Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3324076
Ronald schreef:Hmm... zo heb ik ook een goddelijk lichaam...
:kerstzwaai: ;D

Het is hier binnen nu 12,6 graden.
Moet zeggen dat dat best frisjes is voor binnenshuis ::)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3324112
7,5 weken post operatief, nog geen opererende pc gezien, dat gebeurt pas 10 januari. Ondanks dat ik absoluut zie, merk en voel dat er wat weggehaald is, zegt het maatje in de bh nog altijd 80F. GRRRRRRRRR >:(
Gebruikersavatar
Door pike
#3324113
Kaio schreef: :kerstzwaai: ;D

Het is hier binnen nu 12,6 graden.
Moet zeggen dat dat best frisjes is voor binnenshuis ::)

:cold: :cold: :cold:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3324116
Pauline schreef:7,5 weken post operatief, nog geen opererende pc gezien, dat gebeurt pas 10 januari. Ondanks dat ik absoluut zie, merk en voel dat er wat weggehaald is, zegt het maatje in de bh nog altijd 80F. GRRRRRRRRR >:(
Ocharme...
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dat niet zo heel veel vind...
Dat heb ik momenteel ook, maar tijdens de borstvoeding had ik een dikke G, en nu vind ik deze F echt weinig... :-[
Scheelt ook dat ze nu dus in een te grote BH zitten... ::)

Maar ik begrijp helemaal je frustratie als je deze ingreep hebt laten doen, er voor afziet en dan niets van resultaat krijgt...
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3324118
pearlsofpassion schreef:Ocharme...
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dat niet zo heel veel vind...
Dat heb ik momenteel ook, maar tijdens de borstvoeding had ik een dikke G, en nu vind ik deze F echt weinig... :-[
Scheelt ook dat ze nu dus in een te grote BH zitten... ::)

Maar ik begrijp helemaal je frustratie als je deze ingreep hebt laten doen, er voor afziet en dan niets van resultaat krijgt...
Eerlijk Pop als ik kijk zie ik echt dat het minder is hoor, ik had ook een G/H, maar de plastisch chirurge zei D na de OK, dus waar die zich nou verstopt heeft......
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3324125
Kaio schreef:He dames zeg, ik heb maar gewoon een C zeg !
Ik moet het doen met een kleine B >:(
Door src_esther
#3324126
dinky89 schreef:Ik moet het doen met een kleine B >:(
Niks mis mee toch? Ik ben uiterst tevreden met nog een maatje kleiner en die vind ik soms toch nog in de weg zitten. Bh's zijn voor de leuk en draag ik zeker niet elke dag, heerlijk.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3324127
Pauline schreef:Eerlijk Pop als ik kijk zie ik echt dat het minder is hoor, ik had ook een G/H, maar de plastisch chirurge zei D na de OK, dus waar die zich nou verstopt heeft......
Nee, das waar. Je doet het niet voor dat beetje minder he.

@de andere dames. Ze zitten idd vaak behoorlijk in de weg. Handig.is het niet.
Het is bij mij alleen niet in die mate dat ik ze weg wil. ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3324133
Hahaha, kan me voorstellen als ze te klein zijn dat je meer wilt en als ze te groot zijn minder ( en dan anders dan cosmetische oorzaak)
Ik kan me gewoon niks voorstellen bij F,G,H , dat komt voor mij over als best wel heel groot :o
En ik ben ook tevreden met niet groot en niet klein bij mij ;D En ik hoef ook niet altijd meteen een bh aan :)

Maar Pauline, kunnen ze niet nog meer slinken of is alle zwelling er al uit?

Oja tis hier inmiddels alweer 15 graden, voelt als lekker warm ;D
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3324201
Grrrr, al 22 jaar schade vrij gereden, paar weken terug in het bos een boomstronk geraakt die ik niet had gezien dus dikke €1800 schade (fijn all-risk verzekerd!) rij ik vanmiddag achteruit vanaf een parkeerplaats, kwam niets aan op dat moment, mijn auto piept dus ik kijk rechts over mijn schouder hoeveel ruimte ik heb met een hek wat daar staat, ik sta stil en ineens boem? Dus ik stap uit staat er een auto tegen mijn trekhaak. Staat een vrouwtje oo de stoep te roken, jij keek zeker niet he, je hebt niet gezien dat hij er aan kwam. Wel over je schoudertje kijken meissie... Euh, ik keek over mijn rechterschouder of ik niet in dat hek knalde... Maar als die knul reed had hij ook kunnen stoppen he! Knul stapt uit, Euh ja even kijken of ik wel schade heb hoor... prima.... tja, daar heeft je trekhaak mijn bumper wel geraakt. Dus ik al wat narrig dat hij dom doorgereden had, dus ik heb foto’s van zijn bumper gemaakt, mijn gegevens gegeven en gezegd neem maar contact op als je werkelijk schade hebt. En knul zevert door; tja is allemaal plastic he, kunnen zomaar scheuren in zitten, je had me zeker niet gezien....
nee klopt dat ik je niet gezien heb, maar ik kan mijn hoofd helaas geen 380 graden draaien en bovendien als iemand achteruit rijd en dan stop je toch? Schade heb je niets aan, zelfs als je niet fout zit....
Dus narrig naar huis gegaan en onderweg bedacht dat ik waarschijnlijk niet eens zelf fout was, want ondanks dat ik in de achteruit stond, stond ik op dat moment wel stil om te kijken of ik niet tegen dat hek aan zou komen....
Ik merk het wel wat hij doet....
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3324208
Ik hoor tijdens de eerste controle wel of ze nog verwachten of ze slinken, maar op dit moment zit er echt al een maat verschil tussen links en rechts. Dat heb ik nooit gehad..... :-X En mijn tepels zitten nu lager dan voor de operatie, hoe dat mogelijk is??? Geen flauw idee..... Ik hoor het de derde wel, toch een week eerder na een belletje. Maar het zit me niet lekker, ik heb het absoluut niet voor de mooi gedaan.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3324273
Plukje begon vanmorgen na haar ontbijt te braken en hield niet weer op. Gelukkig konden we snel bij de dierenarts terecht en is ze volledig nagekeken. Bloed prikken lukte de nieuwe dierenarts niet, dus dat heeft onze eigen dierenarts uiteindelijk gedaan. Plukje bleef eindeloos lief, de schat. Ze heeft nu wel een hele kale keel, want er moest een vers stukje geschoren worden om een goede nieuwe poging te doen.

Uiteindelijk alle waardes binnen verwachting, dus prik tegen de misselijkheid en de onderhoudsdosering steroiden erin. Vandaag veel kleine porties en dan zou ze in de komende dagen langzaam aan weer normaal moeten kunnen eten en fitter worden.

Nu nog even eten en dan snel naar mijn avonddienst. Raar dagje zo.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door