Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3470137
Kaio schreef: za 06 apr 2024, 14:39 Ja hier in Duitsland kun je echt de klos zijn als je hond zoiets doet.
Ik denk dus ook dat ze daarom niet meer in mijn buurt zullen komen.
Want gebeurt dit nog een keer dreig ik niet dan ga ik melding maken.

Dat is dan ook de reden dat ze zelf de hond kwam halen, hier kunnen er echt consequenties aan zitten. En zou die mij bijten is er een mega probleem.

En joh Zino is ook geen makkelijke he, ( onzeker en frustratie) maar ik let wel op, kan hem dubbel zekeren als het moet en ga uiteraard niet op honden aflopen waarvan ik weet dat het moeilijk gaat zijn. Met sommige honden kan ie ook weer prima, maar niet met grote reuen. ( die zijn meestal ook een beetje zoals hij )

Ik merk wel.dat ik wat argwanender erbij loop als ik de honden uitlaat, continue aan het scannen....hopelijk slijt dat wel nog



Even een andere klaag: het is eens een dag mooi weer en buiten ratelen tig machines >:( hogedruk spuiten,grasmaaiers, bladblazers, heggenscharen......dacht dat in de tuin werken ontspannend en rustgevend zou zijn, nou wat een tering herrie ....
Even genieten van mooi weer door samen buiten te zitten zit er dus niet in he >:(
( extra samen lekker wandelen kan ook niet manlief heeft een gebroken rib)
Ik vreesde met name met de ochtendwandeling voor veel volk, maar muv een man met een klein hondje niemand tegengekomen en ook onze losloop namiddag wandeling niemand tegengekomen. Bij de post deze middag wel weer iemand die ongevraagd de honden kwam lastig vallen en weer eens aangevallen op de heenweg door de mormels in de straat. Maar ja het gras moest op veel plaatsen af, al zorgen robots daar hier over het algemeen voor.

Jammer dat je niet net wat langer kon blijven Siberienne.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3470146
Siberienne schreef:Ik voel met je mee Kaio!

Eigen klaag: gisteravond terug gevlogen naar Noorwegen vanuit Nederland, is er weer 20 cm sneeuw gevallen, weer sneeuw ruimen en nu grijs en regen. En dan al die beelden van de eerste warme dag in Nederland :-X ;)
Jammer dat je al weer terug moest. Maar troost ze zeggen dat we hier ook nog sneeuw kunnen verwachten door wind vanaf de Noordpool. Afbeelding

Mijn klaag en dan een kleine want over de rest is het teveel. Bobbie zijn neus geneest an sich heel goed. Maar ondanks continu opletten krabt hij de boel dan toch weer open. Meestal midden in de nacht. We reageren dan wel snel maar ja, je bent dan altijd net te laat.
Bijna twee weken nu dat we hem continu in de gaten houden. Hoe doen mensen dat die buiten de deur werken?
Ik heb mijn afspraak voor de vingersplints al een keer verzet, nu kan ik donderdag maar in de ochtend ( zij zitten daar niet in de middag), dus dat is qua autorijden lastig, dus Jao gaat dan altijd wel mee. Zoals het nu gaat kan dat niet, dan moet Jao op Bobbie letten. Op dit moment kan ik dit even niet meer zo goed handelen. Door die burn out ben ik totaal mijzelf niet. Afbeelding

En ja ik weet hij doet het niet expres en ik zal ook nooit boos worden.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3470149
Is het anders nog een optie om een keer een taxi te nemen om je te laten rijden? Want nogmaals uitstellen lijkt mij absoluut niet wenselijk voor jouw eigen welbevinden....
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3470152
Een taxi kan inderdaad voor een keer een idee zijn, je moet jezelf natuurlijk ook niet constant aan de kant hoeven zetten, hoewel ik dat ook wel weer heel goed begrijp hoor :-*

Kan Bobbie anders mee in de auto, of is dat te stressvol?
Als jullie met zijn tweetjes zijn kan manlief misschien op hem letten als jij je afspraak hebt, en dan kan jij misschien in de auto weer op hem letten?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3470156
Manlief heeft geen rijbewijs dat is het grote euvel. Overigens geheel met reden, dus geen verwijt naar die kant. Taxi had ik aan zitten denken, maar ik heb na de afspraak die al lang zal duren nog een andere afspraak met mijn praktijkondersteuner die ik wel hard nodig heb om dingen door te spreken want zij gaat met zwangerschapsverlof.
En ineens zag ik dat ik een appje had van een heel lieve man. En ik zat nog te denken hoe daar op te reageren, juist omdat het meerdere afspraken zijn en ik het erg moeilijk vind hulp te ontvangen. Maar die persoon kent mij langer en belde dus.
Ik hoef mijn afspraken dus niet weer te verzetten en zal hopelijk donderdag mijn handen eindelijk volledig in het zilverwerk hebben zitten. Na gewenning hoop ik dat mijn handen dan de rust krijgen die ze nodig hebben. En de kniebraces zullen dan opgemeten worden, dus dat duurt dan nog een week of wat.
Het is moeilijk te accepteren zo opzichtig al die dingen, maar ik ben blij dat het bestaat.
En ik ben heel dankbaar voor deze lieve man.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3470165
Wat fantastisch om te lezen dat je vervoer hebt! Er zijn echt nog lieve mensen op de wereld :-*
Door Siberienne
#3470167
Charlie Angel schreef: zo 07 apr 2024, 19:36 Manlief heeft geen rijbewijs dat is het grote euvel. Overigens geheel met reden, dus geen verwijt naar die kant. Taxi had ik aan zitten denken, maar ik heb na de afspraak die al lang zal duren nog een andere afspraak met mijn praktijkondersteuner die ik wel hard nodig heb om dingen door te spreken want zij gaat met zwangerschapsverlof.
En ineens zag ik dat ik een appje had van een heel lieve man. En ik zat nog te denken hoe daar op te reageren, juist omdat het meerdere afspraken zijn en ik het erg moeilijk vind hulp te ontvangen. Maar die persoon kent mij langer en belde dus.
Ik hoef mijn afspraken dus niet weer te verzetten en zal hopelijk donderdag mijn handen eindelijk volledig in het zilverwerk hebben zitten. Na gewenning hoop ik dat mijn handen dan de rust krijgen die ze nodig hebben. En de kniebraces zullen dan opgemeten worden, dus dat duurt dan nog een week of wat.
Het is moeilijk te accepteren zo opzichtig al die dingen, maar ik ben blij dat het bestaat.
En ik ben heel dankbaar voor deze lieve man. Afbeelding
Wat fijn!


Mijn moeder maakt tegenwoordig dankbaar gebruik van automaatje, is dat bij jullie in de buurt ook? https://www.anwb.nl/lidmaatschap/maatsc ... automaatje

Zij heeft nl ook geen rijbewijs en kon ook een poos niet met het OV en familie heeft ook niet altijd mogelijkheid. Degenen die haar reed, doet het graag en tegenwoordig drinken ze vaak ook nog samen koffie.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3470169
Kim_S schreef:Wat fantastisch om te lezen dat je vervoer hebt! Er zijn echt nog lieve mensen op de wereld :-*
Inderdaad, maar deze is uniek en kennen we allemaal. Afbeelding

Ja, automaatje is hier ook, dat wordt nu voor Jao geregeld voor alle momenten dat ik hem niet kan rijden. Ik mag dan ook gewoon mee als ik bij de afspraak wil zijn maar niet in staat ben om te rijden. Maar het is natuurlijk beperkt qua vrijwilligers. Maar voor mij kon dat niet geregeld worden. De uitleg ben ik even kwijt maar klonk toen logisch.
Door hannabelgje
#3470172
Charlie Angel schreef:Inderdaad, maar deze is uniek en kennen we allemaal. Afbeelding

Ja, automaatje is hier ook, dat wordt nu voor Jao geregeld voor alle momenten dat ik hem niet kan rijden. Ik mag dan ook gewoon mee als ik bij de afspraak wil zijn maar niet in staat ben om te rijden. Maar het is natuurlijk beperkt qua vrijwilligers. Maar voor mij kon dat niet geregeld worden. De uitleg ben ik even kwijt maar klonk toen logisch.
Heeft ie een baard toevallig?

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3470173
Charlie Angel schreef: zo 07 apr 2024, 22:55 Inderdaad, maar deze is uniek en kennen we allemaal. Afbeelding

Volgens mij weten we allemaal om wie het gaat. :biggrin2: De kerstman is vroeg dit jaar, zullen we maar zeggen. :biggrin2:

Wel fijn dat het zo geregeld kon worden! Wat is BP toch een fijn forum. :)
Door hannabelgje
#3470174
Anne in Zweden schreef: Volgens mij weten we allemaal om wie het gaat. :biggrin2: De kerstman is vroeg dit jaar, zullen we maar zeggen. :biggrin2:

Wel fijn dat het zo geregeld kon worden! Wat is BP toch een fijn forum. :)
Dat is het zeker!

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door