Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3470177
Gisteravond was er weer een kat foetsie. Duurde een hele poos voor we het in de gaten hadden. Gelukkig is hij weer terecht. Hij is mijn beste vriendje en ik kan hem zo niet missen. Dan betaal je bizar veel geld om je tuin katproof te maken en toch lukt het ze steeds om eruit te komen. Hoe precies weten we niet. Voor de zekerheid gaan we in elk geval onze hangstoel herplaatsen. Op deze manier haal ik mijn pensioen niet pfff.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door - pien -
#3470178
Anne in Zweden schreef: ma 08 apr 2024, 02:19 Volgens mij weten we allemaal om wie het gaat. :biggrin2: De kerstman is vroeg dit jaar, zullen we maar zeggen. :biggrin2:

Wel fijn dat het zo geregeld kon worden! Wat is BP toch een fijn forum. :)
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden ;D
Wat fijn :)

Balen Hanna! Wat een spook is het toch om je zo ongerust te maken :-\
Gelukkig is hij er weer!
Door hannabelgje
#3470183
- pien - schreef: Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden ;D
Wat fijn :)

Balen Hanna! Wat een spook is het toch om je zo ongerust te maken :-\
Gelukkig is hij er weer!
Zijn bijnaam is ook wit spook. Dus tja.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door baileys
#3470200
Anne in Zweden schreef: ma 08 apr 2024, 02:19 Volgens mij weten we allemaal om wie het gaat. :biggrin2: De kerstman is vroeg dit jaar, zullen we maar zeggen. :biggrin2:

Wel fijn dat het zo geregeld kon worden! Wat is BP toch een fijn forum. :)
Daar krijg je het toch helemaal warm van vanbinnen ❤️
Door hannabelgje
#3470203
En Bento de kat is deze morgen weer verdwenen uit de tuin. Geen idee hoe hij het dus doet. Blijkbaar niet via de hangstoel dan. Of hij heeft meerdere mogelijkheden. De poort maar weer open gezet in de hoop dat hij terug naar huis komt.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door MillyMol
#3470241
Ik kom begin mei een paar dagen naar NL. Normaal is dat een fijne tijd met allemaal afspraken, maar nu kom ik om afscheid te nemen van een heel goede vriendin. :'( :'(

Na vijf jaar battelen met longkanker werd vorige maand duidelijk dat er geen behandelopties meer waren. Toen ik haar eergisteren sprak huilde ze voor het eerst sinds haar diagnose: ze gaat veel sneller achteruit dan ze verwerken kan. Ze is moe, heeft slikklachten, is snel kortademig en kan nu al niet meer haar slaapkamer op de etage bereiken.

Ik hoop dat we nog een goed gesprek kunnen hebben en goed afscheid kunnen nemen. :-\
Door hannabelgje
#3470243
dinky89 schreef:Is jouw Houdini Bento weer veilig thuis hanna?
Nee helaas niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door frodo quin
#3470244
Veel sterkte Milly Molly! Heftig om zoiets mee te maken. Zelf of bij een dierbare.

Oei Hannah, hopelijk is hij snel ongedeerd terecht! Echt rot dat je geen idee hebt hoe hij het flikt.
Door Siberienne
#3470249
MillyMol schreef: di 09 apr 2024, 16:09 Ik kom begin mei een paar dagen naar NL. Normaal is dat een fijne tijd met allemaal afspraken, maar nu kom ik om afscheid te nemen van een heel goede vriendin. :'( :'(

Na vijf jaar battelen met longkanker werd vorige maand duidelijk dat er geen behandelopties meer waren. Toen ik haar eergisteren sprak huilde ze voor het eerst sinds haar diagnose: ze gaat veel sneller achteruit dan ze verwerken kan. Ze is moe, heeft slikklachten, is snel kortademig en kan nu al niet meer haar slaapkamer op de etage bereiken.

Ik hoop dat we nog een goed gesprek kunnen hebben en goed afscheid kunnen nemen. :-\
Een warme knuffel MillyMol, dit is zwaar 😢
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3470251
hannabelgje schreef: di 09 apr 2024, 16:53 Nee helaas niet.
Ik duim heel hard dat hij snel weer thuis komt. Zenuwslopend voor jullie dat hij nog steeds weg is :-\

@Millymol: Ik duim voor jou dat je inderdaad nog een fijn moment kan hebben met je vriendin.
Door Anne in Zweden
#3470253
Ik hoop ook dat je nog een paar mooie momenten met je vriendin mag meemaken, Milly. Heel veel sterkte de komende tijd.

@Hanna: wat een zorgen, dat Bento nog niet is opgedoken. Ik ga hard duimen dat hij straks vrolijk komt binnenwandelen en tevreden een dutje gaat doen. En dat jullie in de tussentijd de plek vinden waar hij weet te ontsnappen. :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door