Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3439713
Kaela schreef: do 10 feb 2022, 14:15 Zolang je ze niet op de foto zet en naar iemand toe appt 🤣🤣🤣
mag je dan als groenteman ook geen mooie grote bloemkolen meer aanprijzen of op de foto zetten? :???: #doorslaan :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3439715
Kaela schreef:
Zolang je ze niet op de foto zet en naar iemand toe appt 🤣🤣🤣
dinky89 schreef:
mag je dan als groenteman ook geen mooie grote bloemkolen meer aanprijzen of op de foto zetten? :???: #doorslaan :biggrin2:
;D


het ligt er ook maar aan denk ik:
Afbeelding


VS

Afbeelding

vraag ik me wel af of dit nog mag?: :g: :biggrin2:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Kaio op do 10 feb 2022, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Too
#3439716
:biggrin2:


Zingen dat je bloemkolen hebt is waarschijnlijk een soort vocale pic, beter van niet dus
Door smulpaap
#3440058
Ik kan niet meer op nog neer . Maar ik heb een dier gered
Liep met tut het laatste rondje , en ik zag de oude slechtziende engelse bulldog . Die ik vaker tegen kom , maar dan gelukkig met vader . Deze man zorgt bijna altijd voor de bull . Hond is ooit aangeschaft door zn zoon , maar die kijkt niet meer naar de hond om
Deze keer liep de zoon met de hond . Hij had het druk met zn telefoon, de oude bes liep , en naderde de sloot . Ik gaf een brul naar die gozer , geen reactie :-X en ja hoor , waar ik al voor vreesde werd werkelijkheid . Bull viel voorover in de sloot , het meest slechte scenario . Dus tut heel snel aan een boom vastgebonden en ik de sloot in . Gelukkig had ik wel wat verlichting lantaarnpalen. En gelukkig had de bull een halsband om . Seconden leken uren , maar ik had haar te pakken . Al snakkend naar adem . Hond op de kant , wat ook al niet mee viel . En toen direct bij de achterpoten gepakt , en heen en weer geslingerd. In de hoop dat er water zou komen. Het heldere licht was inmiddels ook gearriveerd. Direct zn pa gebeld om met de auto te komen en daarna de dd da . Hij wilde mij bedanken , excuus aanbieden enz . Ik ben zo goed en zo kwaad als het ging naar huis gelopen . En heb hem gezegd dat ik hier totaal geen behoefte aan had . Ik wilde hem liefst een ferme klap geven . Stoeptegel :-X
De hond is uit het water , en gelukkig niet verdronken. Maar hoe de stakker er onder vandaan komt ? Gelukkig had mn buuf Iboprufen in huis . En anders morgen maar effe naar de huisarts
Gebruikersavatar
Door Ina
#3440060
Zo dan.....takke :o .....dat zal je lijf wel even laten voelen ja als de adrenaline verdwenen is :'(

Bul mag blij zijn dat jij zo alert en doortastend was.....maar die zoon is inderdaad het lichtend voorbeeld van een oetlul >:(

Hopelijk kan je een beetje slapen vannacht en valt het morgen allemaal mee, maar voor vandaag ben jij de held van de dag :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3440061
Zo dan! Wat een oetlul en wat een super actie van jou! Ja, dit zal je ben ik bang flink gaan voelen. Je bent een held. :-*
Ik hoop dat de bulldog hier goed doorheen gaat komen dankzij jouw snelle en adequate reactie.

Sterkte met de pijn. :-*
Gebruikersavatar
Door sam28
#3440072
Ik zag een twitterbericht ergens voorbij komen met de tekst; Ik heb badeendjes gezien met meer IQ.
Die hou ik er in en is ook zeer van toepassing op dit verhaal!!!

Wat een idioot!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3440085
Hier zie ik ook zoveel mensen die hun hond los laten lopen en zelf constant met hun telefoon bezig zijn en dus hun hond niet in de gaten houden >:( ….. Jongste dochter had kort geleden al bijna bonje met iemand omdat ie niet in de gaten had dat zn hond op Appie afdenderde en associaal naar Appie reageerde….
Zodra ik iemand zie met een telefoon in zn handen en een loslopende hond, ga ik al meteen een andere kant op…..

Hopelijk kan je vandaag een beetje tot rust komen :bigarmhug:
Door smulpaap
#3440202
Ik heb geen al te fijne nacht gehad
Werd gillend wakker , de hele film herhaalde zich weer
Voordat ik naar bed ging heb ik lange tijd onder de douche gestaan , om warm te worden en de spieren wat te laten ontspannen . Te veel magnesium genomen , maar dat hielp wel . Ik heb een kapotte arm , mijn enkel idem . Blijkbaar ergens gestoten in alle stress . Mijn slechte schouder doet nog pijn en mn enkel is wat pijnlijk en stijf
De bulldog ligt nog steeds ter observatie in de kliniek . Wat gezien de leeftijd logisch is . Beestje was erg benauwd en uiteraard onderkoeld . Vader stond hier vanmiddag met een bos bloemen aan de deur . Ik heb hem zelf niet gesproken , lag op bed . Even met mijn pijnlijke enkel omhoog
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3440204
smulpaap schreef: ma 14 feb 2022, 23:21 Ik kan niet meer op nog neer . Maar ik heb een dier gered
Liep met tut het laatste rondje , en ik zag de oude slechtziende engelse bulldog . Die ik vaker tegen kom , maar dan gelukkig met vader . Deze man zorgt bijna altijd voor de bull . Hond is ooit aangeschaft door zn zoon , maar die kijkt niet meer naar de hond om
Deze keer liep de zoon met de hond . Hij had het druk met zn telefoon, de oude bes liep , en naderde de sloot . Ik gaf een brul naar die gozer , geen reactie :-X en ja hoor , waar ik al voor vreesde werd werkelijkheid . Bull viel voorover in de sloot , het meest slechte scenario . Dus tut heel snel aan een boom vastgebonden en ik de sloot in . Gelukkig had ik wel wat verlichting lantaarnpalen. En gelukkig had de bull een halsband om . Seconden leken uren , maar ik had haar te pakken . Al snakkend naar adem . Hond op de kant , wat ook al niet mee viel . En toen direct bij de achterpoten gepakt , en heen en weer geslingerd. In de hoop dat er water zou komen. Het heldere licht was inmiddels ook gearriveerd. Direct zn pa gebeld om met de auto te komen en daarna de dd da . Hij wilde mij bedanken , excuus aanbieden enz . Ik ben zo goed en zo kwaad als het ging naar huis gelopen . En heb hem gezegd dat ik hier totaal geen behoefte aan had . Ik wilde hem liefst een ferme klap geven . Stoeptegel :-X
De hond is uit het water , en gelukkig niet verdronken. Maar hoe de stakker er onder vandaan komt ? Gelukkig had mn buuf Iboprufen in huis . En anders morgen maar effe naar de huisarts
Sodeju!
Wat een waardeloze gozer!
Maar wat ben ik trots op jou! Wat ontzettend goed en knap van je, dat je de sloot in gesprongen bent om (andermans) hond te redden! :thumbup:
:bigarmhug:
Hoe gaat het nu met je?
Op het moment zelf kun je alles, maar daarna komt de stress he!?
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3440205
Smulpaap.
Heel veel beterschap!

(mijn vorige berichtje is gelijktijdig met jouw bericht getypt, dus het komt nu een beetje raar over. ::) )

Wat netjes dat ze een bos bloemen komen brengen!
We gaan duimen dat jij snel hersteld en tot rust kunt komen.
Ook dat de bulldog spoedig geneest.

Man, wat ben ik trots op jou!!!!!
Door Siberienne
#3440211
Beterschap smulpaap! Leven van een reddende engel 😇 gaat niet over rozen maar wat fijn dat de vader wel bloemen kwam brengen
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3440218
Fijn die blijk van waardering met een bos bloemen! Hopelijk herstel jij ook voorspoedig en gaat de bulldog het redden :-*
Door Anne in Zweden
#3440220
Mensenkinderen wat een verhaal! :o Wat verschrikkelijk goed van je dat je zo alert hebt gereageerd en zonder boe of bah de sloot in bent gesprongen! Ik hoop dat die jongen zijn lesje heeft geleerd en dat dat arme hondje het overleeft. En dat jij snel weer op de been bent en 's nachts weer zonder nachtmerries kunt slapen. :-*
Door smulpaap
#3440224
Het slapen lukt me weer niet . Val wel in slaap , maar weer op onrustige wijze wakker geworden
Deze keer kwam het verhaal over een andere EB weer boven
Ik had mn eigen bullen nog , en raakte aan de praat met een man . Die zelf ook zo'n situatie had meegemaakt . Hij stond bij zijn huis ,aan het water even in de zon . De bulldog van zijn buren viel in een onbewaakt ogenblik voorover in het diepe water . De bull zonk direct naar de bodem , drie man het water in , in de hoop de hond te kunnen redden .Maar helaas , de hond was al verdronken .
De bulldog die ik heb gered kon ik behoorlijk snel te pakken krijgen omdat de sloot niet zo heel erg diep is . Maar het had niet veel langer moeten duren denk ik . De meeste bullen zijn zeer slechte zwemmers en zinken vrijwel direct . Ze raken volledig in paniek omdat ze instinctief voelen , ik kan niets .
Ik liep jaren geleden eens met een mevrouw in een hondenpark , voor ons liep een HUS . Ze hadden ook een Franse bull in de groep . De vrouw waarmee ik liep zag dat de FB in de sloot viel , ze kon het hondje direct uit de sloot halen . Dat is zijn redding geweest . De HUS had niets in de gaten .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door