Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3469066
Ik ben niet erg actief op FB maar heb een naar voorgevoel over wat jij op FB gelezen hebt... :-\
Hopelijk zit ik er helemaal naast.
Door hannabelgje
#3469072
zurca schreef:Ik ben niet erg actief op FB maar heb een naar voorgevoel over wat jij op FB gelezen hebt... :-\
Hopelijk zit ik er helemaal naast.
Denk dat je ernaast zit. Ik heb je een pb gestuurd.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3469078
Bericht van Samantha die hier op het forum zat. Die toen die stoeterij overgenomen heeft met haar man waar ze ook Friese paarden fokten. Ze hadden toen teckels en ruwharige bassets. Daar stond gisteren een naar bericht van op fb.

Als het niet gepast is dat ik dit hier zet dan hoor ik het graag en zal ik het verwijderen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk


Door eelke
#3469085
Oef.
Ik weet niet of het ongepast is. Normaal denk ik inderdaad, niks verder delen van iemand zijn facebookpagina, maar ik heb net even gekeken en haar bericht staat openbaar. Dus voor degenen die haar nog kennen, is het mogelijk om het te lezen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3469620
Ik ga hier ook nog eens klagen. En jawel..over het weer. Maar ook weer niet...

Ik heb dit jaar voor het eerst een plukabonnement bij een bio-bloemenboerderij. Doorsnee snijbloemen zitten nl vol pesticiden en andere rommel en dat breng je dan in huis net als je een stukje natuur binnen wil brengen. En ik hou wel van de kleur en geur in huis.
Het omvat ook veel meer dan enkel eens gaan plukken, het is echt zo opgebouwd om een plek te zijn om tot rust te komen , te onthaasten en gelijkgestemde mensen te ontmoeten. Er zijn ook diertjes, plek voor de kinderen om kampen te bouwen, hangmatten en schommelstoelen, koffie en thee enz...
En op het eind ga je met een zelfgeplukt boeket naar huis. Allemaal super natuurlijk, dus waarom het klaagtopic?
Maar nu komt het.
Ik had me speciaal verheugd op de tulpen.. ik hou zo van die kleuren en keek er enorm naar uit om daar een boeket van samen te stellen. Ze zijn normaal voor ergens volgende maand en ze hebben daar 20 000 tulpenbollen in de grond steken. Dus keuze genoeg.
Maar, door de regenval dit jaar staan ze al 5 maand permanent onder water. Vrij letterlijk..
Er zijn nu een 100 tal die hun kopje boven hebben, maar daar blijft het blijkbaar bij. :'(
De boerin heeft al eens gegraven en er zat hier en daar nog een beetje leven in, maar de meeste rotten gewoon weg. :-\
Dus het zal niets worden met de tulpen. Er zijn meer dan 200 mensen die daar komen plukken, dus reken maar uit...
Door frodo quin
#3469626
pearlsofpassion schreef: zo 17 mar 2024, 08:25 Ik ga hier ook nog eens klagen. En jawel..over het weer. Maar ook weer niet...

Ik heb dit jaar voor het eerst een plukabonnement bij een bio-bloemenboerderij. Doorsnee snijbloemen zitten nl vol pesticiden en andere rommel en dat breng je dan in huis net als je een stukje natuur binnen wil brengen. En ik hou wel van de kleur en geur in huis.
Het omvat ook veel meer dan enkel eens gaan plukken, het is echt zo opgebouwd om een plek te zijn om tot rust te komen , te onthaasten en gelijkgestemde mensen te ontmoeten. Er zijn ook diertjes, plek voor de kinderen om kampen te bouwen, hangmatten en schommelstoelen, koffie en thee enz...
En op het eind ga je met een zelfgeplukt boeket naar huis. Allemaal super natuurlijk, dus waarom het klaagtopic?
Maar nu komt het.
Ik had me speciaal verheugd op de tulpen.. ik hou zo van die kleuren en keek er enorm naar uit om daar een boeket van samen te stellen. Ze zijn normaal voor ergens volgende maand en ze hebben daar 20 000 tulpenbollen in de grond steken. Dus keuze genoeg.
Maar, door de regenval dit jaar staan ze al 5 maand permanent onder water. Vrij letterlijk..
Er zijn nu een 100 tal die hun kopje boven hebben, maar daar blijft het blijkbaar bij. :'(
De boerin heeft al eens gegraven en er zat hier en daar nog een beetje leven in, maar de meeste rotten gewoon weg. :-\
Dus het zal niets worden met de tulpen. Er zijn meer dan 200 mensen die daar komen plukken, dus reken maar uit...
Echt sneu. Ik vrees een beetje coor gewassen in het algemeen dit jaar. Vorig jaar bv heel veel tomaten, maar werden moeilijk rijp en planten gingen kapot van de regen. En stonden echt afgeladen he. Slakken zijn hier ook al in extreme getallen aanwezig.
Door smulpaap
#3469819
Woeste Willem in de bocht :-X pff
Wijdbeens had weer eens een te wilde actie
Klassiek beeld . Opgetrokken rechter knie . Niet meer belasten , en als ie het wel doet loopt ie absoluut niet goed
Morgen om kwart voor 5 ( gelukkig ) al een afspraak bij orthopedie . Kruisband 5 als het tegenzit .
Kamerkennel al vergroot en maar rust
En rust is de grootste straf ....
Door smulpaap
#3469833
Deel van de kennel naast bed gezet
En de baas erin . Dat is een beter plan zegt wijdbeens :biggrin2:
Meneer is gewend om op bed te slapen
Maar dat doen we nu maar niet
Bijlagen
20240324_224314.jpg
20240324_224314.jpg (4.54 MiB) 147 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door