Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3462403
Anne in Zweden schreef: do 24 aug 2023, 02:25 Sonja, hoe gaat het met jou inmiddels?
Het gaat op de nieuwe pijnmedicatie beter. Ik kan nu weer goed slapen en ik kan zelfs zitten. Maar zodra ik ga lopen krijg ik wel weer pijn in mijn linkerbeen.
Door Anne in Zweden
#3462417
Sonja schreef: vr 25 aug 2023, 00:35 Het gaat op de nieuwe pijnmedicatie beter. Ik kan nu weer goed slapen en ik kan zelfs zitten. Maar zodra ik ga lopen krijg ik wel weer pijn in mijn linkerbeen.
Wat fijn dat je in elk geval goed kunt slapen; dat geeft je hopelijk ook meer energie overdag. Slaapgebrek is zooo slopend. Is de pijn bij het lopen in elk geval vol te houden, of merk je daar helemaal geen verbetering met de nieuwe medicatie?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3462427
Anne in Zweden schreef: vr 25 aug 2023, 14:06 Wat fijn dat je in elk geval goed kunt slapen; dat geeft je hopelijk ook meer energie overdag. Slaapgebrek is zooo slopend. Is de pijn bij het lopen in elk geval vol te houden, of merk je daar helemaal geen verbetering met de nieuwe medicatie?
Nee, dat is niet vol te houden. Voor nu betekent het gewoon hele kleine stukjes lopen en dan maar weer gaan zitten of liggen om de pijn weg te laten trekken.
Door yazzie
#3462453
Jee Sonja... wat erg! :'( Gewoon vreselijk als je vanwege zoveel pijn niet kan lopen. Lijkt me enorm frustrerend. Heel veel sterkte en dat er toch iets kan worden bedacht zodat je ook weer beter kan lopen. :-*
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3462456
Ik heb morgenochtend een belafspraak met de pijnpoli en woensdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis bij de neuroloog. Maar even kijken wat dat gaat opleveren.
Door Anne in Zweden
#3462488
Sonja schreef: zo 27 aug 2023, 18:59 Ik heb morgenochtend een belafspraak met de pijnpoli en woensdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis bij de neuroloog. Maar even kijken wat dat gaat opleveren.
Ik hoop van harte dat ze iets voor je kunnen betekenen daar! :-*
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3462489
Anne in Zweden schreef: ma 28 aug 2023, 18:57 Ik hoop van harte dat ze iets voor je kunnen betekenen daar! :-*

Nou, ik had vandaag dus een belafspraak met de pijnpoli, maar ik ben niet gebeld. :-X
Dus morgen maar zelf bellen. :-\
Door Tanna
#3462498
Sonja schreef: ma 28 aug 2023, 19:39 Nou, ik had vandaag dus een belafspraak met de pijnpoli, maar ik ben niet gebeld. :-X
Dus morgen maar zelf bellen. :-\
Wat vervelend is dat nou weer.
Door - pien -
#3462501
Sonja schreef: ma 28 aug 2023, 19:39 Nou, ik had vandaag dus een belafspraak met de pijnpoli, maar ik ben niet gebeld. :-X
Dus morgen maar zelf bellen. :-\
Echt hè, wat knudde weer :-\ :-*
Door Anne in Zweden
#3462502
Sonja schreef: ma 28 aug 2023, 19:39 Nou, ik had vandaag dus een belafspraak met de pijnpoli, maar ik ben niet gebeld. :-X
Dus morgen maar zelf bellen. :-\
Ze doen weer hard hun best daar om het leven wat makkelijker te maken voor je... :-X
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3462507
Ik heb vanochtend eerst de belafspraak met de uroloog afgewacht en daarna heb ik de pijnpoli gebeld. De dame die ik aan de lijn kreeg zag dat ik gisteren een afspraak had staan, maar dat ik niet gebeld was. Ze kon me geen reden vertellen, maar ze heeft wel een nieuwe afspraak ingepland. Op 11 september. Was de eerste mogelijkheid. :-X
Door eelke
#3462510
Sonja schreef: di 29 aug 2023, 17:23 Ik heb vanochtend eerst de belafspraak met de uroloog afgewacht en daarna heb ik de pijnpoli gebeld. De dame die ik aan de lijn kreeg zag dat ik gisteren een afspraak had staan, maar dat ik niet gebeld was. Ze kon me geen reden vertellen, maar ze heeft wel een nieuwe afspraak ingepland. Op 11 september. Was de eerste mogelijkheid. :-X
Ja daar zakt je broek van af :-X en dan doet het ook nog zeer om hem weer op te trekken >:( :-X :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door