij mensen ook. Dat ze onrustiger worden van een pammetje ipv rustiger. Bij mensen zie je dat vooral bij ouderen trouwens
Uiteraard. Maar ook dan is de (zij het ongewenste) uitwerking direct en niet pas na opbouw.
Door Mandarijn
#3364316
hannabelgje schreef:Ik heb nog wel alprazolam voor je. Lol. Ik heb nog 11 pillen van 0.5 mg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ik heb dezelfde voor Bobbie. Hij wordt er rustig van. Anders is het met oud en nieuw niet te doen voor hem. Ik hoop dat het lang rustig blijft vandaag voor alle bange dieren!!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3364317
Siberienne schreef:Blij dat ik niet de enige ben..
Ik wacht ook nog steeds op de betaling van mijn factuur van november. ‘Administratief probleem’. Heb concept aanmaning al opgesteld :biggrin2:

Deel ‘tig in de serie in ‘Het leven van de zzp’er gaat niet over rozen’ :biggrin2: :biggrin2:
Gebeld naar de tussenpartij, krijg je als antwoord 'stuur maar een mail'. Dus ik zeg 'ik moet 2 januari aan de slag'. 'Ow, dan zal ik even overleggen'. Even later 'u moet toch maar een mailtje sturen' ::) Benieuwd of ik vandaag nog reactie ga krijgen. Was een stuk makkelijker wanneer ik het direct met opdrachtgever kon regelen want die heeft mij begin november al gevraagd of ik langer kon blijven...
Door Siberienne
#3364322
dinky89 schreef:Gebeld naar de tussenpartij, krijg je als antwoord 'stuur maar een mail'. Dus ik zeg 'ik moet 2 januari aan de slag'. 'Ow, dan zal ik even overleggen'. Even later 'u moet toch maar een mailtje sturen' ::) Benieuwd of ik vandaag nog reactie ga krijgen. Was een stuk makkelijker wanneer ik het direct met opdrachtgever kon regelen want die heeft mij begin november al gevraagd of ik langer kon blijven...
‘Ja ze zou het direct naar u mailen maar met cC naar mij, ik heb ook niks gehad en ze zijn weg tot 3 januari’

Fijn he over 2 schijven...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door