Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3463391
pearlsofpassion schreef:He bah. :-\

Katers kan je toch onder roes castreren?
Maar dan nog is het gewoon vreselijk balen dat er weer wat scheelt. En hartruis dan nog... :(
Een roesje is ook een narcose en dat durven ze niet zonder te weten of en wat er aan de hand is. Volgende week dinsdag krijgt hij een echo.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door zurca
#3463472
Hé wat rot Hanna, daar zat je nou niet op te wachten... Hopelijk iets onschuldigs!
Sterkte alvast voor dinsdag.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3463504
Ach Sonja, wat een ellende!!!!! Jeetje. Ik hoop dat je ondertussen iets meer duidelijkheid hebt en de afspraak naar voren is gehaald. December, ze zijn niet wijs!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3463519
Ik heb een infectie in mijn mond. Maandag naar de huisarts geweest, moest vanzelf over gaan. Inmiddels kan ik niet meer eten van de pijn, dus maar weer terug. Is het een schimmel en dat gaat dus niet vanzelf over. Bedankt he! Nu middeltjes mee gekregen. En pijnstillende gel zodat ik wat kan eten.
Door frodo quin
#3463539
@ Karla: beterschap. Stom als ze van in het begin niet de juiste diagnose stellen, maar hopelijk ben je nu snel genezen.

@ Hanna: ik duim dat het niets erg is. Een stent ruis blijkt wel vaak voor te komen en dat is onschuldig en verdwijnt normaal ook weer. Wolf had ook een ruis bij castratie. Zijn operatie is wel gewoon doorgegaan. Gezien zijn ruis erger werd tijdens narcose vermoede de Da een lekkende hartklep en dat bleek later uit echo ook te kloppen. Gelukkig niet al te erg en hij zou een vrij goede levensverwachting moeten hebben. Dus ook als er wel wat is is het niet perse heel erg.
Door hannabelgje
#3463546
Zoë heeft vandaag buikpijn. Arm ding. Het rommelt flink daarbinnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3463549
hannabelgje schreef:Zoë heeft vandaag buikpijn. Arm ding. Het rommelt flink daarbinnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Altijd zo sneu om te horen en zien, ik weet het nog zo goed van Charlie. Een knuffel voor de arme Zoë, hopelijk wordt de buik snel weer rustig.
Door MillyMol
#3464181
Er is een kipje weg. 😥
Één van de twee witte is sinds twee dagen weg. Overal gezocht, maar nergens te vinden. Waarschijnlijk is een roofvogel de boosdoener.

Baal er zo van! 😢😕
Door hannabelgje
#3464182
MillyMol schreef:Er is een kipje weg. Afbeelding
Één van de twee witte is sinds twee dagen weg. Overal gezocht, maar nergens te vinden. Waarschijnlijk is een roofvogel de boosdoener.

Baal er zo van! AfbeeldingAfbeelding
Getver dat is echt verdrietig.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3464184
MillyMol schreef: di 17 okt 2023, 14:01 Er is een kipje weg. 😥
Één van de twee witte is sinds twee dagen weg. Overal gezocht, maar nergens te vinden. Waarschijnlijk is een roofvogel de boosdoener.

Baal er zo van! 😢😕
Dat is de ellende met vrij rondlopende kippen, inderdaad. Dat zulke dingen kunnen gebeuren. Echt heel sneu. :( Heb je ook nergens veren gevonden?
Door MillyMol
#3464192
Anne in Zweden schreef: di 17 okt 2023, 15:08 Dat is de ellende met vrij rondlopende kippen, inderdaad. Dat zulke dingen kunnen gebeuren. Echt heel sneu. :( Heb je ook nergens veren gevonden?
Ik vind momenteel overal veren: ze zijn volop in hun tweede wissel. Ik heb het hele “ landgoed” doorzocht en ook op dat van de buren gezocht: 1 hectare in totaal. Geroepen, geschud met het bakje meelwormen: niks. Echt rottig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door