Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3456519
Kaela schreef:Puppie heeft kennelhoest. Correctie ik bedoel kind heeft pseudo kroep. Klinkt hetzelfde en het is heel zielig.
Ach dat is ook echt heel zielig. Beterschap voor haar. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3456520
Oh ja, das niet leuk.
Laurens heeft dat ook gehad als baby.
Het klinkt wel erger dan het is, als dat een troost mag wezen.

Beterschap!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3456523
pearlsofpassion schreef: ma 06 feb 2023, 07:27 Oh ja, das niet leuk.
Laurens heeft dat ook gehad als baby.
Het klinkt wel erger dan het is, als dat een troost mag wezen.

Beterschap!
Ja klopt. Is maar goed ook, want het klinkt wel echt heel dramatisch.

Ze is inmiddels weer goed opgeknapt. Nog wel snipverkouden en daar ziekjes van. Maar dat is wel te doen voor ons alle drie. Dank voor alle beterschapswensen :-*
Door MillyMol
#3456553
Sterkte met je kleine Kaela!

Ik ben na twee dagen ook weer in de lucht: niet ziek, maar zware en zeldzame storm gehad hier. Stroom lag eruit, internet ook en veel schade in de omgeving aan daken en huizen door omgevallen bomen, electriciteitspalen en GSM-masten. Voor mijn huis is een kersenboom omgewaaid. Gelukkig stond de wind goed, dus geen schade.

Bij ons viel de stroomuitval mee qua duur, maar een dorp verderop hebben ze 36 uur zonder gezeten.

Het internet is nog steeds traag en valt soms weg, maar we zijn weer bereikbaar.
Door hannabelgje
#3456554
Sterkte met de kleine meid Karin. Ik hoop dat ze vlug weer opgeknapt is.
Hier is de tv ermee opgehouden. Over een maand kunnen we een nieuwe kopen. Ff geduld dus nog. Tijdelijk mijn oude maar ff neergezet. We hebben geen tv kastje maar alles alleen digitaal dus nu moet alles via de chromecast. We doen nu maar gewoon een spelletje skipbo ofiets saampjes. Is ook gezellig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3456684
Mijn bril gleed steeds van mijn neus. Gisteren naar de opticien geweest om 'm bij te laten stellen. Gisteravond pijn aan mijn linkeroor. Dus vandaag maar weer terug. Opnieuw wat aan geklooid. Nu heb ik nog meer pijn aan mijn linkeroor én zakt hij weer van mijn neus. ::) :-X
Door Siberienne
#3456685
Rare klaag misschien maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden; ik
wil weer wat goede doelen donaties opstarten. Rond de emigratie alles gestopt, af en toe los wat gedoneerd. Wil ik donateur worden van artsen zonder grenzen, krijg ik bericht dat mijn gekozen bedrag (15 euro per maand) te laag is. Moet minimaal 17,5 zijn. Ik vind dat soort dingen zo irritant. Kijk ik op de NL site, kan het gewoon vanaf 5 euro per maand
Door - pien -
#3456687
Sonja schreef: vr 10 feb 2023, 22:45 Mijn bril gleed steeds van mijn neus. Gisteren naar de opticien geweest om 'm bij te laten stellen. Gisteravond pijn aan mijn linkeroor. Dus vandaag maar weer terug. Opnieuw wat aan geklooid. Nu heb ik nog meer pijn aan mijn linkeroor én zakt hij weer van mijn neus. ::) :-X
Waardeloos hè Sonja >:(
Ik heb dat soms ook. En dan krijg ik te horen 'het blijft een hulpmiddel' ::)
Er bestaan een soort anti-slipvoetjes voor aan je neus-steun, die blijven hopelijk wat beter zitten. Die maken 's zomers een heel verschil bij mij (als ik een natte neus heb ;D ) Of heb je die al?
Door Hanny
#3456690
Praat me niet over zere oren van een bril. Wat een ellende. Ben je weer eens naar de opticien geweest, lijkt de bril redelijk te zitten. Paar uur later zere oren en deuken in je neus. De bril, die ik nu heb is kampioen ellende.
Advies van manlief, koop een andere bril. Ik denk er niet over en Nee, je moet niet zelf aan de bril buigen enz. Ze kunnen de pot op. Bril bij het oorgedeelte warm maken boven stoom en dan voorzichtig iets prutsen. Zal wel niet goed zijn, maar geen zere oren meer. Ik weiger om wekelijks naar de opticien te gaan. Aan die neusdingetjes durf ik niet te prutsen, maar dat zit nu redelijk.
Ik ben tevreden en ja, mijn huid is vet en ja mijn neus is niet goed voor een bril, het zal allemaal wel. Wat een gedoe en gezwets.
Succes met het ongemak,
Hanny
Door rosmin
#3456691
Oja, een afglijdende of niet goed zittende bril ondanks neusvleugels, is zo irritant. Mijn neus is ook niet geschikt voor een bril ;D
Om afglijden iets tegen Te gaan zet ik er , vooral zomers , van die antisliphaakjes op, scheelt ietsiepietsie…
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3456696
Mijn oren staan blijkbaar niet gelijk. Dus als hij op mijn gezicht recht staat en je legt hem op tafel lijkt hij hardstikke scheef. Dat kunnen ze dus niet hebben he. Hij moet op tafel recht liggen, volgens de opticien, dus staat hij maar scheef op m'n hoofd ::)
Ik stel dat ook zelf bij.. Ik ga niet voor gek lopen he... >:(
Afglijden stel ik ook bij. Ik heb graag dat hij stevig staat.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3456698

Siberienne schreef:Rare klaag misschien maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden; ik
wil weer wat goede doelen donaties opstarten. Rond de emigratie alles gestopt, af en toe los wat gedoneerd. Wil ik donateur worden van artsen zonder grenzen, krijg ik bericht dat mijn gekozen bedrag (15 euro per maand) te laag is. Moet minimaal 17,5 zijn. Ik vind dat soort dingen zo irritant. Kijk ik op de NL site, kan het gewoon vanaf 5 euro per maand
Een donatie zou mijns inziens toch qua bedrag zelf bepalend moeten kunnen zijn. € 15,- per maand lijk me toch een mooi bedrag om te kunnen ontvangen elke maand als donatie.
Het is toch mooi dat mensen willen doneren denk ik dan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door