Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3325245
Beterschap en duimen hoor degenen die ze nodig hebben.
Mijn eigen klaag. Mijn oude caviadame net dood gevonden in het hok. Ze was bijna 6 dus op zich niet raar, maar toch altijd naar om ze zo te vinden. Gelukkig is ze niet ziek geweest ofzo. Gewoon op denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Eef+Stippels
#3325248
Pauline schreef:Ik mag me morgenvroeg om half elf melden in het Radboud UMC met een vermoeden op een netvliesloslating in mijn goede oog. Duimen dat de irritante zwarte vlek een andere oorzaak heeft en simpel te verhelpen is. Anders wordt het een echte operatie waarschuwden ze hier al. Alleen laseren is niet voldoende.

Duimen jullie keihard? Zou nog graag in lengte van jaren de 60% die ik daarmee zie behouden.

In Almelo kunnen ze niet met zekerheid zeggen wat het is. Ik heb helaas erg lastige ogen en een (stomme) ingewikkelde afwijking.
Ik duim keihard dat het makkelijk te verhelpen is :-* :-*
Door Eef+Stippels
#3325251
Beterschap voor Bas, Bobbie en Pluk!
hannabelgje schreef: Mijn eigen klaag. Mijn oude caviadame net dood gevonden in het hok. Ze was bijna 6 dus op zich niet raar, maar toch altijd naar om ze zo te vinden. Gelukkig is ze niet ziek geweest ofzo. Gewoon op denk ik.
Aaahhh wat sneu... Gecondoleerd.
Fijn dat ze niet ziek is geweest.
Door Anne in Zweden
#3325517
Bleh, Plien, wat een angstig gedoe. Je ogen zijn zo kwetsbaar en toch ook zo belangrijk. Ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag!

Sterkte voor iedereen die een prikker in de bar heeft of anderzins zorgen heeft om zijn beestjes. Inderdaad, dat hebben we lang niet gehad hier, en het mag wat mij betreft nog heel lang duren voordat de volgende erbij komt. :(
Gebruikersavatar
Door kira
#3325707
Kleine klaag zes uur wakker en het is nog stikdonker terwijl ik zin heb in een lekkere wandeling
Door Zuzanna
#3325712
kira schreef:Kleine klaag zes uur wakker en het is nog stikdonker terwijl ik zin heb in een lekkere wandeling
Lichtjeshalsbanden om, reflecterend hesje aan (evt met van die fietslampjes), zaklamp mee en naar een bekend gebied?

Kleine klaag: Ziva heeft ontdekt dat haar favoriete balletje kan piepen als ze er maar hard genoeg in bijt :-[
Gebruikersavatar
Door kira
#3325726
Zuzanna schreef:Lichtjeshalsbanden om, reflecterend hesje aan (evt met van die fietslampjes), zaklamp mee en naar een bekend gebied?

Kleine klaag: Ziva heeft ontdekt dat haar favoriete balletje kan piepen als ze er maar hard genoeg in bijt :-[
Op onbekend terrein, uiteindelijk toch in het donker een rondje gelopen met twee bejaarden en een pup. De bejaarden zijn jagers, maar hier in de bergen komen ze niet ver meer, dus ging best goed, zo te zien aan de vachten liepen we door de modder haha. Rondje 2 in het licht gelopen.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3325741
Eventjes mopperen....

Een tijd terug heeft B mijn moeder overgehaald om daar in de buurt te gaan wonen. Dat is zo ver weg dat ik mijn moeder nauwelijks kan bezoeken. :(
Gevolg is wel dat B nu verantwoordelijk is voor mijn moeder. Nou, waar ik al bang voor was: B leeft zijn eigen leven en als het zo uitkomt, wordt mijn moeder erin betrokken.
Ze was 1e kerstdag alleen en nu met de jaarwisseling zit ze ook alleen, want B heeft vrienden uitgenodigd en daar kan mijn moeder niet bij zijn.

Ik vind het toch zo vreselijk he!

Ik zou bij haar zijn met de kerst en zo, maar door mijn migraine aanval (1 week!) en Bandit's diarree, kon het niet doorgaan.

Het enige wat ik nu kan betekenen voor mijn moeder is dat ik haar zo'n 3 x per dag bel.


Daarnaast is Bandit nog nooit zo overstuur geweest van het vuurwerk. Ik moet de hele dag bij hem zitten en bij elke knal iets lekkers erin. Ga ik naar de wc, dan rent hij mij achterna: je laat me toch niet alleen!?
Ben ik iets te laat met mijn koekje, dan vliegt hij woendend naar het raam en gaat tekeer! Ik kan hem dan niet meer bereiken, zo 'weg' is hij.
Hij krijgt de maximale dosis bach rescue vandaag, maar moet nu nog wat zuinig aan zijn, vannacht moet het maximale effect zijn.

Contant de tv aan om de knallen te dempen.
Pff, ik ben nu al zo moe, en we mogen nog een paar uurtjes. :P haha.

Oei, wat een lange klaag van mij.... ::)
Door El_Kato
#3325745
Pfffffft heb me er bij neegelegd dat bij het voeren van barf ook het protioneren hoort heb daar echt een bloedhekel aan maar goed ik weet nu wel wat ik geef en wat de kwaliteit daarvan is. Maar waarom pak ik ondanks dat ik het altijd 3x nakijk altijd de verkeerde hoeveelheden :-X Vandaag had ik om de een of andere reden 3 kg spiervlees te kort gepakt. Heb dus nu ook maar zakjes met alleen orgaan en kk gemaakt. Had ook een zak lever te veel maar daar zat geen sticker meer op en leek toen het bevroren was op spiervlees. Had dus nog een kg spiervlees te kort :( Heb nu ook zakjes met orgaan compleet (pens en orgaan) en zakjes met alleen lever. Ben ruim 2 uur bezig geweest om voor 14 dgn voor 2 honden en een kat eten te maken en nog wat los spul dan… :-\ Ooh daar zit het schoonmaken van de keuken bij in! Ben ook gewoon niet zo snel met snijden en voor Dex verdeel ik het zo dat we er weer makkelijk 3 porties van kunnen maken. En omdat Rana lever en nier een dingetje vind doe ik orgaan standaard half om half met pens dus ook veel snij en afweeg werk…
Door Siberienne
#3325850
Mijn mooi grote fitnessbal is lek :-\ misschien moet ik die ook niet op de mozaïek kamer opbergen. Maar waar moet ‘ie dan... ::) want hij is zo groot...

@borderbandit; lastig he? Zo ver weg... maar je doet wat je kan en dat is lief!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3325865
Meneer heeft een fles champi gehaald. Want alcohol en borstvoeding kan best, als ik het maar heel beschaafd hou en zeker geen sterke drank. En inmiddels heb ik al zolang geen alcohol meer gedronken dat ik na 1 glaasje toch wel op mn kop sta.
Nou, daar hoopt meneer dus op. Hij heeft plannen voor bepaalde activiteiten.

Maar we hebben helemaal geen champagneglazen :(
Door Too
#3325880
koekje schreef:Meneer heeft een fles champi gehaald. Want alcohol en borstvoeding kan best, als ik het maar heel beschaafd hou en zeker geen sterke drank. En inmiddels heb ik al zolang geen alcohol meer gedronken dat ik na 1 glaasje toch wel op mn kop sta.
Nou, daar hoopt meneer dus op. Hij heeft plannen voor bepaalde activiteiten.

Maar we hebben helemaal geen champagneglazen :(
;D
de meneer vindt vast een oplossing
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3325888
Oo wat leuk weer minikoekies :D :reindeer:
Ach ja glas maakt niet uit gaat om de inhoud :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door