Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3464728
Wat ontzettend verdrietig Sonja. Weten dat je je kind achter gaat moeten laten lijkt me het zwaarste wat er is. Heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie toch nog lang van elkaar kunnen genieten op een voor jou comfortabele manier.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door - pien -
#3464730
Kaela schreef: wo 08 nov 2023, 05:55 Oh Sonja. Wat een ontzettend moeilijk en verdrietig proces. Voor jezelf, voor je man en als moeder naar je zoon toe.

Een lieve vriendin van ons zit in hetzelfde schuitje, nog een fase verder. Nog een paar dagen en dan gaat er euthanasie plaatsvinden. Ik ben er zo verdrietig van en ik kan ook niet geplaatst krijgen dat ze weet wanneer ze zal gaan sterven.

Woorden schieten zo ongelooflijk te kort, maar Sonja, ik ben wel blij dat je dit met ons deelt. Ik hoop dat je steun aan ons hebt. Of toch soms een beetje afleiding. Ik heb bewondering voor hoe je hier mee omgaat. Ook al zien we alleen wat je schrijft, ik vind het heel mooi en dapper dat je dat doet.
Ik sluit me helemaal aan bij wat Karin zegt.
Dankjewel dat je dit met ons deelt :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3464732
Ik kan mij zo indenken dat het inderdaad heel confronterend is wanneer 'het einde komt ooit' ineens concreter dichterbij komt.
Ik hoop enorm dat ze vanuit de pijnpoli nog wat kunnen doen met de medicatie zodat de pijn draaglijker wordt en jij weer naar huis kan naar je gezin :-*
Gebruikersavatar
Door kiara
#3464734
Poeh wat ik nu lees heb er geen woorden voor wat vreselijk voor jou je man en je kind .
Ik kan jou/ jullie alleen maar heel veel sterkte wensen :-*
Door ellenned
#3464735
Jeetje Sonja, ik ben een meelezer en geen meeschrijver. Ik lees altijd jouw berichten en lees hoe het leven vaak zo ruk is voor je maar jouw positiviteit en liefde voor je gezin spreekt uit alles. Ik hoop dat jullie nog een lange mooie tijd gegeven is.
Door Tibbies
#3464736
Wat een ontzettend vervelend bericht.
Ik hoop dat ze je genoeg pijnstilling kunnen geven om nog een tijd naar huis te kunnen. Heel veel sterkte.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3464746
Bedankt voor het medeleven allemaal! :-*
Kaela schreef: wo 08 nov 2023, 05:55 Oh Sonja. Wat een ontzettend moeilijk en verdrietig proces. Voor jezelf, voor je man en als moeder naar je zoon toe.

Een lieve vriendin van ons zit in hetzelfde schuitje, nog een fase verder. Nog een paar dagen en dan gaat er euthanasie plaatsvinden. Ik ben er zo verdrietig van en ik kan ook niet geplaatst krijgen dat ze weet wanneer ze zal gaan sterven.

Woorden schieten zo ongelooflijk te kort, maar Sonja, ik ben wel blij dat je dit met ons deelt. Ik hoop dat je steun aan ons hebt. Of toch soms een beetje afleiding. Ik heb bewondering voor hoe je hier mee omgaat. Ook al zien we alleen wat je schrijft, ik vind het heel mooi en dapper dat je dat doet.
Ik vind het ook gewoon prettig om het op te schrijven. Dat helpt mij om het een en ander ook in mijn eigen hoofd op een rijtje te zetten.
Ik wens jou, en natuurlijk ook jouw vriendin en haar naasten, veel sterkte met het afscheid en de tijd die daarop gaat volgen.
Door eelke
#3464748
@Sonja, man, wat is het leven oneerlijk. Ik ben er oprecht boos over >:( maar dat schijnt niet te helpen. Dus dan maar alle liefs jullie kant op.

@Karin, voor jou ook veel sterkte!
Door Anne in Zweden
#3464750
O, wat hard om te horen en te beseffen, Sonja. En zo oneerlijk inderdaad. Ik hoop dat jullie ondanks alles nog onverwacht veel tijd samen gegund zal zijn, met zo min mogelijk pijn. Al lijk jij me iemand die die pijn voor lief neemt, om maar zo lang mogelijk bij je gezin te mogen zijn.
Heel veel sterkte gewenst, zowel met de lichamelijke als de emotionele belasting.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3464757
eelke schreef: wo 08 nov 2023, 13:58 @Sonja, man, wat is het leven oneerlijk. Ik ben er oprecht boos over >:( maar dat schijnt niet te helpen. Dus dan maar alle liefs jullie kant op.

@Karin, voor jou ook veel sterkte!
Dit. Dikke knuffel Sonja :-*
En voor Karin ook :-*
Door Anne in Zweden
#3464758
Kaela schreef: wo 08 nov 2023, 05:55 Oh Sonja. Wat een ontzettend moeilijk en verdrietig proces. Voor jezelf, voor je man en als moeder naar je zoon toe.

Een lieve vriendin van ons zit in hetzelfde schuitje, nog een fase verder. Nog een paar dagen en dan gaat er euthanasie plaatsvinden. Ik ben er zo verdrietig van en ik kan ook niet geplaatst krijgen dat ze weet wanneer ze zal gaan sterven.

Jij en jullie ook heel veel sterkte gewenst. Een rare gedachte inderdaad, dat iemand weet wanneer het einde komt. Dat zit er bij de mens zó diep in, denk ik, dat je dat niet weet. Maar het is goed dat die mogelijkheid bestaat als het leven echt uitzichtloos is geworden.
Zware kost. Veel kracht, begrip en liefde voor jullie allemaal.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3464763
Het is niet voor te stellen hoe het moet zijn om zoiets te weten, Sonja. Wat Karin zegt: ik hoop dat wat je hier allemaal schrijft en met ons deelt je verlichting brengt in je hoofd. Ook ik leef met jullie mee.

Heel veel sterkte voor jou en het thuisfront. En een virtuele knuffel.
Door frodo quin
#3464768
Veel sterkte Sonja!
Ik hoop dat jullie nog een mooie tijd samen hebben met veel minder pijn dan je de laatste tijd had.
Door Siberienne
#3464785
Heel veel sterkte met alles Sonja, ik hoop dat je nog wat respijt krijgt - en hulp, en verder weet ik niet wat te zeggen.
Door zurca
#3464795
Sonja, ik lees je bericht en wil reageren....maar ik weet eigenlijk helemaal niet hoe te reageren, wat te schrijven.
Je hebt er helemaal niets aan maar ik denk aan je, hoop zo voor jou en je gezin dat jullie nog tijd samen gegund is. :-* :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door