Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3460677
:'( Angelique toch....

Ik hoop dat je huisarts iets weet te verzinnen!
(Mijn aanbod staat nog steeds, mocht je apotheek of huisarts weten hoe dat te regelen is dan help ik je graag)
Laatst gewijzigd door zurca op di 13 jun 2023, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3460678
:'( :'( :'(

Onvoorstelbaar dit. Wat is dit kwalitatief uitermate teleurstellend...

Heel veel sterkte, leave...
Door Siberienne
#3460682
De eigenaar van de kliniek waar mijn meneer werkt heeft zelfmoord gepleegd. Vrijdag gezellig feest gehad met de hele club en zondag pleegt hij zelfmoord.

Getrouwd, twee kinderen waar hij super trots op was, goed lopend bedrijf. Het is gewoon niet te vatten.

.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3460691
Charlie Angel schreef:Ik kreeg doodleuk telefoon van de apotheek. Mijn fentanyl pleisters zijn weer niet leverbaar meer. Landelijk niet en dit gaat zeker tot januari volgend jaar duren. Ik weet het nu echt gewoon even niet meer. Afbeelding
Ja zegt die mevrouw ik kan er ook niets aan doen. ik werd niet eens boos ofzo, ik zei alleen dat ik het dan nu niet meer weet.
Dus zojuist ook naar de huisarts assistente gebeld. Ze gaat dit aan de huisarts voorleggen, dus morgenmiddag moet ik bellen. Ik heb gezegd dat zowel ik al mijn lichaam niet weer een herhaling van vorige keer aankan.
Ik ben op.
Wat een ellende zeg!!!!! Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen. :bigarmhug:

Siberienne schreef: Getrouwd, twee kinderen waar hij super trots op was, goed lopend bedrijf. Het is gewoon niet te vatten.
.
Ach wat een verdrietig besluit heeft die man genomen. Verschrikkelijk. Sterkte voor je meneer.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3460693

Siberienne schreef:De eigenaar van de kliniek waar mijn meneer werkt heeft zelfmoord gepleegd. Vrijdag gezellig feest gehad met de hele club en zondag pleegt hij zelfmoord.

Getrouwd, twee kinderen waar hij super trots op was, goed lopend bedrijf. Het is gewoon niet te vatten.

.
Sorry, ik had je bericht niet gezien. Wat een vreselijk zware en verdrietige beslissing zeg. En wat afschuwelijk voor zijn gezin en alle nabestaanden. Afschuwelijk verdrietig en zo niet te vatten, onbegrijpelijk.
Heel veel sterkte gewenst voor zijn gezin, maar ook voor jullie.
Door MillyMol
#3460695
Jeetje Sib, wat een afschuwelijk bericht!
Wat in- en intriest dat die man geen andere uitweg zag dan dit. Ik heb heel erg te doen met zijn nabestaanden en ook met je lief, die zal zeker ook geschrokken zijn.

En dan heb ik het nog niet over de eventuele consequenties rondom de kliniek. Is het voortbestaan daarvan nu ook onzeker geworden?

:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3460699
Charlie Angel schreef: di 13 jun 2023, 17:18 Ik kreeg doodleuk telefoon van de apotheek. Mijn fentanyl pleisters zijn weer niet leverbaar meer. Landelijk niet en dit gaat zeker tot januari volgend jaar duren. Ik weet het nu echt gewoon even niet meer. Afbeelding
Ja zegt die mevrouw ik kan er ook niets aan doen. ik werd niet eens boos ofzo, ik zei alleen dat ik het dan nu niet meer weet.
Dus zojuist ook naar de huisarts assistente gebeld. Ze gaat dit aan de huisarts voorleggen, dus morgenmiddag moet ik bellen. Ik heb gezegd dat zowel ik al mijn lichaam niet weer een herhaling van vorige keer aankan.
Ik ben op.
Niet weer! :'(
Echt balen dit. Ik begreep de vorige keer dat het om een bepaald merk ging toch? Omdat een ander merk bij jou niet lekker werkte?
Ik heb over mijn pleisters nog niets gehoord, maar misschien is dat wel een ander merk dan het jouwe. :-\
Siberienne schreef: di 13 jun 2023, 17:55 De eigenaar van de kliniek waar mijn meneer werkt heeft zelfmoord gepleegd. Vrijdag gezellig feest gehad met de hele club en zondag pleegt hij zelfmoord.

Getrouwd, twee kinderen waar hij super trots op was, goed lopend bedrijf. Het is gewoon niet te vatten.

.
Nee, ik kan me voorstellen dat dit niet te bevatten is. Sterkte! :'(
Door Siberienne
#3460700
MillyMol schreef: di 13 jun 2023, 21:58 Jeetje Sib, wat een afschuwelijk bericht!
Wat in- en intriest dat die man geen andere uitweg zag dan dit. Ik heb heel erg te doen met zijn nabestaanden en ook met je lief, die zal zeker ook geschrokken zijn.

En dan heb ik het nog niet over de eventuele consequenties rondom de kliniek. Is het voortbestaan daarvan nu ook onzeker geworden?

:bigarmhug:
Ja dat is nu onzeker. Hij was enige eigenaar en ook echt boegbeeld. Valt nu ook een gat, niemand weet hoe nu verder. Voor mijn meneer is dat naar, die onzekerheid, maar wij hebben mijn inkomen en redden ons daarmee. Voor een aantal jonge fysio’s die ook geld van de kliniek geleend hebben om een speciale praktijk op te zetten, is de onzekerheid erger.

Het is meer dat mijn meneer degene die hem op weg geholpen heeft nu ineens mist. En gewoon het waarom niet snapt.

Dank voor alle knuffels!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3460777
Sonja schreef: di 13 jun 2023, 22:09 Niet weer! :'(
Echt balen dit. Ik begreep de vorige keer dat het om een bepaald merk ging toch? Omdat een ander merk bij jou niet lekker werkte?
Ik heb over mijn pleisters nog niets gehoord, maar misschien is dat wel een ander merk dan het jouwe. :-\



Nee, ik kan me voorstellen dat dit niet te bevatten is. Sterkte! :'(
Klopt het gaat bij mij om het merk Mylan, de rest blijft of niet plakken of helpt niet tegen de pijn. Ik gok dat jij een ander merk hebt, want Mylan wordt niet als eerste gegeven kijkend naar de verzekering.

Ik heb gisteren en vandaag een goed gesprek met de huisarts gehad, gelukkig probeert zij echt goed mee te denken. We hebben besloten wat nu het nieuwe middel wordt, deze moet langzaam opgebouwd worden want deze kan stapelen. Laat mijn schildklier nu ook juist stapelen, dus rustig aan. En hopen dat ik die zware spier spasmes waarmee ik mijn knie uit de kom schopte nu niet ga krijgen. Op dit middel is de kans het kleinst. Maar ik vind het wel heftig.
De huisarts gaat mij nu wekelijks bellen om te checken hoe het gaat en om zo de dosis rustig aan te passen.
Ik ben erg angstig dat die spasmes toch komen, maar ben wel heel blij met mijn huisarts. Ben dankbaar dat ik ondanks dat ik buiten haar district zit toch weer bij haar terecht kon toen ik hier kwam wonen.
Zij heeft ook wel gezegd dat ik nu echt goed moet gaan zitten met de dosis, ik zit altijd te laag omdat ik zo min mogelijk zooi wil, maar mijn lichaam is uitgeput, daarnaast depressief, dus het moet nu helaas goed.

Siberienne, hoe gaat het met je man? En met jou, want dit is en blijft heel heftig. Emotioneel en de onzekerheid die het voor je man en iedereen daar omheen geeft qua bedrijf.
Nogmaals veel sterkte jullie. :-*
Door Siberienne
#3460786
Lief dat je er naar vraagt, we zijn allebei hondsmoe, maar het gaat verder wel. Leven gaat door voor ons, proberen ook afleiding te zoeken,.

Jij ook sterkte met de medicate ellende! Vreselijk hoor dit gedoe, hoop dat het nieuwe medicament gaat werken voor je
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3460787

Siberienne schreef:Lief dat je er naar vraagt, we zijn allebei hondsmoe, maar het gaat verder wel. Leven gaat door voor ons, proberen ook afleiding te zoeken,.

Jij ook sterkte met de medicate ellende! Vreselijk hoor dit gedoe, hoop dat het nieuwe medicament gaat werken voor je
Ja dat snap ik. Afleiding zoeken is altijd goed. Leven gaat ook door voor jullie, zo hoort het ook. Maar het hakt er toch in en het kan voor je man ook nog gevolgen hebben al is dat voor later zorg.
Zoek maar veel afleiding, een dikke knuffel voor jullie. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3460790
Charlie Angel schreef: do 15 jun 2023, 17:41 Klopt het gaat bij mij om het merk Mylan, de rest blijft of niet plakken of helpt niet tegen de pijn. Ik gok dat jij een ander merk hebt, want Mylan wordt niet als eerste gegeven kijkend naar de verzekering.

Ik heb gisteren en vandaag een goed gesprek met de huisarts gehad, gelukkig probeert zij echt goed mee te denken. We hebben besloten wat nu het nieuwe middel wordt, deze moet langzaam opgebouwd worden want deze kan stapelen. Laat mijn schildklier nu ook juist stapelen, dus rustig aan. En hopen dat ik die zware spier spasmes waarmee ik mijn knie uit de kom schopte nu niet ga krijgen. Op dit middel is de kans het kleinst. Maar ik vind het wel heftig.
De huisarts gaat mij nu wekelijks bellen om te checken hoe het gaat en om zo de dosis rustig aan te passen.
Ik ben erg angstig dat die spasmes toch komen, maar ben wel heel blij met mijn huisarts. Ben dankbaar dat ik ondanks dat ik buiten haar district zit toch weer bij haar terecht kon toen ik hier kwam wonen.
Zij heeft ook wel gezegd dat ik nu echt goed moet gaan zitten met de dosis, ik zit altijd te laag omdat ik zo min mogelijk zooi wil, maar mijn lichaam is uitgeput, daarnaast depressief, dus het moet nu helaas goed.

Siberienne, hoe gaat het met je man? En met jou, want dit is en blijft heel heftig. Emotioneel en de onzekerheid die het voor je man en iedereen daar omheen geeft qua bedrijf.
Nogmaals veel sterkte jullie. :-*
Op die van mij staat 1A Pharma Matrix. Zijn vrij kleine, doorzichtige pleistertjes. Ik plak er 2 van 12 mg. Die blijven redelijk plakken, al gaan na een dag of 2 de randjes wel een beetje wijken.

Ik hoop echt dat dit medicatieplan goed gaat werken voor jou. Wel heel fijn dat je huisarts goed meedenkt.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3460797
Wat een nare berichten allemaal weer...

Heel veel sterkte voor iedereen. En een :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door