Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3303476
Klaag 1; krijg ik bij de drogist een grote reep Johnny Doodle chocolade kado omdat ze net verbouwd hebben, terwijl het me eindelijk goed lukt om niet al te veel te snoepen enzo.

Klaag 2; denk ik, ach vooruit dan maar, ik eet hem gewoon op! Zitten er bitterkoekjes in en da's zo ongeveer het enige wat ik niet lust ::)

Dus nu maar een banaantje, en morgen waarschijnlijk vrolijker als ik op de weegschaal sta, maar dat hoort hier eigenlijk niet :P
Gebruikersavatar
Door pluk
#3303563
Wat bezielt mensen om op zaterdagochtend midden in een winkelcentrum een hondje van een paar kilo vast te binden aan een bankje om zelf boodschappen te doen???
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3303598
pluk schreef:Wat bezielt mensen om op zaterdagochtend midden in een winkelcentrum een hondje van een paar kilo vast te binden aan een bankje om zelf boodschappen te doen???
>:( Zucht....


Nou ja, Eelke, hoe durven ze!? Géven ze al chocolade en dan ook nog de 'vieze'. ::)
Gelukkig zijn er lekkere bananen om je op te vangen. :-*
Door eelke
#3303599
pluk schreef:Wat bezielt mensen om op zaterdagochtend midden in een winkelcentrum een hondje van een paar kilo vast te binden aan een bankje om zelf boodschappen te doen???
Die hebben het topic van Pauline nog niet gelezen ;)

Ja, ondankbaar he :biggrin2: en eigenlijk dankbaar, want dus nog steeds niet gesnoept :cool:
Door Siberienne
#3303633
Kom je terug van vakantie op het Franse platteland, verheug je je op een nachtje bijslapen na een aantal iets te zwoele nachten (hittegolf) is het jubileumfeest van de carnavalsvereniging. Met een band die Dance en Deutsche schlagers mixed.

De meneer is niet blij met mij want ik wilde perse vandaag thuiskomen zodat we morgenochtend de mannen uit pension kunnen halen. :biggrin2: ((anders waren e in twee dagen naar huis gereden ipv in een dag)

Ach ja. Klein leed :biggrin2:
Door Cathelijn
#3303642
Hier ook Siberienne, een feestje van de straat achter mij en waar ze het dan leuk vinden om rond 1.15 uur feestelijk af te sluiten met vuurwerk :-X
Ilan over de zeik :'( en ik weer wakker.. En dan om half 7 wakker worden en niet meer kunnen slapen.
Nou ja, vandaag maar rustig aan doen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3303737
Me vandaag GROEN en GEEL geërgerd aan de buren bij schoonpapa. Nieuwe hondlief moest tijdens de lunch kennelijk ergens braaf gaan liggen en wachten. Als ik een euro had gekregen voor elke keer dat er "Af!" "Ga Liggen!" en "Mand!!!" werd geroepen, kon ik nog een keer op vakantie dit jaar. De woordjes braaf, goed zo, knap of wat dan ook in die strekking is geen enkele keer voorbij gekomen.

Wel heel cool dat Oscar al die tijd in zijn stoffen bench lag en ook bij luid blaffen van de buurhond niet reageerde. Maar dat hoort niet in dit topic ;) .
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3303741
Zo hoorde ik van het weekend iemand continu "en nou is het klaar!" zeggen tegen zijn hond. Een uur lang.
Ik denk dat ie nu nog bezig is ::)
Door Too
#3303742
Ooooo ooh Kaela en Kim jullie waren bij mij in de wijk ... zo hoort dat hier ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3303744
Kim_S schreef:Zo hoorde ik van het weekend iemand continu "en nou is het klaar!" zeggen tegen zijn hond. Een uur lang.
Ik denk dat ie nu nog bezig is ::)
Om stapelgek van te worden.

Ik snap bést dat niet iedereen volledig actueel op de hoogte is van de nieuwste trainingsmethodes en ook dat niet iedereen een toptrainer is. Maar hoe DOM is het om de hele tijd iets te herhalen waarvan je weet dat het niet werkt???

Uiteindelijk zei iemand, volgens mij een van de visite: ik zou dat beest allang ergens met een lijn vastgelegd hebben, heb je er lang niet zo'n gedoe van.

:groupwave2: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2:

Dat noemen ze management :cool: , kan voor zowel jezelf als de hond een verademing zijn!
Door eelke
#3303747
Kim_S schreef:Zo hoorde ik van het weekend iemand continu "en nou is het klaar!" zeggen tegen zijn hond. Een uur lang.
Ik denk dat ie nu nog bezig is ::)

Ik roep nog wel een tijdens het lopen als Oepsefloepsje te lang snuffelt, Joep, kom, klaar!
Daar moet ik ook eens mee ophouden, da's raar ::)

Een mand lijkt me trouwens ook wel erg warm, zou ik vandaag ook niet in willen liggen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3303770
eelke schreef:Ik roep nog wel een tijdens het lopen als Oepsefloepsje te lang snuffelt, Joep, kom, klaar!
Daar moet ik ook eens mee ophouden, da's raar ::).

Uuuuh, ja! Das raar ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3303781
Goedemorgen, hier Oscar. Ik heb jullie hulp nodig! Kunnen jullie duimen voor een koude front morgen? Graadje of 10 vorst?

Baasje heeft namelijk gezegd dat het morgen prima weer wordt om mij in bad te gaan doen!!!! Omdat ik zoveel verhaar, zegt ze. Puh, stofzuigen is een goede workout, dat mens moet niet zeuren!

Enige andere optie is weer ziek worden, want daarom had ze het uitgesteld zegt ze. Maar doe maar liever een koude front! Doen jullie je best voor mij??????????
Door Siberienne
#3303862
S2 duimt met Oscar mee!

Eigen klaag: 1e werkdag na de vakantie. 1 rapport waar ik lang en hard aan heb gewerkt door collega's afgeserveerd 'gaan we niet gebruiken, te lang' en 2 andere dingen 'achterhaald, we gaan het volgens methode X doen' (daar was mijn voorstel op gebaseerd) en 'gaan we neit doen want Siberiënne heeft al wat bedacht' terwijl de raag van mijzelf was voor een betere methode, of ze dat voor me uit wilde zoeken.

Ik heb nogal ruzie gemaakt. Ben benieuwd of het een lange hete zomer wordt. Tegelijk ben ik in verdrietig. Ik dacht uit mijn burn-out te komen....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door