Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3467607
pearlsofpassion schreef:Ik erger me dood aan mensen die met een hondje aan de lijn met hun hoofd in hun gsm lopen.
Echt, hoe verwijderd van de realiteit kan je worden. Wat ben je dan eigenlijk aan het doen?
Ik doe dat express. Ik speel pokemon go tijdens het uitlaten. Zoë loopt zo langzaam dat ze achteruit in de tijd gaat. Om te zorgen dat ik niet ongeduldig word ga ik dan pokemon vangen. Dan kan zij op haar eigen tempo lopen en snuffelen. Wel houd ik mijn omgeving en Zoë in de gaten.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3467611
Ik heb het niet over mensen wiens hond dan de tijd krijgt om te snuffelen. ::) ;)
Om te poepen zullen ze eerst al eens goed in de lijn moeten gaan hangen, verwacht ik.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3467623
"Ja maar... mijn hond bijt niet hoor".... Ik: "Ja, maar de mijne wel!"

Dit was meestal genoeg...
Door Tanna
#3467624
Ronald schreef: wo 31 jan 2024, 15:14 "Ja maar... mijn hond bijt niet hoor".... Ik: "Ja, maar de mijne wel!"

Dit was meestal genoeg...
Toen ik nog in Rotterdam woonde riep ik weleens : "Pas op hoor, ze heeft een besmettelijke ziekte!" ;D
Door Siberienne
#3467629
Ronald schreef: wo 31 jan 2024, 15:14 "Ja maar... mijn hond bijt niet hoor".... Ik: "Ja, maar de mijne wel!"

Dit was meestal genoeg...
Ik heb weleens tegen mensen met een klein hondje gezegd ‘als je nog een levende hond mee naar huis wil nemen zou ik opschieten’ - ze kregen ineens haast.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3467640
Oh hier loopt wel eens iemand uit de werk met zijn levensgevaarlijke ( ook naar mensen) mega grote kaukasische herder of aanverwand ras. Serieus als mens heb ik al gezien dat je daar bang voor moet zijn een onverwachte beweging in de buurt. En die man loopt ook doodleuk met zijn mobiel of te bellen of erna te staren en je ziet die hind al focussen . En als het te laat is ziet ie het pas en houdt het onder controle met een rotschop op het dier......
Goed moets ik ook ff kwijt in deze ;D
En ik blijf zeggen dit sport rassen moet je niet als huishond nemen, dat slaat nergens op, dat zijn ze niet.

( dus Hanna dat is iets heel anders als jij met Zoe)

En Zino lenen? dan nemen mensen je wel serieus als je zegt honden bij je houden :biggrin2:

Maar goed laatst een keer 3 grommende losse honden bij hem gehad ( eigenaren kregen ze niet teruggeroepen....) en die het saampjes ook waagden ervoor te gaan en hij was toen aangelijnd. Dat was eh spannend :o heb ook hard gebruld hoor. Helpt wel tegen honden over het algemeen, op zo'n hond inlopen ook. ( behalve die kaukaas van hierboven dan lig je in het zkh) Nou goed een van de eigenaren is me achterna gekomen ( zonder honden) daarna en heeft excuses aangeboden.
Siberienne schreef: Ik heb weleens tegen mensen met een klein hondje gezegd ‘als je nog een levende hond mee naar huis wil nemen zou ik opschieten’ - ze kregen ineens haast.
Dat werkt idd wel snel zoiets ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3467641
pike schreef: wo 31 jan 2024, 19:02IMG_1320.jpeg
;D ;D
Daar gaan we met lemmy denk ik voor op moeten passen. ( gelukkig verliest ie zijn spikkels dan noet) Tot nu toe krijgen we hem goed langs de andere hondjes geloosd, maar eigenlijk vind ie alles leuk. Maar nu maar vast gewenning creëren.
Gebruikersavatar
Door baileys
#3467650
Laats met een vriendin, die heeft 3 bc's waarvan 1 niet aardig naar andere honden. We lopen in een losloop gebied en zien een andere hond aankomen. Vriendin duikt het bos in met haar honden. 2 gaan en blijven op commando lay down en nummer 3 zit aan de lijn.
Meneer van de hond loopt langs, zijn hond richting de 3 die dus het bos ingedoken zijn, en roept ja maar het is hier losloop
Ok zegt mijn vriendin, dan laat ik deze ook los,maar niet zeiken als hij naar de da moet.
Serieus, wat denk je dan tot ze daar aan het doen is, verstoppertje ofzo
Door rosmin
#3467653
ik kan nog steeds geen puf vinden om de spullen van Roxy verder op te ruimen…..vond van mezelf dat het nu na >4 maanden een keertje “moest”,maar het lukt nog niet :-\
Door hannabelgje
#3467656
rosmin schreef:ik kan nog steeds geen puf vinden om de spullen van Roxy verder op te ruimen…..vond van mezelf dat het nu na >4 maanden een keertje “moest”,maar het lukt nog niet :-\
Dat is toch helemaal niet erg. Daar staat geen tijd op. Dikke knuffel.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door smulpaap
#3467658
rosmin schreef: do 01 feb 2024, 15:18 ik kan nog steeds geen puf vinden om de spullen van Roxy verder op te ruimen…..vond van mezelf dat het nu na >4 maanden een keertje “moest”,maar het lukt nog niet :-\
Wat niet gaat , dat gaat niet . En niets moet hoor :-*
Door Tanna
#3467659
rosmin schreef: do 01 feb 2024, 15:18 ik kan nog steeds geen puf vinden om de spullen van Roxy verder op te ruimen…..vond van mezelf dat het nu na >4 maanden een keertje “moest”,maar het lukt nog niet :-\
Rustig aan, dat komt wel een keer. Of niet en dan is het ook goed.

Ik heb nog een stuiterballetje en slipkettinkje van de hond uit mijn kinder- en tienerjaren. Hij is toen ik 17 was ingeslapen en ik ben nu 65........waarschijnlijk erft iemand die spulletjes van me ;) .
Door Siberienne
#3467662
rosmin schreef: do 01 feb 2024, 15:18 ik kan nog steeds geen puf vinden om de spullen van Roxy verder op te ruimen…..vond van mezelf dat het nu na >4 maanden een keertje “moest”,maar het lukt nog niet :-\
*knuffel*
En niet doen als het niet goed voelt. Niks hoeft hierin
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door