Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3337722
Ronald schreef:Toch maar even naar de huisarts. Een ontsteking bij mijn oog. Niet handig.
Tja, dan moet u maar naar de oogarts!

En daar kan ik dus op 17 mei (!) al terecht... :-X
Dan zou ik effe schakelen met de huisarts want een ontsteking is een spoedplek en niet pas 17 mei. Mag de assistente vd huisarts effe bellen oid. Anders wandelt die ontsteking bij je oog straks gezellig over je gezicht of dieper je hoofd in...
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3337726
Ronald schreef:Toch maar even naar de huisarts. Een ontsteking bij mijn oog. Niet handig.
Tja, dan moet u maar naar de oogarts!

En daar kan ik dus op 17 mei (!) al terecht... :-X
Huh???? Dat kan niet!!!! Hier hooguit max een week bij geen haast, maar bij zoiets???!!!!! Dat kan echt niet!!!!
Door hannabelgje
#3337728
Nieuw hotel is geboekt voor morgen. Pfff last van mijn schouders af nu.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3337736
Oei Ronald, heb je nu al zalf ofzo? Anders de verzekering bellen voor bemiddeling?

Fijn dat het geregeld is Hanna! Wat gaan jullie daar allemaal doen?
Door hannabelgje
#3337737
eelke schreef:Oei Ronald, heb je nu al zalf ofzo? Anders de verzekering bellen voor bemiddeling?

Fijn dat het geregeld is Hanna! Wat gaan jullie daar allemaal doen?
We gaan harry potteren. Woensdag gaan we naar de studio's. We gaan de wandeling doen. King's cross station en vast nog veel meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3337745
hannabelgje schreef:We gaan harry potteren. Woensdag gaan we naar de studio's. We gaan de wandeling doen. King's cross station en vast nog veel meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Klinkt leuk, als je van Harry Potter houdt is er echt veel te doen hé?
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3337746
eelke schreef:Oei Ronald, heb je nu al zalf ofzo? Anders de verzekering bellen voor bemiddeling?

Fijn dat het geregeld is Hanna! Wat gaan jullie daar allemaal doen?
Ik heb de verzekering al gebeld. Ze gaan bemiddelen. Daarnaast ga ik morgen zelf met een ander ziekenhuis in de buurt bellen of zij plek hebben.

Trieste bedoening die gezondheidszorg...
Door hannabelgje
#3337751
eelke schreef:
Klinkt leuk, als je van Harry Potter houdt is er echt veel te doen hé?
Yep heel veel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3337770
Klaagje maar niet voor mijzelf:
Jongste zoon (14jaar) heeft vitamine d tekort, waarde is 18 mag wel over de 200 zijn :o,
we waren voor vermoeidheidsklachten (zo zich zelf niet)bij de huisarts.gisteren de uitslag gehad.
Arme ventje heeft al een paar jaar last van zijn spieren en benen, meerdere keren voor bij de huisarts geweest, nu blijkt dit tekort na
een groot bloedonderzoek waarbij ik erop aangedrongen heb dat ze ook de vitamines meenamen. Vitamine D is dus blijkbaar heel belangrijk voor spieren en botten! Arme ventje...een op en top sportman en dan zo moe en zoveel pijn.. Nu op zoek naar info voor snel verhogen van de vit d. Hebben 2000 mg per dag voorgeschreven gekregen maar lees nu op internet dat dat nog weinig is.
Daarbij heb ik de vraag ...hoe kan dit zo laag worden??

Kortom genoeg vraagtekens!
Door Siberienne
#3337796
Fioon schreef:Klaagje maar niet voor mijzelf:
Jongste zoon (14jaar) heeft vitamine d tekort, waarde is 18 mag wel over de 200 zijn :o,
we waren voor vermoeidheidsklachten (zo zich zelf niet)bij de huisarts.gisteren de uitslag gehad.
Arme ventje heeft al een paar jaar last van zijn spieren en benen, meerdere keren voor bij de huisarts geweest, nu blijkt dit tekort na
een groot bloedonderzoek waarbij ik erop aangedrongen heb dat ze ook de vitamines meenamen. Vitamine D is dus blijkbaar heel belangrijk voor spieren en botten! Arme ventje...een op en top sportman en dan zo moe en zoveel pijn.. Nu op zoek naar info voor snel verhogen van de vit d. Hebben 2000 mg per dag voorgeschreven gekregen maar lees nu op internet dat dat nog weinig is.
Daarbij heb ik de vraag ...hoe kan dit zo laag worden??

Kortom genoeg vraagtekens!
Ach jeetje, wat naar! Fanatieke sporter schrijf je? Ik hoor van mijn vriend die sportarts is, wel vaak dat sporters bijna allemaal (te) laag zitten. Misschien zou je ook daar eens advies in kunnen winnen? Hoe je snel weer op niveau komt en er dan ook op blijft? Ik slik zelf 1000 ie vit D3 per dag, maar geen idee of dat voor een sportende jongen in de groei genoeg is,!
Door Siberienne
#3337797
Mijn eigen klaag ; na poosje goed slapen vannacht vreselijke gedroomd, wakker geworden met enorme spierspanningshoofdpijn en die wil niet weg. Net geprobeerd middagdutje te doen maar dat lukte ook niet. Ben bezig met jurist over afhandeling werkgever en dat kost me klauwen met energie en een hoop stress. Pffffffff.
Door - pien -
#3337801
Siberienne schreef:Mijn eigen klaag ; na poosje goed slapen vannacht vreselijke gedroomd, wakker geworden met enorme spierspanningshoofdpijn en die wil niet weg. Net geprobeerd middagdutje te doen maar dat lukte ook niet. Ben bezig met jurist over afhandeling werkgever en dat kost me klauwen met energie en een hoop stress. Pffffffff.
Begrijpelijk :-X :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jou :-*
Door hannabelgje
#3337802
Fioon schreef:Klaagje maar niet voor mijzelf:
Jongste zoon (14jaar) heeft vitamine d tekort, waarde is 18 mag wel over de 200 zijn :o,
we waren voor vermoeidheidsklachten (zo zich zelf niet)bij de huisarts.gisteren de uitslag gehad.
Arme ventje heeft al een paar jaar last van zijn spieren en benen, meerdere keren voor bij de huisarts geweest, nu blijkt dit tekort na
een groot bloedonderzoek waarbij ik erop aangedrongen heb dat ze ook de vitamines meenamen. Vitamine D is dus blijkbaar heel belangrijk voor spieren en botten! Arme ventje...een op en top sportman en dan zo moe en zoveel pijn.. Nu op zoek naar info voor snel verhogen van de vit d. Hebben 2000 mg per dag voorgeschreven gekregen maar lees nu op internet dat dat nog weinig is.
Daarbij heb ik de vraag ...hoe kan dit zo laag worden??

Kortom genoeg vraagtekens!
Jeetje dat is wel heel laag. Heel sneu. Ik hoop dat hij zich vlug beter gaat voelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3337822
Siberienne schreef:Mijn eigen klaag ; na poosje goed slapen vannacht vreselijke gedroomd, wakker geworden met enorme spierspanningshoofdpijn en die wil niet weg. Net geprobeerd middagdutje te doen maar dat lukte ook niet. Ben bezig met jurist over afhandeling werkgever en dat kost me klauwen met energie en een hoop stress. Pffffffff.
Oh, wat vervelend! :-* :-*
Sterkte. :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door