Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3436255
Van de week maandag zou de neuroloog terugbellen met de uitslag van de EMG. Om 11:30, met een mogelijke uitwijk van plus of min één uur.
Ik belde om 13:30 of er vandaag nog gebeld ging worden, maar daar kwam eigenlijk niet echt een antwoord op van de mensen aan de balie.
Dinsdag niet meer aan gedacht, geen tijd gehad.
Woensdag gebeld en ja hoor... eindelijk belde hij terug.

En de reden dat hij maandag niet belde? Hij wilde het eerst nog met een collega overleggen omdat de test niet helemaal 100% duidelijk was. Dat had je dus maandag ook aan de dames bij de balie kunnen vertellen en dan hadden zij mij dat kunnen zeggen...

Komt er op neer dat ik nog steeds niet echt weet wat er aan de hand is. Een orthopeed moet nu aan het werk. En eventueel in een later stadium toch ook nog een MRI. Maar ja, die MRI had de fysiotherapeut al genoemd en als neuroloog ga je natuurlijk niet naar een fysiotherapeut luisteren.

Wordt vervolgd dus...
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3436645
Ronald schreef: za 11 dec 2021, 18:10 Van de week maandag zou de neuroloog terugbellen met de uitslag van de EMG. Om 11:30, met een mogelijke uitwijk van plus of min één uur.
Ik belde om 13:30 of er vandaag nog gebeld ging worden, maar daar kwam eigenlijk niet echt een antwoord op van de mensen aan de balie.
Dinsdag niet meer aan gedacht, geen tijd gehad.
Woensdag gebeld en ja hoor... eindelijk belde hij terug.

En de reden dat hij maandag niet belde? Hij wilde het eerst nog met een collega overleggen omdat de test niet helemaal 100% duidelijk was. Dat had je dus maandag ook aan de dames bij de balie kunnen vertellen en dan hadden zij mij dat kunnen zeggen...

Komt er op neer dat ik nog steeds niet echt weet wat er aan de hand is. Een orthopeed moet nu aan het werk. En eventueel in een later stadium toch ook nog een MRI. Maar ja, die MRI had de fysiotherapeut al genoemd en als neuroloog ga je natuurlijk niet naar een fysiotherapeut luisteren.

Wordt vervolgd dus...
Zucht... :(
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3436713
Bah!
Vuurwerkverbod... ::) >:( >:(
Zo ineens is het hier continue geknal, voelt bijna als de 27e ::) :'(
Maar goed, 'normaal' zou er in oktober al af en toe een knalletje zijn en dat is dit jaar ook niet, dus eigenlijk maar blij zijn dat het nu los gaat.... :-X :'(
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3436728
Hier gaan er 's avonds regelmatig bommen af. De ramen trillen ervan.

En vandaag was de laatste training van Cambuur voor de legendarische wedstrijd tegen DKV. En dan moet er ook vuurwerk afgestoken worden. Het mag niet, maar ja... voetbal hè. Dan gelden er andere regels.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3436737
Hier gaan ook regelmatig bommen af. Heel bizar. Ik kijk namelijk ook nog eens uit op een schaapskooi met dieren.

Tja, en voetbal. T mag niet verkocht worden, T mag niet opgeslagen worden maar toch steken we illegaal vuurwerk af.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3436742
Inderdaad, morgen de wedstrijd van sc Heerenveen tegen DKV :biggrin2:

Hier ook al wekenlang dat er met regelmaat een bom afgaat waarbij ik zelfs de vloer voel trillen :-X worden afgestoken aan de andere kant van de weilanden bij de basisschool. Vroeger had je de rotjes die vervelend waren, nu heb je bommen die ronduit gevaarlijk zijn. En dan denkt men dat een vuurwerk verbod zou helpen, nou je maakt mij niet wijs dat er aan deze bommen ook maar iets legaal is onder de bestaande regels......
Door smulpaap
#3436746
Hier vanochtend ook , ik deed net de deur dicht . Was aan de wandel geweest met tut
Ik schrok me lam . Niet normaal , een bom
Het laatste rondje is hier nu behoeften doen en weer snel naar binnen . Anders loop ik nog weleens een rondje van 20 minuten
Gebruikersavatar
Door sam28
#3436772
Ergens in de flat is er volgens mij een feestje. Harde stemmen, slaan met deuren. Muziek.
Het zijn GELUKKIG niet mijn directe buren maar verder naar beneden (of schuin?). Ik hoor ze wel vaker en ben blij dat ik er niet naast woon maar vind het wel vervelend.
Door Mandarijn
#3436829
Weet niet of het in dit topic moet of in het corona topic, moet ff mijn ei kwijt. Maar de week is echt kut. Vorige zaterdag dus pos getest voor corona. Dus heb ik mij uitgeroosterd bij de brandweer. Ging afgelopen donderdag om half 6 's avonds mijn burgerhulp alarm af: reanimatie. Het was dus het adres waar mijn petekindje (7 jr) tot 18u verblijft. Opa was niet goed geworden en omgevallen. Eigenlijk was ik nog geen 24u klachtenvrij maar 12u. Geen moment getwijfeld om erheen te gaan en haar te gaan halen. Ze was aardig van streek. Ik wist dat collega's al opgeroepen waren. Ze was dus nadat opa onwel was geworden en opa niet reageerde naar de buren gegaan om ze te waarschuwen. Daar heb ik haar opgehaald en mee naar huis genomen en de mama en papa gewaarschuwd. Opa bleek aneurysma te hebben en die is gescheurd. Volgens petekindje slaapt opa en wordt ie nooit meer wakker.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3436848
Wat een verschrikkelijk nieuws, Jessica. Heel veel sterkte voor jou en iedereen die opa liefheeft.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3436861
Wat vreselijk zeg, heel veel sterkte gewenst voor alle betrokkenen. :-*
Hoe is je petekindje er nu verder onder?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3436869
Wat ongelooflijk heftig wanneer je in zo'n geval wordt opgeroepen mandarijn :bigarmhug:
Sterkte voor allen die 'opa' nu moeten missen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door