Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3353024
Heftig Mieke, gecondoleerd met het verlies

Ik heb morgen ook weer een begrafenis; deze keer van onze oud-voorzitter van de hondenclub. Hij was net 43, helaas depressief en daarom zwaar aan de drank. Een paar weken terug lag hij al in zh met ver gevorderde levercirrose en was alles acuut geworden waardoor dit dus niet heel onverwacht was.
Zo jammer want het was zo’n leuke vent maar iedereen van zich afgestoten omdat hij vond dat hij het contact niet waard was, zo triest.....
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3353041
Gecondoleerd Mieke :'( .... heel veel sterkte!!!!

Ff mn eigen klaag..... en ik wil niet teveel in details treden.... zit in de shit.... mn oudste dochter zit echt aan de grond, maar gelukkig door ons gezin, hakt ze niet de knoop door... al een paar uur aan het huilen... morgen ‘ziek’ gemeld iom dochter en plaatsvervangende leidinggevende.....
Door eelke
#3353043
CindyMayella schreef:Gecondoleerd Mieke :'( .... heel veel sterkte!!!!

Ff mn eigen klaag..... en ik wil niet teveel in details treden.... zit in de shit.... mn oudste dochter zit echt aan de grond, maar gelukkig door ons gezin, hakt ze niet de knoop door... al een paar uur aan het huilen... morgen ‘ziek’ gemeld iom dochter en plaatsvervangende leidinggevende.....
Als je echt denkt dat het niet gaat kun je hiervoor de huisartsenpost bellen he? Die kunnen of iets aan medicatie voorschrijven, of schakelen de crisisdienst in van de ggz die komen praten. Als je denkt dat het niet kan wachten tot morgen...
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3353044
eelke schreef:
Als je echt denkt dat het niet gaat kun je hiervoor de huisartsenpost bellen he? Die kunnen of iets aan medicatie voorschrijven, of schakelen de crisisdienst in van de ggz die komen praten. Als je denkt dat het niet kan wachten tot morgen...
Daar zijn we mee bezig, vandaar dat ze al over minder dan een week terecht kan, anders was het pas in oktober.... Het is op dr 1ste schooldag, dus ook moeten mailen met school :-\ ..... wil iedereen er buiten houden, maar helaas gaat dat niet... zo frustrerend, pijnlijk en verdrietig.... heb mn schoonouders toch maar ingelicht (vanwege hun positievere reactie vergeleken met mijn ouders)..... schrokken zich een hoedje (op zn zachts gezegd).... ben er zelf nog steeds ondersteboven van..l en dan denk je je kinderen te kennen.... :-[
Door eelke
#3353045
Heel naar. Denk je ook aan jezelf? Want van wat ik lees lijkt jouw emmer ook erg vol :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3353047
Yep, mijn emmer is idd erg vol... maar mn meisjes gaan echt voor.... mn (vervangende) leidinggevende opperde al dat ik morgen thuis zou blijven... heb het mn oudste gevraagd en ze wilde graag dat ik thuis bleef, dus ik blijf thuis morgen... zaterdag ga wel werken..... weet je, je denkt aan alles en nog wat en toch schrik je... en, GELUKKIG ( echt met hoofdletters), doet ze het niet vanwege het gezin!!!!!!! Maar toch hakt het erin.. volgende week moeten wij mee met haar... hou mn hart vast.....
Door eelke
#3353051
Ja, ik bedoel vooral dat er voor jou ook hulp is. Goed om dat met je huisarts en misschien ook bedrijfsarts te bespreken? Want dit klinkt niet als iets wat zo 1, 2, 3 opgelost is, en je wil er inderdaad wel kunnen zijn voor je dochter.

Zwaar allemaal hoor.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3353054
CindyMayella schreef:Yep, mijn emmer is idd erg vol... maar mn meisjes gaan echt voor.... mn (vervangende) leidinggevende opperde al dat ik morgen thuis zou blijven... heb het mn oudste gevraagd en ze wilde graag dat ik thuis bleef, dus ik blijf thuis morgen... zaterdag ga wel werken..... weet je, je denkt aan alles en nog wat en toch schrik je... en, GELUKKIG ( echt met hoofdletters), doet ze het niet vanwege het gezin!!!!!!! Maar toch hakt het erin.. volgende week moeten wij mee met haar... hou mn hart vast.....
Zorg inderdaad ook goed voor jezelf cindymayella, juist in het belang van je dochter zodat je er voor haar kan zijn! :-* En natuurlijk hakt zoiets er diep in :bigarmhug: Maar ook een enorm compliment dat je zo'n hecht gezin hebt en ze daarom de moed heeft gehad het te uiten binnen het gezin :-*
Gebruikersavatar
Door koekje
#3353058
Ja, voor jezelf zorgen is erg belangrijk. Ik herken de 'valkuil' van jezelf makkelijk verliezen in het zorgen.
Als je goed voor jezelf zorgt, kan je er optimaal voor je dochter zijn. Maar ook ben je voor je kinderen het eerste en meest invloedrijkste voorbeeld. Ze doen niet zozeer wat jij zegt, maar wel wat jij doet. Even gechargeerd: als jij jezelf als voetveeg behandelt of laat behandelen, zien jouw kinderen dat en zullen zij zich (later) dat ook doen.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3353071
Wat naar en heftig CindyMayella :-\ Heel veel sterkte, niets rotter dan dat het met je kind niet lekker gaat.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3353074
Bah, wat een narigheid weer... Gecondoleerd Mieke en Sibrienna....
Fijn dat je thuis kan blijven CindyMella, en ook dat je dochter snel terecht kan.
Voor iedereen: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door - pien -
#3353109
CindyMayella schreef:Gecondoleerd Mieke :'( .... heel veel sterkte!!!!

Ff mn eigen klaag..... en ik wil niet teveel in details treden.... zit in de shit.... mn oudste dochter zit echt aan de grond, maar gelukkig door ons gezin, hakt ze niet de knoop door... al een paar uur aan het huilen... morgen ‘ziek’ gemeld iom dochter en plaatsvervangende leidinggevende.....
Heel veel sterkte :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3353392
Morgen naar de GGZ met dochter en man..... bang, nieuwsgierig etc...... ff geen woorden, uitleg of wat dan ook...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door